Oh spannend hoor Mich! Ben benieuwd! Hopelijk ben je snel weer genezen van je keelontsteking! De pijn tijdens het vrijen heb ik de laatste dagen ook. Net of de baarmoeder heel laag zit. Al zou het bij mij wel snel zijn want zit net in ronde 1. Wie weet? Grtjs
Spannend dames!! We mogen weer bijna gaan testen! @Miekemei: PROFICIAT! @Flippo: echt balen :x... @Alle wachtende, succes. @ voorstellen: Ik ben 30 mijn vriend is 28, we zijn nu bijna 4 jaar samen en sinds januari van dit jaar bezig om een kindje te krijgen. Liefs
Ik zal me ook even voorstellen, ik ben 28, bijna 29.. Op koninginnedag dus een mooi verjaardagscadeautje zou ik hebben mocht ik zwanger zijn. Mijn vriend is 33. Wij zijn net deze maand begonnen met onveilig "klussen". We hebben allebei nog geen kinderen dus... Spannend allemaal!
@soepkip, daar heb je dan gelijk in. Met die ovu testen alleen kom je dr ook wel! Jij heb dus net je ei gehad... Spannend op de wacht bank! @miekemei, meid gefeliciteerd! Geniet er van! @flippo123, Pff Jeetje meid wat erg! Leef echt met je mee.. Weet een beetje wat je mee maakt, hoop dat het jullie snel gegund is! Je loopt al een tijdje in de mmm, Wat is de reden dat jullie iui moeten doen? @escal, Alvast een voorzichtige gefeliciteerd! ben benieuwd naar je testen! Zal me ook nog even voorstellen, Ben 24, en mijn vriend 27. Ik slik al 3 jaar geen pil meer.. En anderhalf jaar echt serieus bezig.. En sinds 2 maanden in de mmm.. Waar tot nu toe nu nog niets is uitgekomen. Dames... Succes de komende dagen!
@escal Hartstikke gefeli! Een paar dagen voor nod en dan een streep ? Super meid! Ik testte pas 5 dagen na nod posi al moet ik zeggen dat ik toen helemaal niet getest had tot die dag
Hee, valt me iets op... haha Ik heb een cyclus van 29 dagen he... 17 maart was de eerste dag van m'n laatste ongesteldheid.. Dan is toch vandaag mijn nod ofniet?? Volgends mij klopt mijn banner niet.. of heb ik het fout???:O liefs.
Mich18 als ik het goed heb is morgen je NOD. Spannend, ik ga voor je duimen. Ik ga morgen ook testen... Ben gewoon te nieuwsgierig...
Haha ja inderdaad... Hmm beetje vage vraag volgens mij! hahaha maar volgens mij had ik gewoon vanmorgen ongesteld moeten worden!! haha.. Naja ik weet het niet meer haha
Nou, alleen wat steekjes enzo in de tieties en in het buikje.. Had afgelopen week een halve dag bruine afscheiding... en gister pijn bij het vrijen... voor de rest niks! Haha..
Wat zeg je soepkip? Ik kan het niet lezen zonder bril Maar ik sluit me wel bij je aan hoor! Testen Mich!!!
HEE JA! das waar! hahaha Maar ik woon in een dorpje.......... En ik wil niet dat iedereen hier lig te kletsen.... Jullie weten wel hoe dat gaat denk ik(A)