Hey meiden, even een vraagje! Ik heb ontzettend last van jeukende ogen. Nu lees ik dat je ook last van je ogen kunt hebben als je nog maar net zwanger bent. Heeft iemand van jullie dat ook gehad? Hooikoorts kan het niet zijn, want daar ben ik laatst op getest! @ escal heel veel sterkte.. Zeer spannende tijd @giselle gefeliciteerd!!
Van harte gefeliciteerd zeg! wauw das goed nieuws... HIer vanmorgen omo-wit getest. Maar als ff juist zit dan zou mijn ei vrijdag pas geweest zijn en dan ben ik vandaag dus pas 4dpo... En dan duurt het nog wel een dag of 8 voordat ik positief zou kunnen testen. We shall see....
Dit heb ik ook een paar dagen en bij andere zwangerschappen ook gehad. Maar goed, wil je geen valse hoop geven, want kan ook vermoeidheid of slaaptekort zijn. Giselle, gefeliciteeeeeeeeerd geniet ervan! ps: ik krijg helaas, pas morgen de uitslag, dus weer 1 dag spanning.
Hey meiden, Sorry dat ik hier niet vaker ben geweest, hebben een drukke week gehad, man was afgelopen zaterdag jarig en we hadden groot feest en 7 logees dus er moest heel wat gebeuren. Ik kon daardoor gelukkig wel makkelijk wachten met testen, had geoeg te doen aan afleiding! Het is me nog steeds allemaal erg onduidelijk. Op dit moment denk ik dat ik een soort van doorbraakbloeding heb (omdat door de spiraal ik de laatste maanden echt weinig tot niet ongesteld was) want ik vloei al de hele week heel licht... verlies van allerlei rotzooi.... (sorry voor het minder smakelijke verhaal) en vanaf gister vloeit het wat erger door... Daarom denk ik dus niet dat ik zwanger ben maar aangezien ik die spriaal heb weet ik het ook niet zeker.. Ik denk dus dat ik vandaag of morgen ga testen... vanavond lijkt me het fijnst want dan is man er ook bij, morgenochtend is beter vanwege de hcg... dubio.. maar goed ben al wel 2 dagen over mn nod heen (als ik goed heb uitgerekend, want ook dat is allemaal onzeker door de spiraal). Vanavond dan maar denk ik, anders moet ik morgen de hele dag zonder iets te zeggen met het nieuws door blijven lopen, dan deel ik dat liever vanavond al met hem. Ga ik nu weer bezig houden met mn arme spugende, zieke peutertje... voor ik de laptop onder de kots heb... Roze dames: Heel erg gefeliciteerd!!!!! Een goede zwschap en een gezond kindje gewenst!!! Rode dames: ontzettend balen zeg! Wens jullie veel geluk in de volgende ronde! Wachtende ladies: Hou vol, suc6 met wachten!!!
@Jannie: Balen zeg..... knuffel! @Giselle: Super zeg zo'n duidelijke test zoveel dagen voor NOD! Gefeliciteerd. @Escal: Fijn te horen dat je tweede test vanmiddag weer lekker duidelijk was! Dat klinkt toch goed. Ik ben nu 7dpo en heb sinds gisteren erg gevoelige borsten en veel witverlies. Herkent iemand dat? Liefs.
Giselle wat een knaller van een streep. gefeliciteerd!!!! jannie 1980 nee meis wat balen. Dikke knuff......... hier still waiting
@ Escal: spannend hoor.. Hopelijk gaat het goed! @ Giselle: PROFICIAT!!!!! Heerlijk he, die kruidvattesten, het is niet te geloven zo vroeg voor NOD!!! Hier alles goed denk ik, begin steeds meer aan het idee te wennen. Ik ben verhuisd naar het bevallingsforum, mama's december 2011, maar kijk ook hoe het met jullie is.. Spannend allemaal!
Hoi Sjees: bedankt voor je lieve berichtje! Ik zie dat het met jou nog steeds goed gaat??? Houden zo!! Heb nu ook pijnlijke boobs sinds vandaag, maar wel anders dan toen met de kleine meid. Dus ik weet niet zo goed wat ik ervan denken moet. En ik had het vorige maand ook... @ Giselle: zeker weten zwanger!!! Gefeliciteerd!!! Dat sjacharijnige heb ik ook, maar ja elke maand, dus bij mij zegt het nada noppes nie ... @ Jannie: wat jammer!!! @ Escal: pffff, spannend!!! Ik duim voor je hoor!
alle posi testers; van harte gefeliciteeerd!!!!! @ jannie; erg balen meid!!!! knuffel!! Hier voel ik weer van alles maar heb geen flauw idee wat ik er mee moet ... wat voelden de zwangeren hier onder ons die net posi hebben getest...gewoon even benieuwd! fijne avond!
dankje meiden! doe morgen weer een testje om te kijken of deze donkerder is of niet... heb op internet nagekeken en 50% van de zwangerschappen gaat goed na bloedverlies in het begin dus hou wel nog hoop.. laat t morgen wel weer weten x
Nou de kans dat ik op rood moet is erg groot.. Heb al mijn super jankbui gehad en heb nu al pijn in mijn rug.. Dat voelt al een opkomende menstruatie Aan de andere kant.. Sinds maart 2009 dus niet meer ongesteld geweest i.v.m. zwangerschap en bv 16 maanden.. En dan nadat ik ben gestopt met bv meteen mijn menstruatie én een cyclus van 28 dagen.. Daar is ook wat voor te zeggen! Als het doorzet horen jullie het nog! @ Giselle -> WOW meis daar hoef ik neit eens naar te turen!! Super gefeliciteerd!