NOD 16 - 30 april 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Flippo123, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marassie

Marassie Niet meer actief

Hey meiden, even een vraagje! Ik heb ontzettend last van jeukende ogen. Nu lees ik dat je ook last van je ogen kunt hebben als je nog maar net zwanger bent. Heeft iemand van jullie dat ook gehad?

Hooikoorts kan het niet zijn, want daar ben ik laatst op getest!

@ escal heel veel sterkte.. Zeer spannende tijd
    @giselle gefeliciteerd!!

2. Giselle766

Giselle766 Actief lid

6 nov 2010
    207
    4
    18
    Vrouw
    Eigen onderne
    Holland
    Dankjulliewel!!

Ik geloof het nog neit..

3. stoffeltje09

stoffeltje09 Actief lid

19 dec 2008
    262
    0
    0
    werk in de zorg
    zuid holland
    Zoooo geen twijfel over mogelijk! GEFELICITEERD!!!!

4. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    Van harte gefeliciteerd zeg! wauw das goed nieuws...
    HIer vanmorgen omo-wit getest. Maar als ff juist zit dan zou mijn ei vrijdag pas geweest zijn en dan ben ik vandaag dus pas 4dpo... En dan duurt het nog wel een dag of 8 voordat ik positief zou kunnen testen. We shall see....

5. moedertje3

moedertje3 Actief lid

7 okt 2006
    204
    0
    16

Dit heb ik ook een paar dagen en bij andere zwangerschappen ook gehad. Maar goed, wil je geen valse hoop geven, want kan ook vermoeidheid of slaaptekort zijn.

Giselle, gefeliciteeeeeeeeerd:D geniet ervan!

ps: ik krijg helaas, pas morgen de uitslag, dus weer 1 dag spanning.

6. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    @stoffeltje, ik kom niet bij jou kaartje, Maar bij mijn eigen pagina, wil je nog een x proberen??

7. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Hey meiden,

Sorry dat ik hier niet vaker ben geweest, hebben een drukke week gehad, man was afgelopen zaterdag jarig en we hadden groot feest en 7 logees dus er moest heel wat gebeuren. Ik kon daardoor gelukkig wel makkelijk wachten met testen, had geoeg te doen aan afleiding!

Het is me nog steeds allemaal erg onduidelijk. Op dit moment denk ik dat ik een soort van doorbraakbloeding heb (omdat door de spiraal ik de laatste maanden echt weinig tot niet ongesteld was) want ik vloei al de hele week heel licht... verlies van allerlei rotzooi.... (sorry voor het minder smakelijke verhaal) en vanaf gister vloeit het wat erger door...
    Daarom denk ik dus niet dat ik zwanger ben maar aangezien ik die spriaal heb weet ik het ook niet zeker.. Ik denk dus dat ik vandaag of morgen ga testen... vanavond lijkt me het fijnst want dan is man er ook bij, morgenochtend is beter vanwege de hcg... dubio.. maar goed ben al wel 2 dagen over mn nod heen (als ik goed heb uitgerekend, want ook dat is allemaal onzeker door de spiraal).
    Vanavond dan maar denk ik, anders moet ik morgen de hele dag zonder iets te zeggen met het nieuws door blijven lopen, dan deel ik dat liever vanavond al met hem.

Ga ik nu weer bezig houden met mn arme spugende, zieke peutertje... voor ik de laptop onder de kots heb...

Roze dames: Heel erg gefeliciteerd!!!!! Een goede zwschap en een gezond kindje gewenst!!!
    Rode dames: ontzettend balen zeg! Wens jullie veel geluk in de volgende ronde!
    Wachtende ladies: Hou vol, suc6 met wachten!!!

8. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    GISELLE GEFELICITEERD MEID!! wat een mooie test!!! en dat, 4 dagen voor NOD!!!

9. yvonne41jaar

yvonne41jaar Actief lid

5 mrt 2011
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    4 dagen voor nod,das mooi! gefeliciteerd

10. Trine

Trine Actief lid

superpositief!!!!!:d

11. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    ik helaas op rood en door naar half mei...

12. Trine

Trine Actief lid

Dikke knuffel -x-

13. Pomm

Pomm Fanatiek lid

23 nov 2010
    4.554
    116
    63
    Jannie: Wat enorm balen!! Dikke knuffel!

14. Riene

Riene Niet meer actief

@Jannie: Balen zeg..... knuffel!

@Giselle: Super zeg zo'n duidelijke test zoveel dagen voor NOD! Gefeliciteerd.

@Escal: Fijn te horen dat je tweede test vanmiddag weer lekker duidelijk was! Dat klinkt toch goed.

Ik ben nu 7dpo en heb sinds gisteren erg gevoelige borsten en veel witverlies. Herkent iemand dat?

Liefs.

15. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Giselle wat een knaller van een streep. gefeliciteerd!!!!

jannie 1980 nee meis wat balen. Dikke knuff.........

hier still waiting

16. miekemei

miekemei Lid

11 dec 2010
    71
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Escal: spannend hoor.. Hopelijk gaat het goed!

@ Giselle: PROFICIAT!!!!! Heerlijk he, die kruidvattesten, het is niet te geloven zo vroeg voor NOD!!!

Hier alles goed denk ik, begin steeds meer aan het idee te wennen. Ik ben verhuisd naar het bevallingsforum, mama's december 2011, maar kijk ook hoe het met jullie is..
    Spannend allemaal!

17. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Hoi Sjees: bedankt voor je lieve berichtje! Ik zie dat het met jou nog steeds goed gaat??? Houden zo!! Heb nu ook pijnlijke boobs sinds vandaag, maar wel anders dan toen met de kleine meid. Dus ik weet niet zo goed wat ik ervan denken moet. En ik had het vorige maand ook...

@ Giselle: zeker weten zwanger!!! Gefeliciteerd!!!
    Dat sjacharijnige heb ik ook, maar ja elke maand, dus bij mij zegt het nada noppes nie ...

@ Jannie: wat jammer!!!:(

@ Escal: pffff, spannend!!! Ik duim voor je hoor!

18. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    alle posi testers; van harte gefeliciteeerd!!!!!
    @ jannie; erg balen meid!!!! knuffel!!

Hier voel ik weer van alles maar heb geen flauw idee wat ik er mee moet ...;)
    wat voelden de zwangeren hier onder ons die net posi hebben getest...gewoon even benieuwd!
    fijne avond!

19. Escal

Escal Fanatiek lid

12 aug 2009
    3.441
    0
    0
    limburg
    dankje meiden! doe morgen weer een testje om te kijken of deze donkerder is of niet... heb op internet nagekeken en 50% van de zwangerschappen gaat goed na bloedverlies in het begin dus hou wel nog hoop.. laat t morgen wel weer weten

x

20. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Nou de kans dat ik op rood moet is erg groot..

Heb al mijn super jankbui gehad en heb nu al pijn in mijn rug.. Dat voelt al een opkomende menstruatie :(

Aan de andere kant.. Sinds maart 2009 dus niet meer ongesteld geweest i.v.m. zwangerschap en bv 16 maanden.. En dan nadat ik ben gestopt met bv meteen mijn menstruatie én een cyclus van 28 dagen.. Daar is ook wat voor te zeggen!

Als het doorzet horen jullie het nog!

@ Giselle -> WOW meis daar hoef ik neit eens naar te turen!! Super gefeliciteerd! :D

Deel Deze Pagina