NOD 16 - 30 april 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Flippo123, 5 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @riene: gefeliciteerd!!! Hoop dat alles goed mag gaan en je in december (??) een prachtig, lief mooi kindje in je armen hebt!!!

2. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    Zet 'm op dames!!! (ja ik volg jullie nog steeds, die spanning werkt aanstekelijk, ik moet gewoon steeds ff kijken...:p)

3. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    @ Nettie: toen zat ik hier nog niet op zp. Maar weet nog heel goed hoe het ging toen ik posi testte. Ik was die dag bijna van mijn stokje gegaan en kwam er opeens achter dat ik al een paar dagen over tijd was. Had nog een test liggen van een andere keer dat ik over tijd was en die was meteen positief! Overduidelijk. Die eerste had ik een paar maand daarvoor gebruikt en was toen overduidelijk negatief. Dat zijn de enige twee zw-testen die ik tot dan toe ooit gedaan had. De laatste maanden er wel weer een paar gedaan. Deze CB test heb ik een paar maand terug ook gedaan, toen geen verwarring.

Nou ja, ik ga vanavond lekker op tijd naar bed, heb morgen een spannende dag.

4. Nettie

Nettie Fanatiek lid

14 jun 2007
    4.016
    0
    0
    Verzorgende IG
    ergens boven in Nede
    @waxientje: blijft de onzekerheid dus over... Vind het écht rot voor je en hoop dat je snel duidelijkheid krijgt!!! Sterkte!!!

5. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Dank je Nettie, erg lief dat je zo meeleeft!

6. Meissie2008

Meissie2008 Bekend lid

6 feb 2011
    769
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    Holland, Drenthe
    is je bloedverlies nog erger geworden of niet meer! voor nu weltetrusten en hoop zo voor je dat je zwanger bent!

7. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    goeiemorgen!

Vanmorgen weer een test gedaan. En nu issie duidelijker, en na 1 minuut zag ik al dat er nu een streepje stond! Manlief ligt nog te slapen, en ga hem dadelijk verrassen! Heb het even geheim gehouden omdat het de vorige keer misging de dag nadat ik getest had. Nu heb ik al 4 dagen een positieve test die steeds duidelijker wordt! Zoonlief heeft zijn t shirtje aan.. Bij onze eerste miskraam met 11 weken hebben we een t-shirtje gekocht met: STOER ik word grote broer en zo hebben we het iedereen met kerstmis verteld. Dat shirtje heb ik nog, heeft ie nu aan en als we hubbie dadelijk wakker maken dan hebben we een verrassing!

8. Marassie

Marassie Niet meer actief

@hellepelle... Super, een prachtige streep! Gefeliciteerd!! Eindelijk weer roze!!

9. Waxientje

Waxientje Fanatiek lid

19 jun 2008
    1.839
    0
    0
    Kunstenaar
    Gefeliciteerd Hellepelle!
    Hier nog weinig nieuws: bruinverlies zet door, ik verwacht wel dat ik gewoon ongi wordt. Hoop niet meer zo. Kan vandaag verder niet meer zoveel op zp komen. Ben straks een groot deel van de dag op pad! Ga proberen lekker te genieten van het mooie weer.

Alle testers van vandaag: KOM OP MET DAT ROZE!!! ;)

10. jannie1980

jannie1980 Fanatiek lid

15 dec 2010
    3.773
    1
    38
    NULL
    NULL
    gefeliciteerd hellepel, ben benieuwd naar de reactie van je man!
    waxientje, balen meis... hoop dat het of doorzet, zodat je verder kunt, of dat het stopt en je een mooie positive test krijgt!

11. Hellepelle

Hellepelle Bekend lid

10 jul 2006
    844
    0
    0
    zorgplanverantwoordelijke
    Baarlo
    waxientje balen meissie... Hopelijk heb je snel duidelijkheid en weet je waar je aan toe bent...

12. Riene

Riene Niet meer actief

Hellepelle gefeliciteerd! Fijn dat het na vorige maand meteen weer gelukt is!

Waxientje vervelend dat je nog steeds zo in onzekerheid zit! Hopelijk heb je snel duidelijkheid.

Ik heb vanochtend weer getest en weer een mooie roze streep! Maar zit nu pas op 12 dpo.... Klinkt misschien stom, maar heb voor mezelf toch echt zoiets van eerst mijn nod voorbij voor ik het pas echt ga geloven.... Suf hè!

13. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Helemaal niet suf hoor!

Ik zit vandaag op 5 dpo. Als ik dinsdag voorbij ben, is mijn LF weer iets langer geworden en heb ik de stille hoop dat het toch nog "normaal" gaat worden bij mij....

14. Riene

Riene Niet meer actief

Ik duim voor je Mayke!

15. Momisake

Momisake Fanatiek lid

27 jul 2010
    1.642
    173
    63
    Vrouw
    Hellepel, hoe reageerde je man!

Mayke, ik duim ook voor je!

Ik heb toch testen gekocht. Zit nu op dag 34 en ik ga morgenochtend weer testen. Hopelijk ben ik dan nog niet ongesteld geworden!

16. stoffeltje09

stoffeltje09 Actief lid

19 dec 2008
    262
    0
    0
    werk in de zorg
    zuid holland
    Hallo allemaal!

Wat spannend voor iedereen zeg! Hellepelle hoe reageerde je man?!?
    Hopelijk krijg je snel meer duidelijkheid waxientje!
    Ik ben gister als verassing meegenomen door m'n man. Eerst had tie een sloep gehuurd en er stond een lekker flesje koud. Stiekem het toch maar bij 1 glaasje gelaten. Hihi je weet maar nooit ;)
    En daarna uiteten en een super de luxe hotel gepikt! Best leuk zo'n verlaat verjaardagskado!
    Wat wel heel vreemd is, is dat m'n fert friend nu weer een andere ovulatie aangeeft. Heb stipt om 07.00 getempt maar hij was een stuk lager. Was wel om 5.00 nh toilet geweest. Maakt dat uit?!? Als m'n eisprong idd nu laat was (wat ik lichamelijk anders heb ervaart) dan is er maar een kleine kans op zwangerschap :(.
    Ach we wachten het maar af!
    Ga me zo klaarmaken voor de nachtdienst. Zal ws wel een hele drukke dienst worden met al dat mooie weer!
    Oja @dommel of andere nachtdienst meiden, wanneer temp jij als je in de nachtdienst zit?

17. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    @Hellepelle,Mooie test meid! Gefelicteerd! hopelijk blijft ie lekker ze plekje zitten!

@stoffeltje, Volgens ,mij kan je temp wel lager zijn hoor. Als ik een uur later temp dan is mijn temp ook veel hoger.. dus misschien werkt het zo wel... Denk nog steeds dat je hem gewoon 14-15 heb gehad :)

@Hier.. Heb me gister al mijn test verslaving toegegegeven. En vandaag weer ;) En denk vandaag tch wat te zien.. het is turen hoor... Misschien is het wel een indrooglijn. Het is een sensitest,

Bekijk bijlage 146003

Wat denken jullie?

18. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
  19. dommel

dommel Bekend lid

12 okt 2008
    770
    0
    16
    rotterdam
    ik heb slaapdiensten... (dus ik mag slapen) dus ik test om 7.00 als ik er weer uit bed moet...
    sommige nachtdiensten heb ik geen melding en een andere keer heb ik er bijv. 5... toch merk ik niet zo veel verschil in temp, of ik er uit bed ben geweest of niet....
    werkse...

20. Lili81

Lili81 Fanatiek lid

26 sep 2009
    1.306
    0
    0
    Momisake: spannend dus nog bij je!
    Priscil: ja, volgens mij zie ik een lijntje, al ben ik dit soort testen niet gewend! Hopelijk wordt ie komende dagen steeds duidelijker!

Hier ondertussen ieniemienie beetje roze/bruinverlies, maar dus nog steeds geen echte ongi. Vandaag is mijn 2e dag over tijd..... Gisterochtend dus nog nega getest. Snap er de ballen van :(.

Deel Deze Pagina