Nou eigenlijk weinig tot geen. Was zo bezig met m'n vriendinnetje. Die had allerlei kwaaltjes en die heeft tot nu toe een neg test. Vond het zo spannend voor der, dat ik niet heel erg stilstond bij mezelf. Ben wel 2x erg humeurig geweest, m'n borsten voelen heel licht beurs aan en ze voelen iets zwaarder. Verder niks....
Ik heb ook praktisch geen kwaaltjes... Heb er wel gehad en dan ineens waren ze stukken minder! Nu nog een aantal dingen (vooral dat ik me "dikker" voel, ook aan mijn borsten) maar niet om te zeggen... Maar nog steeds geen rood te zien dus ik blijf hopen Veel succes ook voor je vriendin hoor! Ik hoop echt dat ze snel een roze test in handen heeft!
Al had ik net voor de eerste keer een beetje een vreemd gevoel bij het ruiken van koffie. Ach, misschien beeld ik het me maar in
YOEHOEEEE Gefeliciteerd dames. Nou heb vanmiddag ook een testje gedaan k2v. duidlijk licht streepje. maar echt niet zo duidelijk als hierboven. Dus ik wacht nog even met mezelf op roze zetten. Hopen echt dat ie donkerder wordt. Er zit dus echt wat HCG in mn lichaam maar nog niet genoeg.
Hier weer negatief. Geloof er niet meer in. Laat me maar ongesteld worden zodat we naar de volgende ronde kunnen.
Kijk net oo mn test en ziet er nu wel duidelijk positief uit. Had m daarnet na 1 minuut al weggestopt toen was ie licht. Dus ik mag ook op rozeeee vind m nu wel duidelijk genoeg om toe te geven. zal zo even een foto plaatsen. Weet alleen even niet waar onze lijst gebleven is.
zwangere dames gefeliciteerd!!!!! Hier nog geen ongi, wel het gevoel dat ik het wordt dus .... Denk helaas op rood
mijn nod zou 20 april zijn, maar door een eerdere bloeding die ik niet als menstruatie heb geteld was het allemaal een beetje uit balans. Ik hoor dus niet langer in dit topic. @meiden die ongi zijn geworden, super veel succes de komende tijd @ meiden die zwanger zijn, gefeliciteerd en geniet er van! @meiden die nog overtijd zijn, ik zal voor jullie duimen!
wow, ineens allemaal zwangeren erbij... super zeg.... (ben heus niet een heel klein beetje jaloers....: ) geniet er lekker van meiden....
Pff, nog steeds geen rood hier, ben ik uiteraard blij om maar net een test gedaan en die was dubbel en dik negatief
Hi meiden.. @ zwangere gefeliciteerd! @ rood, balen.. op naar de volgende ronde..! Hier heel vreemd. Ben 3 dagen overtijd. Heb dit nog nooit gehad. Gisteren een neg test. Omo wit zoals jullie hem noemen.. Snap er weinig van zeg..! Ook geen ongi te bekennen! Moet geduldig afwachten. Maar erg frustrerend allemaal...Kan het zijn dat je alsnog pos kan testen na al 3 dagen overtijd te zijn? Alle andere wachters, succes!!
Jammer hoor Debs! Maar langs de andere kant wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt en verder kan! Hier nog steeds geen rood te bespeuren maar gisterenavond wel een negatieve test Veel succes hoor!
Goedemorgen meiden, Ik denk dat de lijst aardig veranderd moet worden. Had iemand die lijst nog? Succes alle wachters en mensen op rood: sterkte en heel veel geluk de volgende ronde!