@ meiden die ongi zijn geworden; balen meiden! gauw op naar nieuwe ronde! @ zwangeren; Gefeliicteerd! @wachtenden net als ik; zucht wat duurt wachten soms lang! heb vanaf zondag veel zeurende pijn in onderbuik en heb idee dat de borsten iets gespannender zijn! me lichaam heeft me wel vaker voor de gek gehouden! toch ergens grote hoop dat het wel raak is! nou ja we wachten anders weer af!!! fijne zonnnige dag allemaal!
Owje, spannend, ik had ook zeurende buikpijn.. nog eigenlijk wel hoor.. voelt wel anders als een menstruatie.. Wanneer ga je testen?
NOD Lijst 16 t/m 30 april 16 april: Flippo123 (ronde 18 / maand 21, 1e kindje) Wendyenrichard (ronde 18, 2e ronde KID/1e kindje) Moedertje3 Miekemei 17 april: Escal (ronde 2/ 2e kindje) Princess79 (ronde 2 / 1e kindje) Vlinderx Dian (9e ronde/ 2e kindje) 18 april: Biejie (ronde 5 / 2e kindje) Sjapaz (ronde 2 / 1e kindje 19 april: Hellepelle (ronde 3 na mk / 2e kindje) sHamtertje Trine (2de ronde na MK / 1ste kindje) Bloempjuh23 (1e ronde / 2e kindje) Whitesaber (1ste ronde / 2de kindje Marassie (1ste ronde/ 1e kindje) Jes Carjul (2e ronde/ 1e kindje) 20 april: Lotte30 (ronde 4, 1e kindje) Yvonne41jaar (ronde drie,2e kindje) Vlinder13 (ronde 4, 1e kindje) Surf (1e ronde / 3e kindje) Jannie1980 (1ste ronde na 2e vmk/3e kindje) Lili81 (1e ronde, 2e kindje) 21 april: Meissie2008 (ronde 5, 2e kindje) 22 april: momisake (ronde 1, 3e kindje) Andrea85 (ronde 6, 1e kindje) Mek11(ronde 2, 1e kindje) Giselle766 (4e ronde, 2e kindje) 23 april: Arnoe (ronde 9, 1e kindje) 24 april: Maart (5e ronde, 2e kindje) Debs1 (4de ronde, 1kindje) Linda1984(2e ronde, 1e kindje) 25 april: Waxientje (6e ronde, 2e kindje) parmessar (ronde 2, 2e kindje) 26 april: Adriana85 (ronde 8, 1e kindje) Girafje (ronde 5, 2e kindje) Riene (ronde 2, 2e kindje) Mamvansam (ronde 4, 2e kindje) Soepkip (2e ronde na vmk) 27 april: Kimmytje (ronde 1, 1ste kindje) 28 april: Stoffeltje (ronde3, 2e kindje) 29 april: Katja77 (ronde 7, 1e kindje) Essieee (ronde 2, 1e kindje) Chicken1975 Sellie6 (ronde 1, 1e kindje) 30 april: Naliey Inkerbell (ronde 2, 2e kindje) MayD (5e ronde, 1e kindje) Dommel (ronde 3, 2e kindje) troela85 (rond 3, 1e kindje) Datumloos; Anja358 Priscil1986 ( ronde 17, 1e kindje ) Zwanger Ongesteld MMM Vlindertje mezelf op rood gezet
Nog testers vandaag? ik ben verslaafd geworden hahahaha... Ik heb nix meer in huis dus ik moet ff kopen vanmiddag, dan kom ik weer spammen....
Weer rood erbij...... Dat is toch echt niet de bedoeling hè dames! Voor iedereen die nieuw op rood is gekomen..... erg balen! Hopelijk volgende ronde wel roze! Hier vanochtend op 9 dpo getest. Kon me natuurlijk niet inhouden en helaas helemaal wit. Nu krijg ik de gedachte weer niet uit mijn hoofd dat het deze maand dan wel niet raak zal zijn.
Zo zeg, wat is er veel geschreven zeg!!!! Hahaha duurt ff voordat je alles hebt doorgelezen! @ meiden die ongesteld zijn geworden, Balen!!! @ onzekere testjes meiden, hopelijk wordt het snel een knaller van een test! @ zwangere meiden, GEFELICITEERD!!! @ alle wachtende meiden.... succes en ik doe met jullie mee!!! Een vriendin en ik zitten allebei op de wachtbank, nu had ze gister een pos OVU test, ongeveer 11dpo. nu hopen dat de zwangerschapstest ook pos bij der is. Hahaha en dat we allemaal maar roze mogen kleuren. Want vindt het veelste rood op de lijst!
Hoi meiden! Nou hier nog steeds geen menstruatie maar maagzuur daarvoor in plaats. Werd vannacht een aantal keer wakker ervan. Dus toen maar weer een rennie. Dit komt me dan wel weer bekend voor van mijn vorige zwangerschap. Toen had ik echt altijd en overal rennie bij me. Gek werd ik van het maagzuur! En ook mijn hele zwangerschap door. Ik ga straks in mijn pauze maar even naar kruidvat om een test te halen. En dan moet ik toch echt wachten tot vanavond omdat mijn man samen wil testen. Pff dit wordt een hele lange dag ben ik bang! En jammer dat ik moet binnen zitten met dit weer! Liefs!
Spannend bloempjuh!!!! Hopelijk is het raak! Hier ook nog geen menstruatie! Nog steeds wel een zeurende onderbuik dus het zou kunnen komen! Wacht tot morgen af.........
dag dames, ben ik weer. Bloeduitslag van eergister was negatief, en nog steeds geen NOD en symptomen nemen toe, ik begrijp er niks meer van. Ben nooit van mijn leven overtijd geweest. Vandaag voelde ik daar beneden, en baarmoedermond was echt hoog vergeleken met gister en voorheen. Ik kon er bijna niet erbij en mijn borsten doen ook pijn (aan de zijkanten vooral en tepels). Ik wacht tot na het weekeind en ga weer naar de huisarts en eis een echo, want het kan ook zijn dat ik een late innesteling heb.
ik mag op rood! dikke tranen rollen over mijn wangen! gaan nu ronde 6 in alweer! en nog geen enkele maand dezelde cylcus gehad nu weer niet helaas! pfffff gelukkig schijnt de zon!
@meissie2008: Wat ontzettend balen. Heel veel sterkte. Dikke Knuffel vanuit hier!! Verder iedereen die wacht, hopen op roze. Alle rode dames, balen. Alle roze, proficiat. Hier komt mijn ongi er ook aan:x denk ik. Vanmorgen nog niks maar meestal komt dat in de loop van de dag/ avond. Liefs
Meissie2008 dikke knuf.... Balen meid! En Hamstertje spannend hoor! ook flink duimen voor een roze resultaat voor jou! Moedertje3 raar allemaal hoor.... Maar herinner ik het me goed en heb jij niet een poos geleden een MAP geslikt? Dan zou het natuurlijk kunnen dat je hormonen even van slag zijn. (Sorry als jij niet degene was met de MAP)
@meissie: Ach meis, wat naar zeg... Sterkte en zet m op, en in ronde 7, ik duim mee dat het dan wél lukt!!! @bloempjuh: spannend!!! Zeker een lange dag zo dan!! Ben benieuwd en duim metjemee vandaag... Tjonge... mn duimen gaan nog pijn doen van al dat geduim! Zet m op meiden!!