@bloempje, ja inderdaad alweer snel, had van mij alweer zwanger mogen zijn hoor hebben een heerlijke beeb en hopen op nog zo'n wolkje (rond kerst????) @vitamine, oei heb een hele discussie opgewekt zie ik. ik wil natuurlijk ook het beste voor mijn (ongeboren) kindje maar was de vorige keer gestopt ivm de mk. dacht erna wel weer te beginnen maar wilde toen alleen even niets... slik nu gewoon vanaf ei zwangerschapsvitamine en bij sem vanaf een posi test. wilde het gewoon even aangeven aangezien ik het zo opvallend vond. @ovi testen, hier nog nooit gedaan maar lijkt me een handig hulpmiddel. iedereen succes en vooral ook plezier met klussen. maak er weer een romantische avond van allemaal!
zooooo de week van de ongi is weer voorbij gelukkig... nu weer aan de klus... hoe is het met iedereen??
ik was zo super nieuwsgierig, net ff een sensitest zoek je ei test gedaan (ivm komende paasdagen )hij gad een donkere en een lichtere streep maar wel duidelijk een 2e streep, is dit dan het teken dat je ei er dan wel aan komt?
Vanaf hoeveel dagen is een LF nu eigenlijk echt te kort? Vandaag mijn eerste ovu testje gedaan, natuurlijk nog hartstikke negatief.... Ik slik ook de multivitamine van davitamon. Bij mijn eerste kindje ook gedaan en de tweede ronde zwanger. @ Naliey: Fijn dat je ongi weer voorbij is!
Geen idee, misschien iets met de hormonen niet goed. Of misschien (ondanks positieve ovutesten) geen eisprong? Misschien dat de HA me daarmee op weg kan helpen. Vitaminen en mineralen krijg ik genoeg binnen, ik ben gestopt met roken (sinds eind december) en ik drink bijna niet... Dus daar kan het echt niet aan liggen.
Ja idd dat klopt dat je ei er aan komt. Als de streep even duidelijk is dan heb je je ei in die periode.....
maar als het een lichte streep is, hoe lang duurt een donkere streep dan nog? sorry hoor, komt misschien beetje dom over terwijl ik al een kind heb maar 16 jaar geleden was ik hier echt niet op deze manier mee bezig
Ik heb op elke ovulatietest wel een tweede streepje. Wel licht maar toch duidelijk zichtbaar. Pas de dag voor een echt duidelijke test is het streepje ineens bijna net zo donker als de controlestreep en de dag erna even donker of donkerder.
maar bij een licht streepje toch al aan te bevelen om te "klussen"? of liever wachten tot een goede donkere streep? wat vinden jullie?
Tja heb geen idee eigenlijk..... Van de vorige keer weet ik nog dat ik redelijk lang ene licht streepje had. Ik zou nu als ik jou was je man om de dag maar gaan verleiden Ik weet ook van de vorige keer dat ik op hetzelfde tijdstip een ovutest deed. Om een duidelijk beeld te krijgen....
Hee Meiden, Ik hou het niet meer bij hoor! Jullie kletsen wel heel wat af! haha Gezellig hoor, dit is al een baan op zich @ Flippo, meid jij bent ook al een tijdje bezig hoor! Ik ook hoor, slik sinds mei 2009 al geen pil meer. Maarja bedacht al wel eeen excuus waarom het weer niet raak was. Maar goed na bijna 3 jaar dus ook maar de MMM in gegaan! Succes deze maand meid! Hopelijk is LF deze maand op ze langs @Yvonne41\, heb je misschien een foto er van? kunnen we ook even beoordelen @ de vitamines.. Ik slik sinds 3 maanden weer etos pillen.. Mijn cyclus lijkt wel wat langer, maar wel wat stabieler. Maarja...
een foto zal misschien lastig zijn want inmiddels is de test een uurtje geleden? dat geeft misschien een ander beeld? of toch maar even erop zetten?
Yvonne: Zolang het streepje lichter is dan de controle streep is hij negatief. Test iedere dag en als het goed is zie je het streepje steeds iets donkerder worden. Pas als hij net zo donker of nog donkerder is dan de controle streep is hij pas positief!!! Dan duurt het nog 24 tot 48uur voordat je ei springt.. Als het tweede streepje donkerder wordt kun je ook 2 keer per dag testen, dan weet je zeker dat je je ei niet mist Naliey: Wat fijn dat je ongi weer over is.. bij mij soms nog een na- bloeding.. heel irri.. Alles goed verder?
Yvonne, nee dat maakt niks uit kwa tijd! Ik bewaar ze namelijk altijd en houd een boekje bij van hoe en wat en dan zijn ze dus al dagen/weken/maanden oud maar ze verkleuren niet meer! Ik kijk meestal pas na een half uur en m'n testen kloppen precies met wat m'n temp. Ook aangeeft dus...
Heyy ladiez, heb vanmorgen een knal ovutest gehad!! Gister BMS gehad dus vanaaf maar weer ik had eig morgen pas een knaltestke verwacht en vrijdag m'n ei maar zo ist ook prima vanmiddag nog een testje doen ff kijken!! Wilde de foto hier op zetten maar weet niet hoe dat werkt... Kan iemand mij dat uitleggen?! Fijne dag lieve forumdinnetjes x vlinder!