Ik zit wederom op het wachtbankje, 8 DPO. Zit zooo met smacht te wachten op het moment dat er een regenboogkindje in mijn buik mag groeien. Maar vooralsnog is het akelig stil in mijn buik Voelt wel raar dat 2022 al bijna afgelopen is. Had stiekem toch wel gehoopt/verwacht dat het dit jaar misschien wel weer zou lukken, maar helaas. Jij bent al 26 weken!! Wauw, dat gaat zo snel, voor mij als buitenstaanden althans . Hoe gaat het met jou? Een GUO gehad zie ik.. niks ernstigs hoop ik?
Oh Karlijn dat hoop ik ook echt voor je! Er zijn hier een hoop dames die ik een vruchtbaar einde van 2022 geef. November, december, maakt me niet uit, als het maar lukt ♡ Hier gaat alles z'n gangetje. De tijd vliegt soms. Vrijdag weer rondje zkh bij internist en gynaecoloog.
Oh lieverd, ik hoop zo voor je dat je snel een klein kruimeltje in je buik mag hebben! En dan ook een lief, klein gezond kindje daarna in je armen. 2022 is nog niet om, het kan nog! Misschien een mooi kerstcadeautje? Gaat hier eigenlijk wel prima! Misselijkheid is eindelijk verleden tijd! Zo ontzettend fijn. Moet wel rustig aan doen, heb echt beperkte energie, maar dat is prima. En de GUO was omdat madam nogal klein is. Maar alles zag er prima uit dus terug naar de vk. Hoe ze nu groeit, echt geen idee!
Lief! Wie weet komt er nog een last minute cadeautje inderdaad. Fijn dat je misselijkheid weg is en de echo er goed uit zag. Alleen maar goed dat ze het in de gaten houden dan. Niet zo gek dat je rustig aan moet doen, je bent een mensje aan het maken
Hier gaat alles goed. Voel de kleine al veel bewegen. Zo fijn dat te voelen! Over twee weken alweer 20 weken echo . De eerste weken vond ik echt voorbij kruipen, maar nu gaat het een stuk sneller! Waarschijnlijk omdat ik niet meer zoveel in onzekerheid zit en eindelijk kan genieten van de zwangerschap.
Hier gaat het goed hoor! Alweer 20 weken vandaag, echt bizar hoe snel het gaat. En we krijgen een jongen!!! Vind het zo leuk Heb nog niets voor de baby gekocht, maar we hebben ook eigenlijk alles nog van de oudste. We gaan hem doorschuiven, zodat de baby in zijn kamertje kan. Dus we moeten wel een kinderkamer shoppen haha. Verder ben ik vooral heel erg moe. Vier dagen werken is eigenlijk een beetje teveel. Ik heb dan echt het weekend nodig om bij te komen. Ik ben helaas dus niet heel sociaal actief momenteel. Wat wel leuk is, is dat ik de baby echt heel goed kan voelen sinds kort. Eindelijk weer die gezelligheid in mn buik, ik voel me nu wel meer zwanger
Oh jij ook al? Ik heb teveel eiwitten in de urine. Sindsdien tig controles en woensdag weer rondje inclusief groeiecho. Ben zkh moe.
♡ Zwanger- en NOD-lijst Gezellig Lief Clubje april/mei 2022! Door tot we allemaal op roze zijn♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ De volgende ronde: (eventuele nod-datum - naam - leeftijd - hoeveelste kindje - ronde) September: 20 Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 28 30 bambiniheart Oktober: 6 Anar91 - 30 jaar - 4e kindje - ronde 9 5 missmoobs - 12 Nylla - 41 jaar - 1e kindje - ronde 14 Angel02 - 44 jaar - 2e kindje - ronde 8 24 Geeltje - 35 jaar - 1e kindje - ronde 9 Nog geen NOD: Caithxxx - mag in december weer starten ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Zwanger: December '22 (5): ♡ WinMom90 - 32 jaar - 4e kindje - uitgerekend op: 25-12-2022 - meisje ♡ ♡ Vinorosso - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend op: 27-12-2022 ♡ Secret Promise - 29 jaar - 2e kindje - uitgerekend op: 27-12-2022 - meisje ♡ ♡ FlowerRose - 29 jaar - 2e kindje - uitgerekend op: 27-12-2022 ♡ Samss010 - 35 jaar - 3e kindje -uitgerekend op: 30-12-2022 Januari '23 (6): ♡ xxKimm - 31 jaar - 2e kindje - uitgerekend op: 2-1-2023 - meisje ♡ ♡ Main2 - 37 jaar - 2e kindje - uitgerekend op: 7-1-2023 - jongen ♡ ♡ Leali - 31 jaar - 5e kindje - uitgerekend op: 23-1-2023 - meisje ♡ ♡ Maansneeuw - 31 jaar - 2e kindje - uitgerekend op: 30-1-2023 - jongen ♡ ♡ Cherrietomaatjes - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend op: 31-1-2023 jongen ♡ ♡ Puttertje - 28 jaar - 1e kindje - eind jan/begin feb Februari '23 (6): ♡ Pattyx - 27jaar - 1e kindje - uitgerekend op: 1-2-2023 Meisje ♡ ♡ Penniej- 34 jaar -3e kindje -uitgerekend op: 2-2-2023 ♡ Imyselfandi - 25 jaar - 1e kindje - uitgerekend op: 6-2-2023 ♡ Ingeltje - 41 jaar - 4e kindje (1e samen) - uitgerekend op: 8-2-2023 - jongen ♡ ♡ Basisuil - 30 jaar - 3e kindje - uitgerekend op: 14-2-2023 - meisje ♡ ♡ MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) Maart '23 (1): ♡ Zusje90 - 32 jaar - 2e kindje - uitgerekend op: 30-03-2023 April '23 (1): ♡ Padmee - 35 jaar - 2e kindje - uitgerekend op: 14-04-2023 - meisje ♡ Mei '23 (2): ♡ Fultimemommy - 28 jaar - 6e kindje ♡ Groenebomen - 37 jaar - 3e kindje Juli '23 (1): ♡ KarlijnA91 - 31 jaar - 2 kindje (1e is sterrenkindje) ♡ In liefdevolle herinnering ♡ ☆ Saby ☆ Padmee ☆ KarlijnA91 ☆ Groenebomen
Dankje! Jij alweer 34 weken zie ik, ben je er een beetje klaar voor om je kleine meisje te gaan ontmoeten?