hee super!!lekker klussen aankomende dagen sorry weet niet hoe ke foto er op kunt zetten wacht hier zelf ook op een positieve ovu test...verwacht hem vrijdag of zaterdag!ben benieuwd! fijne dag!!!!
een foto kun je erop zetten door je berichtje te typen, dan op meer opties te klikken. Dan naar beneden te scrollen en dan zie je staan: beheer bijlagen. Daar klik je dan op en dan kun je een foto uploaden.
mmmm de tijd klopt hier ook niet echt he! ik plaats om 8.36 een berichtje en er staat dat het om 6.36 was...mmm misschien kan ik dat ook nog ergens aanpassen....
ik kom vandaag achter allerlei dingen die me anders nog niet opgevallen waren! hihi en lig ook dubbel dat ik sommige dingen niet gezien had!
ga proberen deze keer niet voor mijn nod te testen.. eigenlij pas als ik 4 dagen over loop.. maar goed... ben een beetje testverslaaft dus moet mezelf wel heel erg in de hand gaan houden... gelukkig de k2v5 ondekt... bij de eerste 2 cb gebruikt en dan is het een dure hobby...
oei, cb is inderdaad een dure hobby ja! ik ga proberen om positief te testen hahaha (sorry melige dag denk ik) wachten tot mijn nod zal mij toch niet lukken, knap als jij het kan hoor!
Riene, jaaaaa een dagje eerder is zeker niet erg, des te langer heeft t eitje tijd om te nestelen meissie2008, oeh vrijdag of zaterdag spannend!!! Ik ga voor je duimen voor een knaltest Jannie, cb is idd een dure hobby kv2v5 is idd beter ik heb tot nu toe ook elke keer voor nod getest...zonder resultaat... Dus ben erg benieuwd of ik t nu vol kan houden... Wil deze x echt proberen te wachten... Moet zoiezo m'n nod ff verschuiven naar de 20 ipv de 22e denk ik... Hmm komt goed met foto uploaden lukt niet via m'n telefoon merk ik haha morgen maar ff via computer doen, en vanaaf naar Jeff dunham!!!!!! En daarna mannetje maar weer verleiden hihigi blijft leuk
Vlinder: Yeah!! Een knaltest!! Gefeliciteerd meis!! En vanavond naar Jeff Dunham, dat is echt super cool, wilde ik ook heen maar mijn moeder kon niet en mijn vriendje vind het leuk maar voor op t.v. Jannie: Ik ga proberen met je mee te doen, niet testen! Afgelopen maand was ik ook ineenkeer 3 dagen overtijd Vandaar dat ik nu wel gebruik maak van ovulatie testen.. Haha! Goed excuus
Vandaag maar is een nieuw kabeltje aanschaffen voor mijn telefoon, die van mij is kwijt en nu kan ik geen foto's vanuit mijn telefoon overzetten op mijn comp. Heel irritant! Voor het geval dat we testrijtjes kunnen gaan showen
hihi, hier een programma op de comp zitten dat ik mijn tel beheer vanaf de comp... dus ook foto's overzetten.. als ik een fototoestel gebruik, moet ik alijd de kaartlezer zoeken maar ja, die maakt wel weer mooiere foto's... hier sinds 1,5 dag barstende koppijn... denk dat er toch een hoop spanning loskomt na de vmk.. rond vandaag mijn ei en dan 14 dagen in spanning afwachten...
Hier pas de eerste ronde.. Ik ga proberen om ook te wachten met testen tot ik daadwerkelijk overtijd ben! Wat de vorige keer goed hielp was om in ieder geval geen testen in huis te hebben haha! Mijn NOD staat op 19 april maar probeer tot goede vrijdag te wachten want dan zijn manlief en ik tenminste allebei vrij. Als ik tenminste niet ongesteld ga worden natuurlijk . Qua slijmies om het zo maar even te zeggen had ik nog even een vraagje. Zondag had ik dus van die elastische slijmies wat goed klopte aangezien zondag en maandag mijn vruchtbare dagen waren. Gister zou ik dan mijn ei gehad moeten hebben maar nu had ik net wat hardere slijmies niet elastisch ofzo. Weet iemand of dat dan tekenen zijn dat je ei is geweest? Kon je af en toe maar gewoon even in je buik kijken wat daar gebeurde haha! Liefs!
klinkt idd of je ei nu is geweest.. hier nog 1 test in huis van de vorige ronde.. maar wil eigenlijk geen testen meer kopen en alleen nog maar een knaltest zien.. dus wil eigenlijk wachten tot ik op dag 35 zit... phoe, wat een voornemen.. helpen jullie me ? dat ga ik alleen nl niet redden.. misschien dat ik de test maar bij mijn man in de auto ga leggen...
En wanneer is jouw NOD Jannie? Ik vind het altijd zo knap om te blijven wachten! Maar ja dan denk ik elke keer maar weer een té vroege negatieve test is ook waardeloos! Dan houden we elkaar tegen om testen
NOD-LIJSTJE 16 t/m 30 April 16 april: Flippo123 (ronde 18 / maand 21, 1e kindje) Wendyenrichard (ronde 18, 2e ronde KID/1e kindje) 17 april: Escal (ronde 2/ 2e kindje) Princess79 (ronde 2 / 1e kindje) 18 april: Biejie (ronde 5 / 2e kindje) 19 april: Hellepelle (ronde 3 na mk / 2e kindje) Surf (1e ronde / 3e kindje) sHamtertje jannie1980 (1ste ronde na 2e vmk/3e kindje) Trine (2de ronde na MK / 1ste kindje) Bloempjuh23 (1e ronde / 2e kindje) Whitesaber (1ste ronde / 2de kindje 20 april: Lotte30 (ronde 4, 1e kindje) Yvonne41jaar (ronde drie,2e kindje) 21 april: Meissie2008 (ronde 5, 2e kindje) 22 april: momisake (ronde 1, 3e kindje) Vlinder13 (ronde 4, 1e kindje) Andrea85 (ronde 6, 1e kindje) Mek11(ronde 2, 1e kindje) 23 april: Arnoe (ronde 9, 1e kindje) 24 april: Maart (5e ronde, 2e kindje) Debs1 (4de ronde, 1kindje) 25 april: Waxientje (6e ronde, 2e kindje) parmessar (ronde 2, 2e kindje) 26 april: Adriana85 (ronde 8, 1e kindje) Girafje (ronde 5, 2e kindje) Riene (ronde 2, 2e kindje) Mamvansam (ronde 4, 2e kindje) 27 april: Soepkip (ronde 2 na vmk, 1e kindje) 28 april: Stoffeltje (ronde3, 2e kindje) 29 april: Katja77 (ronde 7, 1e kindje) Essieee (ronde 2, 1e kindje) 30 april: Naliey Inkerbell (ronde 2, 2e kindje) MayD (5e ronde, 1e kindje) Datumloos; Anja358 Priscil1986 ( ronde 17, 1e kindje ) ------------------------------------------------------------------------------ Als het goed is heb ik me er bij gezet
@Jannie Ik doe met je mee hoor... en zal je er helpen aan herinneren dat je niet te vroeg moet gaan testen. Ik was trouwens van plan om te beginnen met de ovulatietesten. Maar ik wacht er toch maar ff mee. Ik merk aan mezelf dat ik er dan teveel mee bezig ben. hihi Nu denk ik er soms een dagje niet aan. Maar wat wel minder is.... Heb gekeken wannneer ik evt vruchtbaar zou moeten zijn en precies in die week heb ik ma en dinsd avonddienst, woens is manlief weg en donderdag ochtend ben ik om 5uur op heb namelijk bijscholing in Riel en dat is incl een overnachting. En dan ben ik vrijdagavond pas thuis en ws gezien het programma volledig kapot! En donderdag zou ik m'n eisprong hebben.... Hoe ga ik dit nu weer aanpakken