Hey, Hier al sinds zaterdag steken in onderbuik, en gisteravond en vanmorgen wat roze afscheiding. Heb ook de hele tijd het gevoel dat ik aan het vloeien ben, dus moet mij inhouden om niet de hele tijd naar het toilet te rennen... Zou dit positief zijn?? Hoop dat ik op stille zaterdag een luide HOERA mag roepen!
Oh en vanmorgen 1 grote kop thee en 2 grote glazen water gedronken. Normaal moet ik dan 's middags eens naar toilet, nu al 5 keer geweest . De collega's moeten hier ook denken dat er iets scheelt... Ik hoop zo hard dat het allemaal goed komt
net bij ha geweest en heb bloedtest gedaan, over 2 a 3 dagen de uitslag.... net testje nog gedaan en heeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje, lichter dan zaterdag. urine was ook erg licht (bijna water) omdat ik al had geplast net ervoor dus hoop stiekem dat het daar aan ligt maar heb weinig hoop meer...
Dag dames, kom net van het ziekenhuis (eerst naar huisarts geweest). Ze ging voelen beneden en met een eendenbek te werk gegaan hahaha (vind dat zoo vies maar goed). ze zei dat mijn baarmoedermond opgezwollen is en beetje hoog. Verder zei ze dat ik schimmelinfectie heb (heb niet eens last van ) en mijn darm is beetje aan de dikke kant, en daarvoor heb ik ook iets gekregen om te drinken. Verder een bloedtest gedaan en als ze vandaag de uitslag krijgt dan belt ze mij, anders moet ik morgen bellen tussen 13:00 en 14:00. Ik had de kriebels om een test te gaan halen, maar uiteindelijk niet gedaan. Dus hier wordt het afwachten, is mij nog een raadsel waarom ik niet ongi ben geworden, want heb heel wat morning pillen in het verleden geslikt en ik werd gewoon netjes op tijd ongesteld
Escal, wat vervelend, hopelijk heb je snel een positieve uitslag van de huisarts. Ik duim voor je!! Liefs
Ik sta op het NOD-lijstje op 22 april, maar ben vandaag gek genoeg al ongesteld geworden. Dus helaas, op naar de volgende ronde!
*komt even binnen vallen* Escal: Kan me voorstellen dat je je zorgen maakt.. ga je later vandaag nog een keer testen? (met geconcentreerde urine) Gezellig dat het steeds drukker wordt! Ik hoop op positieve testen voor iedereen en ikzelf natuurlijk Zaterdag ben ik jarig, dan zit ik 11dpo.. had me voorgenomen om niet te testen en ik hoop dat ik dat volhou omdat het zowiezo vroeg is... Heb wel de hele tijd soort kramp/ vloeiachtige beweging (weet niet hoe ik het anders moet omschrijven) in mijn buik.. soms lijkt het of ik dan naar de w.c. moet maar dat is niet zo. Spannend!
NOD Lijst 16 t/m 30 april 16 april: Flippo123 (ronde 18 / maand 21, 1e kindje) Wendyenrichard (ronde 18, 2e ronde KID/1e kindje) Moedertje3 Miekemei 17 april: Escal (ronde 2/ 2e kindje) Princess79 (ronde 2 / 1e kindje) Vlinderx Dian (9e ronde/ 2e kindje) 18 april: Biejie (ronde 5 / 2e kindje) Sjapaz (ronde 2 / 1e kindje 19 april: Hellepelle (ronde 3 na mk / 2e kindje) sHamtertje Trine (2de ronde na MK / 1ste kindje) Bloempjuh23 (1e ronde / 2e kindje) Whitesaber (1ste ronde / 2de kindje Marassie (1ste ronde/ 1e kindje) Jes Carjul (2e ronde/ 1e kindje) 20 april: Lotte30 (ronde 4, 1e kindje) Yvonne41jaar (ronde drie,2e kindje) Vlinder13 (ronde 4, 1e kindje) Surf (1e ronde / 3e kindje) Jannie1980 (1ste ronde na 2e vmk/3e kindje) Lili81 (1e ronde, 2e kindje) 21 april: Meissie2008 (ronde 5, 2e kindje) 22 april: momisake (ronde 1, 3e kindje) Andrea85 (ronde 6, 1e kindje) Mek11(ronde 2, 1e kindje) Giselle766 (4e ronde, 2e kindje) 23 april: Arnoe (ronde 9, 1e kindje) 24 april: Maart (5e ronde, 2e kindje) Debs1 (4de ronde, 1kindje) Linda1984(2e ronde, 1e kindje) 25 april: Waxientje (6e ronde, 2e kindje) parmessar (ronde 2, 2e kindje) 26 april: Adriana85 (ronde 8, 1e kindje) Girafje (ronde 5, 2e kindje) Riene (ronde 2, 2e kindje) Mamvansam (ronde 4, 2e kindje) Soepkip (2e ronde na vmk) 27 april: Kimmytje (ronde 1, 1ste kindje) 28 april: Stoffeltje (ronde3, 2e kindje) 29 april: Katja77 (ronde 7, 1e kindje) Essieee (ronde 2, 1e kindje) Chicken1975 30 april: Naliey Inkerbell (ronde 2, 2e kindje) MayD (5e ronde, 1e kindje) Dommel (ronde 3, 2e kindje) troela85 (rond 3, 1e kindje) Datumloos; Anja358 Priscil1986 ( ronde 17, 1e kindje )
NOD Lijst 16 t/m 30 april 16 april: Flippo123 (ronde 18 / maand 21, 1e kindje) Wendyenrichard (ronde 18, 2e ronde KID/1e kindje) Moedertje3 Miekemei 17 april: Escal (ronde 2/ 2e kindje) Princess79 (ronde 2 / 1e kindje) Vlinderx Dian (9e ronde/ 2e kindje) 18 april: Biejie (ronde 5 / 2e kindje) Sjapaz (ronde 2 / 1e kindje 19 april: Hellepelle (ronde 3 na mk / 2e kindje) sHamtertje Trine (2de ronde na MK / 1ste kindje) Bloempjuh23 (1e ronde / 2e kindje) Whitesaber (1ste ronde / 2de kindje Marassie (1ste ronde/ 1e kindje) Jes Carjul (2e ronde/ 1e kindje) 20 april: Lotte30 (ronde 4, 1e kindje) Yvonne41jaar (ronde drie,2e kindje) Vlinder13 (ronde 4, 1e kindje) Surf (1e ronde / 3e kindje) Jannie1980 (1ste ronde na 2e vmk/3e kindje) Lili81 (1e ronde, 2e kindje) 21 april: Meissie2008 (ronde 5, 2e kindje) 22 april: momisake (ronde 1, 3e kindje) Andrea85 (ronde 6, 1e kindje) Mek11(ronde 2, 1e kindje) Giselle766 (4e ronde, 2e kindje) 23 april: Arnoe (ronde 9, 1e kindje) 24 april: Maart (5e ronde, 2e kindje) Debs1 (4de ronde, 1kindje) Linda1984(2e ronde, 1e kindje) 25 april: Waxientje (6e ronde, 2e kindje) parmessar (ronde 2, 2e kindje) 26 april: Adriana85 (ronde 8, 1e kindje) Girafje (ronde 5, 2e kindje) Riene (ronde 2, 2e kindje) Mamvansam (ronde 4, 2e kindje) Soepkip (2e ronde na vmk) 27 april: Kimmytje (ronde 1, 1ste kindje) 28 april: Stoffeltje (ronde3, 2e kindje) 29 april: Katja77 (ronde 7, 1e kindje) Essieee (ronde 2, 1e kindje) Chicken1975 Sellie6 (ronde 1, 1e kindje) 30 april: Naliey Inkerbell (ronde 2, 2e kindje) MayD (5e ronde, 1e kindje) Dommel (ronde 3, 2e kindje) troela85 (rond 3, 1e kindje) Datumloos; Anja358 Priscil1986 ( ronde 17, 1e kindje )
waxientje,heee ik zie dat je je ei hebt gespot deze maand wat goed!, en je kan een heeeel late innesteling hebben of ee vaatje wat is geknapt,wacht nog even af!
@soepkip, jup haha, nu weet ik het helemaal niet meer, duidelijke streep! (en ja hoor, weer duidelijker dan de laastste posi test van zaterdag....) verloor wel een (sorry voor details) sliert rood slijmerig bloed... aaah ga ff een nieuw topic openen want ga helemaal of topic hier. sorry
Meiden!!! jullie gaan het niet geloven!!!! maar ik ben zwanger!! denk ik!! ik kan het niet geloven! ik heb me nod pas vrijdag, maar ik was de afgelopen dagen stront chagarijnig.. voelde me echt niet mezelf.. ik denk ik koop voor de grap een kruitvat test.. en hij is harstikke positief!!! geen getuur.. ik ben zooo aan het shaken!! ik kan me camera niet vinden om de test te showen...!!!
@giselle766 Gefeliciteerd @Escal Jeetje meid wat een spanning. Hopelijk blijft de beeb plakken!!!! Ik duim voor je!
@ego Vul net m'n temp van vanmorgen in en nu geeft fertilityfriend een rood kruis op m'n temp lijst aan. Hij geeft vrijdag aan, ik werd donderdag nacht ineens wakker van de pijn in m'n buik. Zal misschien dat m'n eisprong zijn geweest?!? Temp was vandaag wel weer lager. Wat een raar systeem dat tempen... iedere x als ik het denk te snappen, loopt het toch weer anders. Voor de ervaren tempers onder ons, kunnen jullie wijs uit m'n kaartje? http://www.fertilityfriend.com/ttc/index.php