Toch wel trots op m'n cyclus vandaag. Vorige 2 rondes schoten alle kanten op, zowel de temp (vlaggenlijn) als het aantal dagen. En nu, op dag 14, lijkt m'n ei onderweg EN heb ik een (vind ik) mooie temp! Tenzij hij zegt dat dag 8 mijn ovudatum was, maar dat kan niet Het is dat we dinsdag en woensdag veel ruzie hebben gehad, anders zou ik zeggen "laat het altijd maar zo zijn".
Daar is ze hoor!! Lekker op tijd weer, ipv de vorige twee rondes een week te laat. Zou ze haar rijbewijs al hebben of een trein eerder hebben genomen..
Veel plezier dit weekend @Geeltje Zullen we afspreken dat we daarna samen doorgaan naar een bevallijst?! Hangen we daar die slingers van jou op!
Hoe gaqt het eigenlijk met @IrisBloem , @angel02 , @Juliemomof3 , @Momoftwo12 , @Ajuuparaplu , @missmoobs , @bambiniheart ?
Wow jij bent al 24 weken ❤gaat alles goed met je . Hier zit ik op het wachtbankje .mijn vorige cyclus duurde 45 dagen .nu gelukkig iets normaler 32 sagen als het goed is . haha . De temp gaat ook goed dus hopelijk mag ik snel op roze .Ben nu dpo 9 . Wil zo lang mogelijk wachten met testen als dat lukt
Gaat goed. Voel me erg zwanger. Maandag weer een echo. Dat wordt heel spannend. Bij die echo ging het vorig jaar mis. Kan niet wachten tot het maandag is. En dan hopelijk een mooi kloppend hartje en goed gegroeid!
Oh spannend inderdaad . Helemaal als dit de echo tijd was dat het vorige keer niet goed ging .ik ga hard duimen voor een mooie echo ❤
Jaa het gaat zo ontzettend snel haha! Hier na recent corona alles weer goed. Spannend bij jou! Maar 9dpo en nog niet getest haha? Respect! Fijn dat je cyclus weet wat korter is, hopelijk blijft dat zo of nog beter snel zwanger ❤️❤️
Ja vind het ook lastig hoor hsha maar merk dat ik mijn temp in de gaten wil houden en als die hoog blijft op 12 dpo dan wil ik gaan testen denk. He bah je hebt corona gehad . Fijn dat het niet op je zwangerschap geslagen is❤
Yo, hier 0DPO Dat rijmt! Vanmorgen een ovudipje gehad. Voor de rest lekker gefeest tussen de lakens, als ik morgen een tempstijging heb zet ik mezelf op het wachtbankje.
FF geeft aan dat mijn ovu op maandag was. Mijn NOD is daardoor van de 24e verschoven naar de 26e. Ik geloof er zelf niet zo in, had op vrijdagochtend een knaller van een test. En ja, alles kan. Ik baal alleen dat ik heel zaterdag buiten de deur ben geweest en niet heb kunnen testen. Als ik de temp moet geloven, dan is het of zaterdag (dat denk ik) of maandag. Maar het kan ook zondag! De maandag komt alleen totaal niet overeen met mijn afscheiding en gevoel. Hup, van 5 DPO naar 3 DPO. "Why nut?!" Ik baal in eerste instantie, maar goed, time will tell!