NOD 16 - 30 april 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Flippo123, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    Dames bedankt voor de steun!
    Pff word er echt onzeker van.. Nou ik test nog even door hoor!
    Test nou ook op me werk, wel een gedoe. Maar gaat nog goed onopgemerkt :)
    En nog even door klussen dus!

Sterkte nog even dames de komende dagen in spanning!

2. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hey meiden

Wat wordt het al spannend hier...
    Escal zou idd nog eens testen maar zou mooi zijn als je de 1e roze bent.

Marassi welkom en veel suc6

Hier veel doorzichtig slijm...geen idee wat het betekent maar denk dat ei er aan komt. Ga zo effe een ovu test doen of er al iets te spotten is.... Vanaaf toch manlief even verleiden.....je weet het nooit toch?

Meiden we gaan voor ene roze april.....

3. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    he meiden,

Gistermiddag ovu test gedaan en twijfelde al over uitslag (lichte positieve 2e streep) omdat mijn plas erg licht was. Voor het douchen nog maar een test gedaan en na het douchen een knallende test! Manlief was gelukkig zo lief om nog maar een donatie te doen. Vandaag beetje last van mijn zij en de ovu test van vanmiddag was nog wel positief, maar minder knallend dan gister. Net maar weer een testje gedaan (hoop ze na deze maand toch niet meer nodig te hebben hihi) en deze was nog lichter. Manlief vanavond nog 1x verleiden voor BMS en dan op de wachtbank.
    Heb een goed gevoel over deze maand, nu enkel afwachten of dit ook zal kloppen....

4. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Priscil: Ik zou ook 2 keer per dag testen, ik deed het niet met ochtendurine maar de eerste volgende erna. Savonds om 22uur ook nadat ik niet teveel gedronken had. Volgende morgen weer nega. Het kan dus snel gaan.. *hoop hoop*..

Inkerbell: Dat lijkt inderdaad of je eisprong in zicht is!

Girafje: Gezellig.. Noord Holland loopt gelijk ;)

Verders.. ik mag weer werken zo :(.. dus weer tijd genoeg om op zp rond te hangen.. wat helemaal niet goed voor mij is! *zucht*

En eh.. Escal: morgen een ROZE test he!!!

5. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Pffff nog een dikke week... Wat duurt t toch lang... Hoorde vandaag dat mijn bazin zwanger is... Superblij voor haar maar zoooo confronterend!
    Escal ben benieuwd morgen, foto foto!!!

6. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Getest en ja hoor super positief al!!!:$ Heb nu ook de bijbehorende buikpijn.....
    Kan ik nu mijn cyclus aanpassen??? Denk het wel want zo te voelen springt ie vannacht of morgen......

Geweldig zeg....snapte al niet dat ik een 30 dagen cyclus had maar denk dat het ook van de test spanning was....

7. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Inkerbell: Yes!! Als je morgen ochtend test en hij is lichter weet je dat je ei is geweest en kan je je banner aanpassen!! :D

8. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Dan merk je alleen maar hoe graag je het zelf ook wilt althans dat heb ik sterk! Maakt het voor het werk niets uit als jullie toevallig tegelijk zwanger zijn? (ookal is ze je baas)..

9. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    @soepkip jawel dat maakt zeker uit haha aangezien we beiden fulltime werken(nu nog) maargoed zij weet dat we bezig zijn heb t haar in januari verteld omdat zij toen ook al bezig was en ik t wel prettig vond dat ze iig wist hoe en wat mocht t ineens uit de lucht komen vallen;) maar ze zegt ook als je iets niet kan plannen is dit t wel en is t zo dan is t zo dan vinden we daar ook wel een oplossing voor... Ach we hadden beiden een nieuwbouw huis alleen werd die van haar 2 weken eerder opgeleverd toen! Ik riep toen al as we ooit zwanger worden zul je zien word dat ook tegelijk;) en ze is nu 5weken...(ze heeft t verteld ivm planning bij ons op werk)
    ben benieuwd...zou wel heeeeeeel toevallig zijn...

Inkerbell, goed bezig!!!!!!!!

10. Hamstertje

Hamstertje Actief lid

8 okt 2009
    152
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Nederland

@whitesaber. Als ik op de 19e niet ongesteld wordt ga ik op de 20e testen!

Heb al wel een week last van het gevoel dat ik ongesteld ga worden...ofzo! Ook mn borsten zijn de afgelopen dagen zeer gevoelig:S Maar gevoelige borsten heb ik ook als ik ongesteld wordt!;)

11. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Vlinder13:
    Ja precies.. als er iets is wat je NIET kan plannen..... Ik hoop voor je dat je ook snel zwanger bent.. op zich ook wel gezellig om samen zwanger te zijn lijkt me..

12. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    @Soepkip, Ik heb test nu al 2 dagen 3x per dag! ( goed voor mijn verslaving ;) ) Sochtends rond 11 uur. rond 16.00 en dan rond 21.00. En die om 11 uur sochtends zijn dan het donkerst van de dag. Dus ben benieuwd morgen ochtend! Wel een goeie tip hoor!
    Ik snapte je verhaal trouwens wel hoor! Van dat donkere lijntje..
    Nou k gaat nog even aan de klus :p

Slaaplekker allemaal!

13. stoffeltje09

stoffeltje09 Actief lid

19 dec 2008
    262
    0
    0
    werk in de zorg
    zuid holland
    #593 stoffeltje09, 12 apr 2011
    Laatst bewerkt: 12 apr 2011
    Het is het belangrijkst om s'morgens te meten omdat je lichaam dan een tijd rust hebt gehad (zo heb ik gelezen en gehoord) Heb 1x nadat ik ff uit bed was en m'n temp was toen hoger.
    Spannend morgen, zal voor je duimen!!!

@ allemaal
    Meiden die ovu testen doen en die een knaltest hebben gehad, wat merkte jullie lichamelijk? Voelde je je eisprong ook en hoe was jullie afscheiding? Hahaha lekkere vraag he!:) Ik heb nu doorzichtig en mn temp daalt.

14. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Woehoe weer een kwaaltje erbij!
    overduidelijk steekjes in mijn tieties!!!!

Hopen dat het iets goeds voorspeld!:D

15. stoffeltje09

stoffeltje09 Actief lid

19 dec 2008
    262
    0
    0
    werk in de zorg
    zuid holland
    oja en slaap lekker allemaal!!!

16. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Priscil: Zo hé! 3 keer per dag testen.. ben benieuwd! Had mezelf voorgenomen om joviaal te testen met ovu's maar niet met zwangerschapstesten. Voor mij voorlopig geen getest dus meer;)

Stoffeltje: Zondag was mijn onderbuik al gevoelig, had toen een test gedaan (ook savonds) en deze waren negatief. In tegenstelling tot vorige maand had ik geen vruchtbaarslijm gespot. Maandagochtend ineens een knaltest en maandag nacht gevoelig/ steekjes en gemene steekjes in borsten. Duidelijk ei pijn. Dinsdag ochtend was de test weer nega en nu heb ik nergens meer last van.

Mich18: Spannend!:p

17. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    hier al een hele week slijm... Vandaag een daling in mijn temp dus ik denk dat mijn ei nu is toch? Of gaat je temp pas omlaag na je ei... Weet het ff niet meer. Als mijn ei nu pas is, dan is het wel errug laat! en heb ik het voor deze maand gemist. Want heb alleen vrij en za geklust. Maandag had ik absoluut geen zin. gister en vandaag late dienst, dus dan zien we elkaar niet...

18. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Hellepelle, na je ei stijgt je temp. Meteen!! Dat merk je wel dus misschien toch een laat eitje?!

19. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    Goedemorgen dames,

Soepkip, Jij tempt toch ook? Of ben k nu in de war..

@hellepelle, Ik denk dat je ei er aan komt. ik heb altijd vlak voor mijn ei een temp dipje.. Dus misschien jij ook wel. Ik zie in je kaartje iig niet dat je al een ei sprong heb gehad. Dus ben benieuwd! Maar even klussen nog ;)

@hier... vandaag ook een tempdipje. dus missschien binnekort de ei sprong? als die deze maand wel springt! :)

20. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    lijkt idd wel een ei dip... en je cyclus kan zomaar in de war zijn door de vmk meis...
    maar als je vandaag je ei krijgt, dan zou het nog zomaar raak kunnen zijn van zaterdag.. al is de kans wel kleiner natuurlijk...

Deel Deze Pagina