Hoeveelste cd is 13 mei? Ja doen hoor, goed opletten en koop even concieve glijmiddel, ik zweer erbij!
Als het 27 dagen cyclus is is het dag cd12 .maar weet niet wat mijn cyclus nu weer gaat doen .deze maand was het 23 dagen . Oké ik ga eens zoeken naar die glijmiddel
Hier is de oploop op de goeie weg. Zoals schema zullen we maar zeggen Vind deze ovulatie testen fijner dan de sensitest tot nu toe. Had bij sensi test ook oploop maar niet zo duidelijk als nu.
Ik hoop lekker aan het nestelen Heb pijn rechts in mijn buik, menstruatie pijn/doffe pijn Twijfel alleen of ik vandaag 4 of 6 dpo ben
Ik zou 4 dpo aanhouden, bij twijfel hou ik altijd de kortste dpo aan. Is makkelijker. Ik word liever vooruitgezet dan teruggezet. Liever een knaltest op 12 dpo omdat je achteraf toch 14 dpo bent, dan een lichte streep omdat je denkt 14 dpo te zijn maar je bent nog maar 12 dpo
Geen idee, voor t eerst testkriebels omdat er meer eitjes dan anders zijn. Lastige is dat ik wel kwalen heb nu, sneller misselijk, eten smaakt mij wat anders terwijl ik ook weet dat t nog eigenlijk te vroeg is dat t door hcg komt. Zo smerig is die utrogestan
Wat een zooi is het dan ook maar ja het is het waard als het maar helpt Beste is wachten met testen maar ja wie ben ik om dat te zeggen, begin altijd met 7 dpo Heb net 4 pakjes action early gehaald en 2 pakjes etos early dus ik ben klaar voor de testtrein
Maar ga wel af en toe testje er aan wagen. Echter de laatste cyclus echt vruchtbaar Slijm gespot op 16 dagen voor m'n menstruatie. Dus klopt wel ongeveer dat het echt pas rond dag 18/20 komt