ik had 3 maanden geleden ook zo een test en uiteindelijk toch ongi geworden. Zou hij na 2 dagen overtijd niet dnkerder moeten zijn.
an zijn dat je gewoon wat later hcg aanmaakt meis... als je ff zoekt op internet op hcgwaarden overzicht kom je lijstjes tegen en daar zit heeeel veel verschil tussen.. zijn er die met 3wk3d al een duidelijke test hebben, maar ook die pas 2wk overtijd een positest hebben... duim voor je meis... wssl is de vorige x dat je posi teste en daarna toch ongi werd een vmk geweest... op naar een lief plakbeebje
@Priscil, kan me voorstellen dat de klap groot is geweest. Had het ook niet verwacht bij je! Was stiekem zelfs een beetje jaloers op je curve! Maar idd meid geef de moed niet op! Hopelijk geeft het zh jullie meer duidelijkheid. En over duidelijkheid gesproken, snap idd niks van mijn curve. Heb jij dit wel eens vaker gezien? Weet ook niet of het positief of negatief moet beoordelen... Ik stel het testen zolang mogelijk uit. Ik probeer zaterdag. maar of ik het red
@ Maart ik vind hem ook positief hoor........ @ Priscil meid snap je gevoel zeg.....idd een hele klap. hopelijk mag je snel op roze
Volgens mij is ie ook positief hoor maart! Super Hier nog steeds geen rood te bespeuren, fingers crossed dat het zo blijft!
meiden... ook hier ongesteld.... had stiekem een beetje hoop, omdat ik deze maand zo'n raar temp kaartje had, maar helaas.... (het enige positieve wat ik kan bedenken is dat ik met koninginnedag mag drinken, tja... ik geef er maar een positieve draai aan.... ) de foto die ik voorbij zag komen was duidelijk hoor... zie echt een streepje... nou meiden, succes allemaal!!!!
Hoi meiden,Had me voorgenomen om niet teveel op zp te komen en heb het volgehouden tot 13 dpo... Zie behoorlijk wat rood deze maand, wat jammer meiden!Maart: gefeliciteerd!!!!! en de rest vd roze dames natuurlijk ook.Ik ben een beetje teleurgesteld... mijn tempkaartje ziet er zoo hoopvol uit (nu op dag 28, vorige maand was cyclus 27) temp gaat nog steeds omhoog, Getest maar echt o-mo wit... Sterkte met de laatste wachtloodjes!
Hoi dames, Maart,die is positief meid, mijn 2 dagen overtijd test was ook licht en kijk eens naar deze test van gisteren bij de gyn op 4 dagen overtijd Vet positief, volgens de gyn maak je lichaam om de 2 dagen een flink porsie hcg aan,als je zwanger bent Dus ik zou zeggen doe over 2 dagen nog eens een test Dommel meid,wat jammer Ik hoop echt zo erg dat het de volgende ronde raak is want ik gun het je zo en je bent er al een tijdje mee bezig, dus ik ga nog eens hard duimen voor je draaien. Dames die ongi zijn geworden,balen ik duim ook voor jullie dat het snel raak is, dames op roze Van harte gefeliciteerd En laten we duimen voor allemaal een plak beebje. groetjes Bianca
@ Dommel, wat jammer! Volgende maand roze hoor! Ik duim! @ Joolz, hopelijk blijven die duivels uit en krijg je alsnog een positieve test! Hoe voel je je? Enige symptomen? Ook voor jou veel sterkte tijdens dat wachten! @ Bianca, Van Harte! Super! Hier nog steed geen rood te bespeuren, hopelijk blijft dit zo! Voel me wel wat vreemd in de buik, vaag misselijk en heb het gevoel dat ik naar de grote toilet moet. Liefs
@stoffeltje, Er zitten inderdaad wat verschillen in, maar die had je ook voor je ei sprong. En je temp blijft hoger als voor je ei en dat is volgens mij het belangrijkste.. komt je temp straks onder het lijntje dan betekend het vaak niet veel positiefs. en ik denk ook nog steeds dat je wel je ei heb gehad op 14/15, blijft toch wel lastig.. Nou hopelijk ben je zaterdag nog niet ongi en kan je mooi positief testen! Ga je dat vol houden ? @inkerbell,n e voel jij iets meid? ga je al testen vandaag.. of wacht jenetjes af?
@ Bianca: gefeliciteerd!!! @ Maart: volgens mij issie positief hoor! En wat is het hier verder SPANNEND!!!
Dommel, Wat balen zeg. Ik zie echt heel veel rood. Hier vanochtend weer een test gedaan en eigenlijk weer hetzelfde een heel licht streepje. Als ik zaterdan nou nog niet ongi ben dan test ik weer. Ik heb nog maar 1 test liggen en mischien dat ik een ander test probeer dacht dat kv2v5 ook wel een goeie was. Nou meiden ik hoop echt op veel meer roze deze maand want van onze lijst word je echt niet vrolijk. Even iets anders. Op mijn werk zitten we met zn 2en altijd heel erg druk nu is mijn collega ook zwanger 16weken als ik nu ook aan kom met een zwangerschap dan wordt mijn baas denk ik echt gillend gek omdat je bij ond echt niet in een paar maanden iemand kan inwerken dat duurt echt zeker een jaar of meer.
Hier vanochtend bloedverlies, waarschijnlijk gewoon ongesteld dus . Al de hele maand last van vaag bloedverlies, dus ik wacht even af of het ook echt doorzet. Helaas zag het er veel 'echter' uit dan het rozeverlies van de rest van de maand, dus waarschijnlijk op naar de volgende ronde. Mijn cyclus lijkt wel steeds korter te worden, als dat zo door gaat dan kan ik op mijn verjaardag positief testen volgende maand . Succes verder he! Ik blijf nog even meelezen, zo spannend!