We waren er vorige maand wel mee bezig dat de uitgerekende datum dan rot uitkomt maar nu gaan we toch verder. Stel dat je pas zwanger wordt in mei en dan veel te vroeg moet bevallen!!! Gelukkig hebben we het allemaal niet in de hand
@ Hellepelle: ik twijfel wel erg. Omdat mijn manlief een eigen bakkerszaak heeft. Moet er niet aan denken om te moeten bevallen op 24 december. Ik zou voorin januari uitgerekend zijn, maar onze eerste kwam 10 dagen te vroeg en stel dat dat nu weer zo zou zijn ... maar ja...! We hebben het er over gehad: komt tijd komt raad zei manlief. Een aangezien ik 37,5 ben heb ik toch het gevoel dat ik geen tijd meer heb om zo maar even een maand op die manier over te slaan. Dus we gaan er denk ik toch maar voor. Moet ik wel dit keer mijn ei spotten. Zucht.
Ik heb nog een vraag: Het lukt mij tot nu toe niet om mijn ei te spotten mbv ovulatietesten. Ik heb nu drie merken geprobeerd: kruidvat, sensitest en Clear Blue digitaal. CB digitaal was afgelopen maand, maar achteraf had ik een erg korte cyclus en denk ik dat ik hem die maand om die reden heb gemist. Wat zijn jullie ervaringen met deze testen? Of hebben jullie goede ervaringen met een ander merk? Verder raadde een vriendin me aan om toch met ochtendurine te testen omdat het HCG toch teveel verdund kan zijn overdag. Iemand hier advies over, ervaring mee? Jullie zouden me erg helpen! Moet met gemak beslissen, want ik wil dit keer meteen na mijn menstruatie beginnen met testen voor de zekerheid en doortesten tot dag 20 oid. Vind ik hem dan nog niet ga ik naar de gyn. Dit is me ook aangeraden door mijn huisarts.
@Waxientje: Sorry ik heb ook geen ervaring met ovu-testen. Ik ga er deze maand voor het eerst mee beginnen Succes met het spotten van je ei!! Verder hebben mijn vriend en ik het wel gehad over uitgeteld in december. Maar we hebben besloten dat we het wel zien!! Liefs
Ik heb positieve ervaringen met de testen van zwanger en kids. Deze kun je online bestellen, zijn niet duur en worden snel bezorgt. De zwangerschapstesten daarin tegen zijn een stuk minder dus deze zou ik niet bestellen. Ik heb hier 2 maanden mee getest, en mijn ei ook gevonden. Bij de gebruiksaanwijzing staat wanneer je bij welke cyclus moet beginnen.. Suc6
Ik hoop het ook, zal je net zien dat ik m'n menstruatie ''psychisch'' uitstel. Daar gaat m'n maandje rustig aan.. zit nu meer in de stress haha Ik hoop dat je niet gaat weten wat je cyclus is en dat je direct weer zwanger bent van een plakbeeb (zoals ze dat hier mooi zeggen)..
Waxientje, ik heb de sensitesten ook en bij mij werken ze goed! Ze hebben daar ook extra gevoelige testen voor vrouwen die moeilijk hun ei vinden!! Die testen zijn van babi via sensutest! Of evt 2x per dag testen helpt ook vaak!! Soepkip, een abonnement?!! Hihi heb daar nog niks over gehoord dus misschien stel ik een heeeeeeele stomme vraag maar hoezo een abonnement op dit onderwerp?
je kunt een abo nemen ook door een berichtje te plaatsen en dan meer opties en naar beneden scrollen. Daar staat dan abonnement op dit onderwerp en dan kun je aanklikken wat je wilt. Een abonnement is wel handig omdat je dan weer verder kunt gaan waar je gebleven was met lezen. Je krijgt gewoon een mail en dan kun je verder lezen. Ik vind het ook wel handig omdat ik op verschillende plekken meeklets en het niet kan onthouden welke onderwerpen het zijn. Op deze manier word ik er aan herinnert.
Hier ook nooit ovutesten gebruikt. Als het langer duurt wil ik het wel proberen. En over het uitstellen, ja, ook wel wat getwijfeld of we nog een maandje moeten wachten maar nee. Ik wil te graag Ben erg benieuwd hoe mijn cyclus is deze ronde. We beginnen maar lekker op tijd met klussen Ergens tussen aankomend weekend en volgend weekend zitten m'n vruchtbare dagen.
16 april: Flippo123 (ronde 18 / maand 21, 1e kindje) 17 april: Escal (ronde 2/ 2e kindje) Princess79 (ronde 2 / 1e kindje) 18 april: Biejie (ronde 5 / 2e kindje) 19 april: Hellepelle (ronde 3 na mk / 2e kindje) 20 april: Lotte30 (ronde 4, 1e kindje) Yvonne41jaar (ronde drie,2e kindje) 21 april: Meissie2008 (ronde 5, 2e kindje) 22 april: momisake (ronde 1, 3e kindje) Vlinder13 (ronde 4, 1e kindje) Andrea85 (ronde 6, 1e kindje) Mek11(ronde 2, 1e kindje) 23 april: Arnoe (ronde 9, 1e kindje) 24 april: 25 april: Waxientje (6e ronde, 2e kindje) 26 april: Adriana85 (ronde 8, 1e kindje) Girafje (ronde 5, 2e kindje) 27 april: 28 april: 29 april: Katja77 (ronde 7, 1e kindje) 30 april: Datumloos; Anja358 jannie1980 (1ste ronde na 2vmk, 3de kindje) Heb me ook aan het lijstje toegevoegd!! Het is al behoorlijk druk op 22 april haha. Heb me alleen wel voorgenomen niet zo veel in me hoofd te halen als de afgelopen ronde maar we zullen zien of het gaat werken... ongi is nu bijna over dus dan mogen we weer
Hey, wat gezellig, het wordt hier alweer wat drukker?! Zijn de eersten al in de klusperiode aangekomen? Ik nog een paar daagjes voor mijn vruchtbare dagen.. al lekker in de weer met ovu-testjes en tempen, hopelijk deze maand op ROZE! Als het deze maand raak is, ben ik uitgerekend op 26 dec. Niet heel ideaal natuurlijk... maar om daar nou de hele planning voor om te gooien? Trouwens ook een mooi excuus om niet ieder jaar 2 families af te gaan
Bekijk bijlage 140599 16 april: Flippo123 (ronde 18 / maand 21, 1e kindje) 17 april: Escal (ronde 2/ 2e kindje) Princess79 (ronde 2 / 1e kindje) 18 april: Biejie (ronde 5 / 2e kindje) 19 april: Hellepelle (ronde 3 na mk / 2e kindje) 20 april: Lotte30 (ronde 4, 1e kindje) Yvonne41jaar (ronde drie,2e kindje) 21 april: Meissie2008 (ronde 5, 2e kindje) 22 april: momisake (ronde 1, 3e kindje) Vlinder13 (ronde 4, 1e kindje) Andrea85 (ronde 6, 1e kindje) Mek11(ronde 2, 1e kindje) 23 april: Arnoe (ronde 9, 1e kindje) 24 april: 25 april: Waxientje (6e ronde, 2e kindje) parmessar (ronde 2, 2e kindje) 26 april: Adriana85 (ronde 8, 1e kindje) Girafje (ronde 5, 2e kindje) 27 april: 28 april: 29 april: Katja77 (ronde 7, 1e kindje) 30 april: Datumloos; Anja358 jannie1980 (1ste ronde na 2vmk, 3de kindje) --------------------------------- heb mezelf op 25 april gezet.
Bekijk bijlage 140599 16 april: Flippo123 (ronde 18 / maand 21, 1e kindje) 17 april: Escal (ronde 2/ 2e kindje) Princess79 (ronde 2 / 1e kindje) 18 april: Biejie (ronde 5 / 2e kindje) 19 april: Hellepelle (ronde 3 na mk / 2e kindje) Surf (1e ronde / 3e kindje) 20 april: Lotte30 (ronde 4, 1e kindje) Yvonne41jaar (ronde drie,2e kindje) 21 april: Meissie2008 (ronde 5, 2e kindje) 22 april: momisake (ronde 1, 3e kindje) Vlinder13 (ronde 4, 1e kindje) Andrea85 (ronde 6, 1e kindje) Mek11(ronde 2, 1e kindje) 23 april: Arnoe (ronde 9, 1e kindje) 24 april: 25 april: Waxientje (6e ronde, 2e kindje) parmessar (ronde 2, 2e kindje) 26 april: Adriana85 (ronde 8, 1e kindje) Girafje (ronde 5, 2e kindje) 27 april: 28 april: 29 april: Katja77 (ronde 7, 1e kindje) 30 april: Datumloos; Anja358 jannie1980 (1ste ronde na 2vmk, 3de kindje) --------------------------------- we gaan deze maand voor ons derde kindje! ik heb mn nod de 19e... spannend weer!
Precies zoals hellepelle het beschrijft Is toch wel handig ipv pagina's terug lezen tegen de tijd dat hier weer veel geschreven gaat worden... Ik ga ook is kijken naar de testen van sensitest.. lees daar idd ook positieve verhalen over..
Zou iemand mij erbij willen plaatsen op 26 april? Dit is mijn allereerste berichtje hier op het forum en ben dus nog met helemaal niks bekend..... Vandaag dag 1 van mijn cyclus. Het is ronde 2 voor ons tweede kindje! Hopelijk heeeeeeeeeel veel roze tweede helft van deze maand!