Hallo allemaal!!! Ik wil me ook even melden. Mijn NOD is 29 april en dit is onze eerste ronde voor ons eerste kindje. Ik ben in Januari al gestopt met de pil maar vanaf deze maand gaan we ervoor! Voor alle zwangere gefeliciteerd! Voor de rest hoop ik ook dat jullie snel twee roze strepen zien!
Hallo allemaal, Net mijn ovulatie gehad, dus ook ik meld me hier aan . Voor het eerst na de ma bewust aan het klussen geweest en nu maar duimen draaien, best wel spannend! Mijn NOD is 29 april, 1e kindje 1e ronde na ma. Succes allemaal! XCatoo
Sjapaz: super gefeliciteerd meid!! Vlinder: ik blijf het raar vinden, dat je ineens 8 dpo ongesteld bent geworden. Ik wil je geen hoop geven, maar bij T dacht ik ook dat ik ongesteld was geworden (7 dpo), duurde 2,5 dag. Uiteindelijk bleek dit toch echt een innestellingsbloeding geweest te zijn. Ik vertel dit omdat je zo zeker weet wanneer je ei was.... Hou ons op de hoogte! Welkom, alle dames die net op het wachtbankje zitten. Sterkte met wachten! Ik ga morgen testen van kv halen en dan wo testen. Ik heb geen voorgevoelens meer, behalve dat ik vannacht gedroomd heb dat ik een positieve test had . Hoezo, er mee bezig zijn hahaha.
Update... Volgens mij ga ik gewoon weer vroeg ongesteld worden. Heb pijnlijke boobs, alweer lichtbruine / roze afscheiding, beetje pijn in de buik en een humeur om op te schieten. Lijkt precies op hoe het vorige maand ging. Toen begon het ook al heel vroeg van tevoren een beetje te komen. Blegh. Had toen een cyclus van 27 dagen en zit nu geloof ik op dag 23? Volgens mij is dat toch echt te laat voor een evt. innesteling. Het voelt ook niet zo als bij mijn eerste zwangerschap. Helaas, ik wacht het maar af, maar heb er niet veel hoop op dat het nu raak is.
Aanvulling: ik bedenk me opeens dat ik dan een kortere luteale fase zou hebben dan die 14 dagen. Weet ik dat ook weer. Een dag of 12 zou het dan zijn. Maar ja, zolang ik nog niet overduidelijk bloed verlies, kan ik er nog niets van zeggen. Ben eigenlijk wel benieuwd nu hoe kort of hoe lang dat zal zijn. Aangezien ik deze maand voor het eerst mijn ei heb gespot, kom ik daar ook voor het eerst achter.
Hallo allemaal, Mijn NOD laat op zich wachtennog steeds niets en heb ook geen gevoelige borsten wat ik altijd heb 2 dagen voor NOD. Wel nog steeds krampen. En sinds 2 dagen witverlies en baarmoeder staat hoog, en naar mijn weten moet die laag staan mocht ik ongi worden. Verder is mijn temp. weer met 0,1 omhoog gegaan. We wachten af.:x
Hier vanmorgen een negatieve test. Zit nu op 11dpo. Dacht een licht streepje te zien maar later niet meer. Ik wacht maar weer af tot woensdag
hier lekker onzeker.. gister ineens een drupje lichtroze bij afvegen en daarna niets meer.. en heb dat nooit..tussendoor.. volgens mij rond 7 april mijn ei gehad.. dus is woendag mijn NOD? afwachten dus... wil eigenlijk niet testen voor ik echt overtijd ben.. dus goedevrijdag en misschien wel zaterdag.. dan kan ik nl met mijn mannetje testen..
Oehh spannend Jannie!! misschien gespannen adertje? ik duim voor je!! @ momisake, tis gelukkig nog erg vroeg!! welke test heb je gebruikt? @ moedertje3, sorry als ik een vieze vraag stel, maar hoe voel je of hij hoog staat ofzo? (ja ik snap met de vingers naar binnen) maar wat voel je precies? en waar moet je opletten?
Hahaha de spanningen slaan weer toe bij iedereen! Er zitten toch aardig wat positieve kwaaltjes tussen!!!! Mijn temp was gister 0,3 omhoog gegaan en nu 0,3 omlaag! Toch geen eisprong gehad?!? Of herkennen sommige meiden dit?!?
@hier, bruinverlies... dadelijk naar ha en kijken wat hij zegt, ook vragen om bloedtest. heb zaterdag nog getest en was donkerder dan donderdag... voel me echt depri nu. weet niet wat ik moet denken. posi testen en bruin/rood verlies *einde ego*
Ik durf daar nix over te zeggen!!! Ik heb echt geen verstand van tempen!!! wil het wel leren, voor de volgende ronde...!
*dikke knuf meis* weet hoe onwijs onzeker je daardoor gaat voelen.. zelf heb ik, toen ik begon te bloeden opnieuw een test gedaan... bij mij was die zo goed als wit ineens.. dus voor mij duidelijkheid.. hoop dat het bij jou een knaltest is en gewoon oud bloed meis... *duim duim duim voor plakbeeb*
hee meis, Jeetje das ff schrikken!! maar bruinverlies is toch wat oud bloed? kan van innesteling zijn.... Ik denk dat je je niet teveel zorgen moet maken hoor, zijn veeeeeeeel dames die bloed verliezen en gezonde kindjes op de wereld brengen... Ga je vandaag nog een testje doen? sterkte meid.. hou de moed erin!
Giselle, de vroege test van predictor. Ga morgen maar weer die van de kruidvat halen. Escal, hopelijk is het oud bloed van de innesteling. Sommigen hebben dat pas als ze al even zwanger zijn. Ik duim voor je!
predictor is zowiezo niet echt goed hoor! beter die van kruidvat.. 2voor5 euro, die zijn veeeeeeeeel gevoeliger!!!
ik plas me trouwens een ongeluk!!! omde 10 min zeker!!! weet neit waar het vandaan komt... vannacht ook paar keer eruit gemoeten... herkenbaar voor iemand?