heb vandaag knaltest gehad dus morgen mijn ei denk ik dan!gisteren dus al geklust en dan ook nog vandaag en morgen! en idd dan weer op de wachtbank! oei veel rood bij de eerste helft.?? ik ben 2x gependeld voor april..dus ben benieuwd! I hope so veel klus plezier!!!
@nod 1-15 april, ik volg ook mee daar ja, inderdaad veel rood hopelijk is de tweede helft van april roze hier, buikpijn bijna weg, kan natuurlijk ook late ei zijn geweest... hmmm afwachten dus. (moeilijk moeilijk )
Vlinder13, Van gister was inderdaad mooi positief! Klussen dus! Veel plezier Ben hier ook maar begonnen met de testen. Gister een wazig streep je, hoop ook een x een knal test te hebben tot op heden nog niet gehad En mijn temp is ook weer gedaald tot wat ik ongeveer normaal heb.. Nouja we zien wel weer hoe de maand verloopt! Dames veel plezier met testen, klussen en succes met wachten!
Hallo Dames, Ik ben deze maand met ovu-testen begonnen en ben eergisteren begonnen met 2x per dag testen. Gisterenavond en vanmorgen een positieve ovu-test, het test-steepje was donkerder als het contole streepje. Heb al 2 dagen geklust en hopelijk krijg ik vriendlief vanavond en morgen ook nog zo ver En hopelijk is het raak deze maand, heb ook 2 pendels voor deze maad, hoop dat ze kloppen Liefs Lotte
Hey meiden iedereen al druk in de weer met de eieren zie ik wel Ik heb zoiets van wanneer moet ik beginnen met mijn ovutest? Normaal heb ik een cyclus van 28 dagen. Weet dat mijn ei later komt maar nu was mijn cyclys 32 dagen.... Heb nu maar een gemiddelde genomen van 30 dagen met de NOD. Ga dit weekend beginnen met ei spotten en mannetje verleiden om de dag haha zal ie leuk vinden maar niet heus... Dommel welkom. Vlinder Jeffe Dunham is geweldig.....
Ik weet nog niet hoe allen precies werkt ik ben hier nog maar net lid geworden. mar mijn nod is 13 april!! we zijn bezig voor een broertje of zuje voor Déan hij is 10 maanden oud en dit is de 2e ronde. We zijn optijd gestart omdat het bij Déan 14 maanden heeft geduurd voor ik zwanger was!! Dus we wachten af hoe snel of hoe lang het nog gaat duren voor ons tweede wondertje zich zal aankondigen
@ nieuwe meiden: Welkom! Vanochtend even lekker geshopt met mijn vriendin die ook bezig is. Zij vertelde dat ze helaas een mk heeft gehad met 6 weken. Gelukkig is ze er heel relaxed over en ziet het als een goed teken dat ze zwanger kan raken. Hoop nu zo dat we straks samen zwanger zijn. Mijn dochter had de telefoon te pakken toen ik een broodje voor haar maakte. Op het moment dat ik de telefoon van haar pakte bleek dat de telefoon al belde. En niet zo maar iemand, nee de verloskundige (Ik heb het telefoonnummer nog niet uit in het telefoonboek gewist) Ik zie dit maar als een zeer goed teken voor deze maand
Heyy ladiez, ik heb Misschien ff een stomme vraag maar moeten jullie als jullie t eggwhite willen spotten ook ff naar binnen voelen of niet?! Ik namelijk wel en dan bij m'n baarmoedermond anders zie ik namelijk niks...:-s nu vraag ik me af of dat betekend dat ik gewoon weinig baarmoederslijm heb(Hope not.!) of dat dat normaal is eb jullie dit ook zo hebben... X vlinder
bij mij heel soms dat ik het bij afvegen spot, maar meestal ook pas als ik met douchen ff check vanbinnen... lees morgen weer helemaal bij... heb de hele dag al visite... tot morgen!
@ Vlinder -> Nee, bij mij loopt het dan altijd met slijmerige draden uit mijn vagina. Dat merk ik dan als ik moet plassen ofzo en bij het afvegen ook flinke klodders op mijn wc papiertje.. Lekker praatje haha
oooh gezellig jullie kennen elkaar persoonlijk! Zijn er nog meer meiden die elkaar persoonlijk kennen?
bloempjuh, echtwaar??!!!!! wow hoe stom t ook klinkt, maar ik wou dat ik dat had hahaha, dan wist ik zeker dat ik genoeg had ik moet er echt naar opzoek hoop dat dat niet de belemmering is voor een eventuele zwangerschap... bij mijn moeder heeft het ook heeeeeel lang geduurd voordat ze zwanger was van mij ik weet niet in hoeverre zoiets erfelijk is eigenlijk?!! stoffeltje, jaaaaaaa laten we t hopen!!! maar dan wel een dubbele streep voor ons allemaal he!!!
@ vlinder: ik zit er een beetje tussen in. soms moet ik binnen zoeken en soms zie ik het met afvegen @ stoffeltje: escal en ik kennen elkaar niet hoor. ze reageerde op een eerder berichtje van mij over een vriendin die ook bezig is. zou het wel grappig vinden als ik hier iemand tegen kom die ik al persoonlijk ken.
Ik hoop ook op een positieve ovulatietest!! Nu nog negatief.. kan eigenlijk ook niet anders maar ik test vrolijk verder.. het testen alleen al vind ik leuk Nieuwe meiden: welkom! Heb gekeken bij de NODlijst t/m 15 april, is inderdaad erg rood daar!! :x
Super dat er een aantal zo'n duidelijke ovu testen hebben gehad!!! Mijn ovu testen zijn nog negatief, heb echter wel al 3 dagen behoorlijk wat slijmpjes. Ben benieuwd wanneer mn ei dan gaat komen! Zit wel pas op dag 10 van mijn cyclus, maar heb af en toe behoorlijk korte cyclussen ertussen zitten....
Het is zeker erg rood op de eerste helft van de maand april! Maar wij gaan dat compenseren hoor dames!!!!! @girafje We kunnen natuurlijk wel voor je kijken of er iemand is die bij je in de buurt woont Hoeveel dames komen er uit zuid holland. ik namelijk wel Ik duik na een lange dag in een lekker warm schuimend bad. Maar ik kom voor het slapen gaan nog wel ff online.