Hee dames, gisteravond toch nog getest deze was negatief... Maar nog geen ongesteldheid.. en die lijkt er ook niet aan te komen!! Dus ga morgenvroeg maar weer testen!? Maar heb er nu al een stom gevoel over xxx.
Mich18: Dat is inderdaad stom.. onduidelijkheid is nog het meest frusterend lijkt me! Voel je verder al wat?
@ Wendy: Nee, dit was niet de bedoeling! ALs er iemand zwanger moest zijn deze maand dan was jij het!!! Dikke knuffel!!! @ Mich: Hoop dat je snel duidelijkheid hebt door posi test of toch die ellendige ongi... De onduidelijkheid is zo erg!!!
Waar kom je eigenlijk vandaan in N-H Girafje? Ben vandaag al de hele dag misselijk een raar gevoel in mijn buik.. Mijn man wordt er helemaal gek van dus morgen ga ik er toch maar een testje tegn aan gooien! En ik zou nog wel wachten... tot vrijdag!!
wendyenrichard, sterkte meid! Hopelijk brengt volgende maand meer geluk mee voor jou! Dikke virtuele knuffel -x-
@vlinder, oh bedankt meid. Is me nooit opgevallen haha! nou ik wacht het nog even af.. @WendyenRichard, pff wat erg meid. Had het je zo gegunt! Strerkte de komende dagen! En hopelijk weer met volle moed er tegen aan! @moedertje3, temp omlaag klinkt niet echt positief.. hoop dat wel positief uitvalt. je wel wat symptomen natuurlijk!
Hallo meiden Vanaf een wachtbankje... Nieuwe zwangere gefeliciteerd sjabbas toch??? Wendyrichard dikke knuff meis had zo gehoopt dat de iui geslaagd was.... whitesaber klinkt goed bij jou. Spannend zeg...... hier weer wachten... we gaan zo naar de lammetjes op de boerderij.....
@ bloempje: Ik woon ong. uurtje vanaf A'dam richting het noorden (in West Friesland voor de kenners). En jij?
Ook van mij een dikke knuffel wendyenrichard! Had het je erg gegund! @ alle andere meiden op rood! Jammer op naar de volgende ronde! @alle roze meiden, jaaaaaa!!! Goed zeg! Op naar nog meer roze!!! Ik ben terug vanaf cursus had aardig wat bij te lezen. Mijn temp is nog steeds niet omhoog. Dus ik schuif ws op richting mei. Maar wacht het ff rustig af
Jaa is heel frusterend! Maar goed.. geen hevige buikkrampen te herkennen.. Maby is mijn ei 2 dagen later geweest... maarja dan had ik vanmorgen ongesteld moeten zijn.. 3 dagen later zoiezo niet dat weet ik zeker.. Daarom morgen nog maar eens testen... ik voel heel erg vaak aan m'n baarmoedermond.. vond die nogal hard toenet.. weet niet of dit een goed teken is?? normaal is die zacht! Ik heb voor de rest lichte steekjes in de tietjes en in mijn buikje.. dit heb ik al een tijdje.. Wat me opvalt is dat ik de laatste tijd vaker koude rillingen heb.. en koude handen.. Maar weet eigenlijk niet wat het allemaal betekend Mijn eetlust is wel sommige dagen stukke minder.. vanmorgen was ik misselijk... maar weet niet of dat door de antibiotica komt die ik op het moment gebruik Liefs.......
@ Mich: De koude rillingen herken ik! Heb ik ook deze week. Hoop voor ons beide dat het een goed teken is!
@ Mich: Was erg nieuwsgierig en net in google ff gezocht met koude rillingen en wel positieve ervaringen.... Duim voor ons allebei!
Wendyenrichard: Wat ontzettend vervelend zeg! Het was jullie zo gegund.... Heel dikke knuffel! Sjapas: Gelukkig weer een roze erbij! Gefeliciteerd meid!
Hallo dames! Verder nog aparte opvallende sympthomen? Hier niet echt.. raar gebubbel in me buik en zoooo koud... En vreselijk moe!! heb nog nix gedaan!!
Hallo dames! Nogmaals,voor diegenen die in het roze gegaan zijn => Proficiat! Voor die in het rood => Zo jammer! Ik gun het iedereen van harte! Hopelijk volgende maand in het roze! Hier weer "vreemde" ervaringen... En ik begin me ook af te vragen, ben 26 maart gestopt met de pil MAAR dit was wel in de eerste week van de strip. Op 30 maart mijn "menstruatie" gehad en nu dus aan het wachten...Heb me gebaseerd op een cyclus van 28 dagen, was voor mijn pilgebruik héél regelmatig dus hopelijk gaat dat nu ook zo zijn... Nu heb ik sinds enkele dagen acné, wat misselijk (zonder overgeven), vreemd gevoel in buik, pijn tijdens het vrijen in bepaalde posities... En sinds vandaag, enorm gevoelige tepels! Heb ook gemerkt dat mijn moods gaan van superopgewekt naar enorm down... Zou het kunnen dat in onmiddelijk na het stoppen met de pil een eisprong heb gehad? Pfff, heb zoveel vragen. Weet er soms echt geen blijf mee. Grtjs
Hey Giselle, Ik heb het ook ontzettend koud gehad een aantal dagen maar vandaag er geen last meer van gehad? Vandaag wel veel aan het werk geweest? En moe ben ik ook maar moet best veel werken dus bij mij zal het wel liggen aan het vele werken en de weersveranderingen!! Heb nl echt het idee dat ik ongi ga worden Alle Zwangere Proficiat, Alle dames die ongi zijn geworden,balen!! Alle dames die nog moeten testen succes. Liefs
Heyy dames, kom net thuis van een feestje en moest ff maar de toilet... Hoppa ongi... Ben heel hard gaan huilen en niet zozeer omdat t weer niet raak is want dat gevoel had ik zelf al maar omdat mijn ongi veel te vroeg is waardoor mijn liteale fase maar 8dagdn was... Dat is veel te kort... Voel me echt klote... Ga maandag de HA denk ik ff bellen vragen wat die ervan denkt... Wil iemand mij op rood zetten please... Ik probeer jullie wel te blijven volgen hoor(zal niet alles lezen) maar wil wel weten welke dames deze maand nog een beetje rozig gaan opfleuren!!! Toitoitoi lieverds x vlinder