@ nieuwe meiden: Welkom @ Giselle: Duidelijk zwanger hoor! Gefeliciteerd meid! Geniet ervan! @ Moedertje: Balen nog een dag spanning... @ Soepkip: Hoop dat je het red om tot zaterdag niet te testen... @ Escal: Wat een spanning meid! @ Nettie: SPannend meid, kan je helaas geen advies geven w.b. de rommel @ Jannie: Balen meid! Hoop dat mei je geluk zal brengen! Dikke knuf. @ Bloempjuh: Hoop het niet meid, hoop dat het een zwangerschapskwaaltje is!!! Zelf nog 1 dag werken en dan donderdagmiddag een studiemiddag. De tijd kruipt weer te langzaam voorbij! Waarom is het niet alvast een week later en kan ik (hoop ik) testen.... Heb een goed gevoel over deze maand, of ik ben misschien gewoon happy door het lekkere weer.
Meiden zit net op de bank aan mijn tieten te voelen en het valt me op dat ze groter zijn geworden.....ben niet met symptomen of kwaaltjes bezig maar vind het raar. Tja als je het gaat googelen staat er iets over zwangerschap in...... zal er maar niet teveel bij stil staan
hier ook tietjes wat opgezwollen (ze komen mijn bh uit hahaha) en heb gevoelige tepels sinds vandaag. Dat belooft nog wat. en af en toe voel ik tintelingen,soort trekkerig gevoel net als met borstvoeding geven alleen heel licht. En als ik erop druk zijn ze toch wat gevoeliger.
hallo dames, alweer bijna 5 dagen overtijd! En niks te merken! Baarmoedermond is bijna helemaal dicht! Dit ook nog nooit gemerkt.. Ik voel vaker aan mijn baarmoeder mond!! iemand een ideetje??
nou meiden wat een onzekerheden......... Mich ik voel nooit aan mijn baarmoedermond.....kan je niet helpen. Misschien de vk vragen? Moedertje ik heb geen bv gegeven dus weet niet hoe het voelt. Het viel mij ineens op vandaar..... Bij jou dus ook spannend...wanneer heb jij je nod? Ik volgende week pas.
Hier gevoelige tepels sinds gisteren, enorme (lage) rugpijn en zeurende hoofdpijn... Gisteren had ik tijdens het plassen heel wat witverlies... 27 april is mijn NOD... Wil dit alles wat zeggen? Grtjs
Hoi dames! Wat een lieve en leuke reacties allemaal!!! De reden dat ik zo onzeker ben is omdat het nog zooo ver voor mijn nod is.. ik ben bang dat ik ''gewoon'' ongesteld ga worden van het weekend... ik wilde eigenlijk pas volgende week testen, maar op de een of andere manier MOEST ik vandaag testen.. en ja hoor.. een heeeeeeeele duidelijke streep voor 4 dgn voor me nod.. ik ga nu denken dat het er misschien 2 zijn ofzo.. zou dat kunnen aan de hand van meer hcg? Ik heb geen flauw idee hoe dat werkt haha... liefs..
Nou dames, hier is mijn temperatuur gezakt naar 36.6,maar nog steeds geen menstruatie. Ik snap er niets meer van.
Och escal.... Wat verdrietig... Had ik vorige maand ook... Een postieve test en een dag later ongi.... Sterkte en een dikke knuffel meissie!
Bij mij gaat het denk ik ook mis. Sinds gisteravond last van oud bloed. Ik weet dat, dat nog niks betekend. Mijn zus had het namelijk ook in het begin van haar zwangerschap, maar bij mij betekend het meestal dat ik ongesteld moet worden. Vandaag is mijn NOD. Mocht ik vrijdag nog geen teken hebben van ongesteldheid ga dan toch even een testje doen... Wacht "rustig" af! @escal, sterkte en een dikke knuffel...
@ Escal, dikke knuffel meid, balen dat je dit moest meemaken! :x Hier is mijn NOD (volgens verloop eerste cyclus na pil)... Heb vanmorgen weer wat roze slijm afgeveegd, dus hoop dat het daarbij blijft voor vandaag en de komende dagen. De steken in mijn buik zijn gestopt, dus ik hoop op een late innesteling