NOD 16 - 30 april 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Flippo123, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    Noord-Holland:
    Zuid- Holland: Priscil1986
    Friesland:
    Groningen:
    Gelderland:
    Limburg: Escal, lotte 30,
    Overijssel:
    Brabant:
    Zeeland:
    Utrecht:
    Flevoland: jannie1980
    Drente: Meissie2008

ik vind het trouwens ook een verschrikkelijke reclame... zapp altijd weg...

2. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Noord-Holland:
    Friesland:
    Groningen:
    Gelderland:
    Limburg: Escal, lotte 30, hellepelle
    Overijssel:
    Brabant:
    Zeeland:
    Utrecht:
    Flevoland:

Mezelf er even bij gezet. Hier ook uit de zorg! En die reclame is super irritant. Verder nog geen kwaaltjes hier, maar wel al weer dikke blauwe aders op mijn borsten.... Dit was bij mijn vmk, mk, en zwangerschap bij mijn zoontje ook zo... Zou echter wel heel vroeg zijn nu al!

3. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Hallo meiden,

Sorry dat ik even kom binnenvallen maar ik denk dat ik op 16 april ook mn NOD heb...

Als eerst wil ik daarbij zeggen: het is vreselijk welkom!
    Maarrrr.... Ik heb dus een spiraaltje en het was dus "nog" niet de bedoeling om een brusje voor onze mooie meiden te krijgen...
    Net even bij de calculator proberen uit te rekenen want mijn echte eerste dag van laatste menstr. weet ik niet meer precies, dacht ergens rond 22 maart en normaal gesproken heb ik een cyclus van 25 dagen.
    Vanaf maandag ben ik vreselijk misselijk, en grieperig... dacht ik... Maar aangezien we al dachten dat de spiraal verplaatst was (doordat we m voelden tijdens de you know what:)) vond ik het al een beetje vreemd en begon al wat te denken aan een event zwangerschap...
    Gister begon een vloeiing... heel even en vanochtend was het min of meer over... net dus even op de calculator uitgerekend en daaruit kwam dat 7 april de innestelingsdag is (of zou kunnen zijn) dat was dus gister...
    Vind het enorm spannend... ga volgende week afspraak maken bij de dokter want met spiraal is het allemaal wel n beetje eng...

Stiekem voeg ik me nu voor even dus bij jullie... al weet ik echt niet of het allemaal zo is..
    Erg onzeker allemaal... Mocht het wél zo zijn dan zijn we heel blij! Een derde was nog niet de bedoeling maar ook niet definitief uitgesloten, dus dan zou het dus zo hebben moeten zijn.
    Voel me wel wat schuldig tov meiden die het zo moeilijk hebben om zw te worden... ik word het dus gewoon door spiraal heen misschien... oneerlijke wereld toch af en toe...

Sorry voor mn lange verhaal... Misschien is het allemaal nog wel voor niks ook... maar het is wel even lekker mn verhaal kwijt te kunnen... en jullie zijn ook allemaal in spanning dus kunnen we elkaar misschien goed door deze wachtperiode heen helpen:)

Liefs Nettie

4. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    nou hellepelle, klinkt goed! vroeg maar wie weet :) *duim duim

5. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Noord-Holland: Soepkip
    Friesland:
    Groningen:
    Gelderland:
    Overijssel:
    Brabant:
    Zeeland:
    Utrecht:

Hier ook een job in de zorg met onregelmatige diensten :D

6. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Noord-Holland: Soepkip, Girafje
    Friesland:
    Groningen:
    Gelderland:
    Overijssel:
    Brabant:
    Zeeland:
    Utrecht:

7. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Welkom Nettie: ik hoop voor je dat je zwanger bent!

8. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    Welkom Nettie!

Moeilijke situatie voor je! Groot gelijk dat je hier ff je verhaal kwijt wilt. Snap heel goed dat je je schuldig voelt tegenover de meiden die moeite hebben met zwanger te worden.
    Wacht eerst volgende week af (hoe moeilijk dat nu ook is....) want misschien is het wel loos alarm.... En als je wel zwanger bent, dan komt alles ook goed, want zoals je zelf als schrijft, dat heeft het gewoon zo moeten zijn, ook al is het nog te vroeg voor je gevoel.

9. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Noord-Holland: Soepkip, Girafje, Bloempjuh23
    Friesland:
    Groningen:
    Gelderland:
    Overijssel:
    Brabant:
    Zeeland:
    Utrecht:

10. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Wil iemand mij bij Brabant zetten:-D ik ben trotse noord brabandse vertegewoordiger;) in m'n uppie!!!

Nettie, ik hoop voor je dat t raak is!!! En je niet schuldig voelen want iedereen verdiend t om zwanger te worden die dat wil toch?!
    Mag ik wel vragen waar je due innesteling hebt uitgerekend haha las iets over een calculator??!!!

Oh wat een heeeeeeerlijk zonnetje zeg! Alleen jammer dak moet werken:( niet in de zorg...in de knipsalon;)

11. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    kun je met de calculator berekenen. staat hier op zp.
    gewoon in de bovenste balk het woord calculator aanklikken :)

12. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    @ Vlinder -> Dat kun je berekenen. Op zich wel grappig om te zien wanneer alles plaats vindt! En je uitgerekende datum! Hmm.. 26 december bij mij.. Een kerstkindje misschien..

Ik kan ook niet van het zonnetje genieten want ben ook aan het werk. Ik werk op kantoor bij een verzekeringsmaatschappij.

Liefs BLoempjuh!

13. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    WHOEEOEOEOEHOEOEOEOEIIIII!! Ik heb net een positieve ovutest in mijn handen: eindelijk! Toch weer de predictor testen die dus goed werken bij mij! (net als toen ik zwanger wilde worden van mijn dochter destijds!). Ik ben BLIJ! Nou weet ik tenminste dat dat wel goed zit allemaal. Gisteravond geklust en de oorspronkelijke 'planning' was, morgenavond weer. Is dat nog op tijd? Vanavond komt ook heel slecht uit...maar als het 'moet'zou het nog wel kunnen. Wat zouden jullie doen? Toch dat om de dag aanhouden of nu nog twee (en dus in totaal 3 ) dagen achter elkaar klussen? dat is toch niet goed voor de kwaliteit van het zaad?) Nou ja...ben even benieuwd wat jullie zouden doen. Ben in elk geval al blij met mijn ei, ook al wordt ik deze maand niet zwanger, het geeft weeer een beetje meer moed!

En bedankt voor jullie lieve reactie op mijn berichtje van gisteren!

- einde blij ego-bericht! -

14. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Friesland:
    Groningen:
    Gelderland: Waxientje
    Overijssel:
    Brabant: Vlinder13
    Zeeland:
    Utrecht:

15. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Moet nog even verder mijn 'ei' kwijt, hoe toepasselijk. Kon vanochtend niet testen, ochtendurine mag niet en we hadden een begrafenis. Vandaar dat ik dan nu besloten had vandaag maar 1x te testen ipv 2x en dus zo mogelijk een beetje midden op de dag. Het is nu dag 14, dus mijn ei is ongeveer dag 15? Betekend dat mijn banner niet meer helemaal klopt. 15 + 14 = 29 dagen dus een tml gemiddelde cyclus denk ik dit keer.

16. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    @vlinder, kapster ;) ??? hier een (ex)kapster.. na de geboorte van de jongste fulltime mama, echtgenote en interieurverzorgster van ons eigen huis :D

@waxientje, niet iedereen heeft een lf van 14.. dit is wel gemiddeld, maar er zijn ook meiden die hem een stuk korter hebben (te kort is weer lastig ivm innestellen) of langer hebben..

17. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Friesland: Whitesaber
    Groningen:
    Gelderland: Waxientje
    Overijssel:
    Brabant: Vlinder13
    Zeeland:
    Utrecht:

@nettie Dat kan niet zwanger door het spiraaltje heen
    Een spiraal geeft niet alleen hormonen af maar irriteert het baarmoederslijmvlies ook zodanig dat er geen beeb kan nestelen

Fryslan Boppe whaha

18. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Heb net even op google zitten sneupen
    En vond wel meiden die zwanger raakten door het spiraaltje heen!!!
    Wat een *** situatie als het kindje bijv niet "gewenst is...:$

Je kan niks vertrouwen dan eigenlijk...

19. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Whitesaber... T kan wel degelijk ik ken namelijk iemand waarvan ik heeeeel zeker weet dat die een spiraaltje had en die 100% zwanger is op t moment;)

Jannie, hahaha echtwaar?!! Leuk leuk;)

waxientje, ik had datzelfde probleem!! Ik zou gewoon vanaaf weer sexen en morgen ook!! Zo heb ik t ook gedaan en ze zeggen Misschien wel dat t zaad dan niet optimaal us maar daar zijn ook de meningen over verdeeld!! Er kont altijd wat mee, al zou t maar de helft zijn dan zijn t er nog miljoenen dus altijd genoeg;) t hoeft er maar 1 te zijn hè;)

20. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    ook een spiraal is niet 100% veilig.. kan dus wel hoor...

Deel Deze Pagina