NOD 16 - 30 april 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Flippo123, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    Mijn kaartje ziet dr inderdaad weer eens mooi uit.. Maar ja heb ik wel vaker gehad en aangezien ik nu 17 rondes verder ben wacht ik het maar af, jou ziet er oook mooi uit.. Goeie stijgende lijn!

@hellepelle, Streepje is en Streepje toch.. Dus hopen dat het goed zit!

2. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    ego-bericht: dames, ik zit hier een beetje te rekenen. maar mijn positieve ovulatietest was 12 april, dus dan heb ik zeg maar 13 april mijn ei gehad? dus dan zit ik nu 15 dpo? Dat is toch wel spannend??? Wie snapt hoe je je dpo uit moet rekenen aan de hand van een ovutest? Tot nu toe weet ik dus ook niet hoe lang mijn lf meestal is, is die altijd even lang of kan dat ook verschillen?

3. stoffeltje09

stoffeltje09 Actief lid

19 dec 2008
    262
    0
    0
    werk in de zorg
    zuid holland
    @Priscil
    Heb jij vaker zulke curves gehad?!? Jeetje wat balen zeg! je zou toch zeggen dat zo'n curve niets te raden over laat! Pfff ronde 17! Meid, hopelijk wordt deze maand, jou maand!!!!!
    Als je naar mijn kaartje kijkt denk jij dat ik de 17de/18de een eisprong heb gehad of toch 14 op 15 april? Die dip vond ik wel wat vroeg bij mij voor een evt innesteling. Qua afscheiding enzo vond ik namelijk dat de eisprong meer bij 14 op 15 april paste.

4. stoffeltje09

stoffeltje09 Actief lid

19 dec 2008
    262
    0
    0
    werk in de zorg
    zuid holland
    @dommel
    Hoe temp jij als je in de nachtdienst zit? ik ga er morgen namelijk ook in

5. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    :x Ok, ik schrijf het vorige bericht, ga daarna naar het toilet en zie dat ik weer donkerbruin verlies heb. Dus het zal nu toch wel de ongi zijn ... GATVER!:x

6. brotherbear

brotherbear Niet meer actief

@waxientje, balen meid!!

7. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    He meiden,

Helaas nog geen tijd gehad om bij te lezen.
    Gisteravond met afvegen licht bruin verlies en vanochtend al wat duidelijker rood/bruin verlies. Nu maar wachten tot de ongi echt doorbreekt! Hoop dat het snel gebeurt, hou niet van die spanning!

@ ongi meiden: volgende maand wordt onze maand!!!
    @ zwangere: gefeliciteerd
    @ wachtbankje: hoop jullie volgende maand niet tegen te komen!

8. MICH18

MICH18 Fanatiek lid

12 apr 2010
    2.667
    658
    113
    Vrouw
    Hallo dames!
    Vandaag naar de dokter geweest.. als ik dinsdag niet ongesteld ben dan moet ik test doen, en denk ook bloed test..
    zit nu op een cyclus van 37 dagen..

liefs.

9. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Als jij 13 april je ei hebt gehad zit je nu toch pas 9 dpo ipv 15???
    Tenminste ik wel......

10. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    waxientje zie nu dat je weer bruinverlies hebt..... hopelijk houdt het op

ongi meiden dikke knuff

riene gefeliciteerd.........

11. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    #1131 Waxientje, 22 apr 2011
    Laatst bewerkt: 22 apr 2011
    @ Inkerbell: sorry mijn ei was denk ik 8 april...
    Ben nu helemaal in de war, ik wilde gewoon nu even zekerheid en heb een zw test gedaan. Maar hij is niet omo wit, maar geeft een heeeel licht streepje, bijna niet te zien: wil ik het nou zo graag zien of is het er echt??? De test is van CB en ik heb hem 10 min geleden gedaan, heb wel veel gedronken vandaag. Gatver, ik dacht dat ik het na een test tenminste lekker van me af kon zetten en mijn ongi afwachten!!! Ik ga even kijken of ik een foto kan maken.

12. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
  13. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ik hoef niet te turen maar zie hem........
    heb je geen kv test???

14. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    of een ovu test? Die geeft ook vaak een streep af.... bij mij in die tijd wel namelijk

15. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Ik heb net even snel bij de drogist (zit hier op loopafstand) nog een cb digitaal test gehaald. Die ga ik morgen of overmorgen doen met manlief erbij als ik dan nog niet ongi ben. Ik durf eerlijk gezegd nog niet zeker te zeggen dat deze test echt positief is!!!
    Heb ik weer ... ha ha! Ik heb nog wel ovutesten, die kan ik vandaag nog wel een keertje proberen. Als die positief aangeeft, kan het dan zijn dat je zwanger bent??? vind dat zo gek!

Mensen, ik zit mezelf hier lichtelijk gek te maken en ik heb nog zoveel te doen vandaag!!! :)

16. Bloempjuh23

Bloempjuh23 Bekend lid

25 sep 2008
    726
    0
    0
    Waxientje -> Ik zie ook iets heel lichts.. Hoop dat die digitale gewoon zwanger aangeeft! Succes!

17. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.642
    173
    63
    Vrouw
    Waxientje, ik zie ook een streepje! Hopelijk met de andere meer duidelijkheid!

Ik koop morgen weer testen, wil dan zondag of maandag gaan testen. Als ik nog niet ongesteld ben dan. :)

18. carootje79

14 feb 2011
    57
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Allemaal,

Ik zit ook op het wachtbankje..mijn NOD is morgen of zondag (23ste /24ste). Ik heb vanmorgen al een negatieve test gehad helaas...Ik zit nu op 10 DPO. (ovu op 12 april).

Ik heb vandaag wel een "zeur" buik..een beetje licht ongi gevoel. Maar ik heb het normaal nooit dat ik mijn ongi aan voel komen...

Maar goed...nog even afwachten dus..

19. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    ik mag van mezelf nog 1 berichtje achterlaten vandaag en dan ga ik mijn gedachten even flink verzetten en proberen gewoon de dingen te doen die ik moet doen. Ook even geen getest meer, aangezien ik nu bruinverlies heb. Proberen de komende dagen af te wachten. Ik wil even niet testen voor 1e paasdag, omdat manlief nog een hele drukke lastige dag heeft morgen op zijn werk en ik hem vanavond niet van slag wil hebben! Dus ik ga me inhouden. En afwachten dus. Als ik voor die tijd toch duidelijk ongi wordt laat ik het jullie natuurlijk wel even weten, hoor!

Alle andere wachters en testers heel veel succes!!!

20. girafje

girafje Fanatiek lid

27 aug 2008
    2.136
    0
    0
    leerkracht
    Noord Holland
    @ Waxientje: Dikke knuffel meid! Ik zit even in dezelfde situatie als jij. Ook al bruin verlies, enkel heb ik nog niet getest. Wacht ook de paasdagen af met testen, want vaak betekend dit dat het niet raak is.

Deel Deze Pagina