NOD 16 - 30 april 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Flippo123, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    @trine, bijna testdagen dus hopen dat het nu raak is :)

2. Trine

Trine Actief lid

Ik ga wachten met testen tot de 24ste... kan zijn da'k nu wel een lange cyclus heb, dus ik wil niet weer ontgoocheld worden...
    Vorige keer na pilstop had ik ook een heel korte cyclus, terwijl ik normaal rond de 28dagen schommel... Uit zelfbescherming test ik dus pas zo laat...

Ik duim in elk geval voor al diegenen die de 19de gaan testen!!!:cool:

3. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    balen flippo, had het jullie zo gegunt!!!

hier ook ff kort voorstellen.. ik ben 30 en manlief is 31. hebben een zoontje die vorige week 2 is geworden, en 1 zoontje die eind nov. 4 is geworden..

eind dec. is de mirena eruit gegaan en hebben we een maand 'ontpilt' om het maar zo te zeggen (dit ivm met een trouwerij in sep. leek me niet handig)
    daarna gelijk zwanger, maar helaas na 2 posi testen met 4w3d misgegaan. daarna weer gelijk zwanger.. weer 2 posi testen (4d voor nod en op nod zelf) en weer met 4w3d mis..
    dus nu op voor ronde 3....

4. vlinder13

vlinder13 Bekend lid

24 jan 2011
    881
    0
    16
    Flippo, meissie wat klote!!!! Ti's je zo gegunt!!!! Een hele dikke knuffel vanuit hier!!!!!!!

Ik zal ook ff een voorstelronde doen;)
    ben 26, mijn man 28 nu 8maanden getrouwd en 5nov2010 gestopt met de pil! Tot 1januari netjes condomies gebruikt;) om ff te kijken wat mijn cyclus deed en nu iedere maand hard aant oefenen voor een 1e klein wondertje van ons samen...
    Hopelijk is dit ons allen heeeeeeel snel gegunt!!!;)

5. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Miekemie: Gefeliciteerd!

@ whitesaber: sterk knulletje heb je! Het is inderdaad lastiger klussen als je er al 1 hebt rondlopen. Mijn meisje slaapt gelukkig goed door en stoort ons niet s'avonds tijdens de klus!

@ Flippo: Balen meid! Had het jou zo gegund, jullie zijn al zo lang bezig! Ook vanuit hier een dikke knuf!

@ Escal: kan zijn dat je unrine te dun is geweest. Ik zou morgenochtend nog een testje wagen.Enne geen bloed geeft moed!

Leuk om te lezen hoe oud iedereen is!
    Ben 31 en manlief is nog 31 (over ruim 2 weken 32), in juni 3 jaar getrouwd en mijn dochter wordt in juni 2! (Was 1 dag na mijn trouwdag uitgerekend, enkel kwam ze anderhalve week later....)
    Van mijn dochter was ik in mei gestopt met de pil om de rotzooi alvast uit mijn lijf te hebben. Na de 2e klusronde was ik al zwanger. Deze keer ben ik eind september gestopt met de pil en hoopte net zo snel zwanger te zijn als van mijn dochter. Het gaat
    nu minder snel, want we zijn al toe aan de 5e klusronde.

6. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    heb net nog een testje gewaagd aangezien vanmorge mijn urine erg licht was, nu was hij donkerder dus wilde mijn eenerlaatste test doen, en dan morge mijn klaatste en dan gewoon wachten tot volgende week mcht ik niet ongi worden.

na enkele seconden.... een streep!!!! hij is nog licht maar zeker aanwezig en donkerder dan eerst!!!

kan het bijna niet geloven maar ik denk toch echt zwanger te zijn :D :D :D

morgen nog een (laaste tot volgende week) testje en hopen op nog donkerder!!

whaaaa sta helemaal te shaken

7. Biejie

Biejie Bekend lid

12 aug 2008
    723
    0
    0
    Waaauw! Wat gaaf Escal! Alvast gefeliciteerd hoor!
    Hoeveel DPO ben je nu dan? Want je NOD is de 17e toch??
    Heerlijk dat je nu al een streepje ziet!

Enne... maak je even een foto'tje...? :p

8. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    dankje :D
    3 dgn voor nod. nog vroeg inderdaad..
    batt zijn leeg en heb zo verjaardag dus word morgen. kan ik hopelijk twee mooie testen showen :D

9. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    super meis!! hoop het zo...

wat betreft testen voor nod..
    ik teste tot 2x toe 4 dagen voor nod posi en op nod zelf ook.... maar helaas.. dat maakte dus geen verschil (de testen waren ook donkerder als de test 4 dg voor nod)
    maar dit heeft voor mij wel gezorgt dat ik iig deze maand niet voor mijn nod ga testen, maar pas 4 dagen erna.. dan ben ik die rotdag iig voorbij...

net alle verzekeringen weer ff laten checken door zo'n mannetje.. en ff opgehoogt.. krijgen nu ook geld terug als we zelf schade hebben gemaakt in huis... dus das wel lekker.. zeker met 2 dolle jongens in huis..

en vanochtend voor de 2e x de verz. kunnen bellen voor een stuk glas in de voordeur...
    1ste x schooltas van zoonlief er tegenaan.. en nu drukte ik de voordeur dicht en sprong er weer een glas... helaas... dus zit nu een groot plastic voor en komen ze straks voor de noodvoorziening...
    moet alleen mijn zoontje van school halen en voor die tijd konden ze niet komen.... niet echt lekker weggaan.. zeker omdat ik altijd een uur weg ben :(

10. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.641
    173
    63
    Vrouw
    Miekemei , wat goed!!!! gefeliciteerd!!

Escal, goed nieuws dus!! hopelijk morgen een nog duidelijkere test!

Flippo, he verdorie!! dat is echt balen.. dikke knuffel en hopelijk is het jullie snel gegund!

hier heb ik pijn.. in mijn liezen, echt laag in mijn onderbuik aan beide kanten en ook steekjes in het midden van mijn onderbuik.

Verder ben ik ook ziek aan het worden. Ben verkouden, keel doet pijn en voel me misselijk.
    Vanavond gaan we naar Sara Kroos, ben benieuwd!

Morgen bruiloft van mijn nichtje, die is nu 20 weken zwanger.
    Ze hebben zulke nare eerste weken gehad (verdikte nekplooi) maar alles bleek gelukkig goed te zijn en dat is ze zo gegund!
    Dus hier leuke dagen tegemoet waardoor de tijd hopelijk snel gaat..

11. Kimmytje

Kimmytje Niet meer actief

Wauw Escal! Ik duim voor je mee! Zal wel zijn dat je staat te shaken :)

12. Riene

Riene Niet meer actief

Jeetje wat is er hier weer veel geschreven!!! :)

Escal je houdt het wel spannend hoor..... Maar een streppje is een streepje hè hoe licht ook, dus voorzichtig gefeliciteerd!

@Flippo: Wat ontzettend balen dat deze ronde weer rood is geeindigd voor je! Het is je zo gegund na zo lang al proberen.... Dikke knuffel!

@Miekemei: Fijn te lezen dat je op roze mag!!!! SUPER! Gefeliciteerd.

Hopelijk volgens er snel VEEL meer!

Ik zit op 3dpo maar had vanochtend ineens een heel lage temperatuur..... ik snap er niks van. :( Ik weet toch zeker dat mijn eitje is geweest 3 dagen terug. Ik had 2 dagen en de dag ervoor een erg duidelijke ovu test, veel slijmpjes en 3 dagen terug een erg gespannen buik zoals altijd met mijn ovulatie. 2 dagen ook een duidelijke hogere temp gehad en nu ineens weer zo laag als voor mijn ovulatie.... Kan het niet meer volgen. Kan het dat er ineens een tempdip is zo kort na ovulatie?

13. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    @ escal; weer een voorzichtige felicitatie!!! hopelijk is ie morgen nog weer duidelijker....enne...vannacht niet gaan plassen he? haha wat een leuke naam dan Sem voor een meisje!hoor het eigenlijk alleen bij jongens! hou wel van die namen die unisex zijn, sam, alex, renee ed! leuk hoor!

@flippo; hoop zo dat het jullie gauw gegund is!! dikke knuffel

14. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Wat is er weer veel bijgeschreven! Gezellig... ga nu ff bijlezen :D

Escal: Gefeliciteerd meid, een streep is een streep!!!

15. miekemei

miekemei Lid

11 dec 2010
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joehoe Escal!! Proficiat..

Ook een kerstkindje dus!! (toch?, ik heb nl ook de 17e mijn nod).

Van mijn huisarts mag ik pas maandag bloed gaan prikken... Hmmmm. Dus nog maar een test er tegenaan gegooid. En tadaa, weer roze...

Wel flinke krampen.. Das raar...

En, iedereen succes!!!!! (voor wie het deze maand niet lukt, hou jij hoofd omhoog!! )

16. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Escal: Gefeliciteerd meid! Geniet ervan!

@ Jannie: Balen van het glas. Hoop dat ze op tijd komen!

17. onbekend1

onbekend1 Actief lid

30 aug 2010
    361
    76
    28
    Bediende
    Somewhere
    hey kan iemand mij er ook opzetten?

nod: 22 april...

ONGEDULDIG dat ik ben :D

18. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Miekemei gefeliciteeeeerd!
    Flippo: echt flink balen ...:(
    Nieuwe meiden welkom!

Hier verder geen nieuws: voorstellen: ben zelf 37 en mijn man 42. We waren in maart al 12,5 getrouwd, maar waren gewoon niet zo vroeg aan kinderen toe. Vooral ik niet. Heeft te maken met iets uit mijn jeugd. Op mijn 35e bevallen van een dochter, (na 2 jaar proberen) ze is nu 2 jaar en 2 maand (van feb 2009) en nu willen we toch proberen nog een brusje te krijgen! Want alleen is maar alleen, ben ik zelf ook altijd geweest. En ik vond het niet prettig!

Escal ook gefeliciteerd! Ik zie opeens dat jij ook op roze staat!

19. moedertje3

moedertje3 Actief lid

7 okt 2006
    204
    0
    16
    dag dames, ben ik weer. Nog niet getest vandaag (heb al 6 testen achter de rug hahaha ):D

morgen haal ik die van KV. Maar kzal mij ook even voorstellen.

Ben 28 jaar oud en man 30. We hebben 4 kinderen (oudste wordt dit jaar 8 en jongste wordt in mei 3 jaar)

en alsik zwanger ben, wordt dit onze 5e kind(weer niet gepland maar altijd welkom). We hebben 3 boys en 1 dochter, dus jullie begrijpen wel wat ons voorkeur is,maar aan de andere kant is alles welkom, als het maar gezond is.

Het is hier 1 drukke boel en straks nog drukker, maar ja, dat nemen we voor lief.

Dames die zwanger zijn>>Gefeliciteerd, en die ongi zijn geworden, volgende maand nieuwe ronde nieuwe kansen.

20. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    goedemiddag dames! Woehoe, morgen word het spannend voor me... Word ik ongesteld of niet??????
    Vandaag naar de dokter geweest bleek een keelonsteking te hebben:( heb een kuurtje gekregen! maar zou niet schadelijk zijn voor een eventuele zwangerschap!! Bof ik even!! Is wel toevallig, krijg altijd kuurtjes die niet mogen bij een zwangerschap(heb er al HEEEEL wat gehad) en deze keer niet! dus dat is grappig hihi...

Heb wat steekjes enzo... eigenlijk al een hele tijd... maar niet echt andere duidelijke klachtjes... Ohja gister had ik seks met mijn vriend en had ik pijn... bij het gewone normale standje! heel raar dus want dat heb ik nooit!! Kan dat ook als je zwanger bent?? liefs.

Deel Deze Pagina