@giselle: nou zeg ik wel dat mijn nod afgelopen zaterdag was maar dat weet ik niet precies eigenlijk.... na een grove berekening klopte alles precies, op 7 april een flinke bloeiding gehad en via de calculator hier op zp kwam ik erachter dat het de innesteldatum zou kunnen zijn... Maar goed, door mn spiraal zit ik al tijden niet meer op een regelmatige cyclus (omdat het ook 'n veel lichtere bloeding was tijdens de menstruatie) en daarom weet ik dus ook niet precies wanneer ik kan rekenen zeg maar...
Heb al een beetje bijgelezen. @ Escal sterkte en op naar de volgende ronde met nieuwe kansen. Ik heb vandaag mijn NOD. Afgelopen zondag morgen al getest, maar OMO -witte test. Als ik morgen nog niets zie, ga ik weer een test er tegen aan gooien. Succes iedereen!
@nettie, wat een mixed-up-feelings dan allemaal zeg!... mar je hebt je spiraaltje nog begrijpik? Wanneer ga je testen? hoe voel je je verder?
@giselle: idd ik heb m nog... Ik ga denk ik vanavond of morgenochtend testen... ik weet dat ik beter in de ochtend kan testen maar man gaat om kwart over 7 de deur uit en is pas om 17 uur weer binnen... en zo lang alleen rondlopen met de uitslag vind ik niks... en aangezien ik als het goed is al ruim over mn nod heen ben moet het vanavond ook wel lukken denk ik... Word wel wat later want moet eerst nog weg....
@ Escal: Jeetje meid, mega balen voor je Eerst op de roze wolk zitten en dan er hard van af donderen omdat het toch fout gaat. Dikke knuf! @ Marassie: Heb het de afgelopen maanden ook steeds gehad, een paar dagen voor de ongi oud bloed verlies. Geef de moed nog niet op hoor, heb van een aantal mensen gelezen dat zij dit ook vaak hadden, maar dat het op de nod dag ineens stopte en dat ze zwanger bleken te zijn! @ Lili: Hoop dat je ongi snel komt! @ Bloempjuh: Spannend meid!!! Enne je hebt een pb! @ Giselle: duidelijk zwanger hoor! @ Nettie: Spannende tijd voor je hoor! Hoop dat je vanavond duidelijkheid hebt! En inderdaad neem je een spiraaltje niet voor niets. Je geeft zelf al aan dat de kleine welkom is als je wel zwanger bent en daar gaat het toch om!!! En je hebt dan nog 8 maanden om aan het idee te wennen @ Jes85: Balen van de omo test meid! Hoop dat je snel duidelijkheid hebt, enne geen bloed geeft moed. @ Carjul: Spannend meid! Balen van de omo test, maar geen bloed geeft moed!!! Zelf nog weinig symptomen. Enkel grotere (.)(.), maar dat had ik de afgelopen maanden ook een paar dagen voor mijn ongi. Nog een paar dagen wachten......
hoi allemaal, alle positieve testers, gefeliciteerd, alle dames die ongesteld zijn geworden, balen, maar op naar de volgende ronde.ik lees wel mee maar heb het ff een beetje gehad. vrijdag een vroege test gedaan, en ja hoor twee streepjes, was helemaal in de war.zaterdag nog een test gedaan en spierwit. zondag weer wit. heb er helemaal de balen van.heb steeds wat pijn onderin mijn buik, vole vanalles en het rommelt in mijn hoofd. heb toch echt twee streepjes gezien, gelukkig mijn vriend ook. ben iet wat (best veel eigenlijk) er een beetje van ind e war/teleurgesteld en nog heel veel meer.reken me rot, zit ik wel goed met de datums, word mijn menstruatie later/vroeger? ach ik snap er zelf neit veel meer van. toch blijf ik in mijn hoofd zitten emt die twee rose streepjes. was er zoooooo blij mee omdat we neit heel veel tijd hebben om te blijven probere ik blijf wel lekker meelezen en wens iedereen succes en sterkte
@ Yvonne: Jeetje meid, had zo gehoopt dat je nu een echte posi test zou hebben! Snap dat je even "afstand" neemt! Dikke knuffel!
Hoi hoi!!! hier nog niet ongesteld!!! Wel lichtelijk het gevoel, maar daar loop ik al mee sinds de eisprong. Als ik donderdag nog geen rode duivel langs zie komen ga ik testen! Hoe gaat het met de rest van de meiden die vandaag hun NOD hebben?
Zo, lange tijd niet hier geweest, ff weer een beetje bijgelezen. @ Escal: Jammer meid. hopelijk is het volgende maand wel raak. @ Giselle: duidelijk hoor: GEFELICITEERD!!! Ik zit op het wachtbankje en hoop dat mijn cyclus deze maand langer is.
@ vmk - sterkte @ rood - balen @ zwanger - gefeliciteerd @ wachten - spannend Hier nog onzeker. Houdt moed. Vanmiddag zere rechter borst, zoals ik las borstvoedings herkenning. En darmen doen raar. Maar beide kan ook heel goed voorteken van ongi zijn. Nieuw is een hele iritante hoofdpijn (maar kan ook van het weer komen) Gisteren had ook ik sterk het gevoel te gaan testen, maar geen in huis. Nu wel gekocht, maar gevoel nog niet weer gehad. Dus houdt me aan mijn afspraak met mijn mannetje. 1e paasdag testen! Fijne avond verder, groeten Lieve
@ testen: hou mezelf ook nog ff in. Wil op zijn vroegst pas in het weekend testen, mits ik geen tekens van naderende ongi heb. Test dan 1/2 dagen voor de NOD. Wie weet wacht ik wel tot na de nod.
NOD Lijst 16 t/m 30 april 16 april: Flippo123 (ronde 18 / maand 21, 1e kindje) Wendyenrichard (ronde 18, 2e ronde KID/1e kindje) Moedertje3 Miekemei 17 april: Escal (ronde 2/ 2e kindje) Princess79 (ronde 2 / 1e kindje) Vlinderx Dian (9e ronde/ 2e kindje) 18 april: Biejie (ronde 5 / 2e kindje) Sjapaz (ronde 2 / 1e kindje 19 april: Hellepelle (ronde 3 na mk / 2e kindje) sHamtertje Trine (2de ronde na MK / 1ste kindje) Bloempjuh23 (1e ronde / 2e kindje) Whitesaber (1ste ronde / 2de kindje Marassie (1ste ronde/ 1e kindje) Jes Carjul (2e ronde/ 1e kindje) 20 april: Lotte30 (ronde 4, 1e kindje) Yvonne41jaar (ronde drie,2e kindje) Vlinder13 (ronde 4, 1e kindje) Surf (1e ronde / 3e kindje) Jannie1980 (1ste ronde na 2e vmk/3e kindje) Lili81 (1e ronde, 2e kindje) 21 april: Meissie2008 (ronde 5, 2e kindje) 22 april: momisake (ronde 1, 3e kindje) Andrea85 (ronde 6, 1e kindje) Mek11(ronde 2, 1e kindje) Giselle766 (4e ronde, 2e kindje) 23 april: Arnoe (ronde 9, 1e kindje) 24 april: Maart (5e ronde, 2e kindje) Debs1 (4de ronde, 1kindje) Linda1984(2e ronde, 1e kindje) 25 april: Waxientje (6e ronde, 2e kindje) parmessar (ronde 2, 2e kindje) 26 april: Adriana85 (ronde 8, 1e kindje) Girafje (ronde 5, 2e kindje) Riene (ronde 2, 2e kindje) Mamvansam (ronde 4, 2e kindje) Soepkip (2e ronde na vmk) 27 april: Kimmytje (ronde 1, 1ste kindje) 28 april: Stoffeltje (ronde3, 2e kindje) 29 april: Katja77 (ronde 7, 1e kindje) Essieee (ronde 2, 1e kindje) Chicken1975 Sellie6 (ronde 1, 1e kindje) 30 april: Naliey Inkerbell (ronde 2, 2e kindje) MayD (5e ronde, 1e kindje) Dommel (ronde 3, 2e kindje) troela85 (rond 3, 1e kindje) Datumloos; Anja358 Priscil1986 ( ronde 17, 1e kindje ) Zwanger Ongesteld MMM Vlindertje Lijst opgezocht en aangepast.