Ik zie het niet helaas.. maar 6 dpo kan gelukkig nog veel. En volgens mij door de vermoeidheid zijn mijn tuurogen kaduuk Ik duim wel weer voor je @Maudje123 ❤️
Jeetje dat is weer spannend bij jouw .je bent nu 6 dpo das nog heel vroeg . Dus ik ga hard duimen dat het doorzet het streepje ❤
Is ook heel vroeg, ik twijfelde over het moment van mijn ei. Toch maar 2 dagen terug gezet, anders was ik 8 dpo geweest Nog wel vroeg, maar hee dat is Maudje hè
Nou dames de ovulatietesten in huis we kunnen er weer voor gaan . Denk dat ik met dag 8 ga beginnen met testen . Kende de testen niet. Maar heb gegoogled en ze staan goed aangeschreven .❤
Ik ben aan de easy@home ovu testen. Woensdag low en nu nog steeds low maar ietsje meer dan toen. Van 0,21 naar 0,28 dus ik mag nog wel wat dagen wachten. Zoals verwacht dus ik ben heel geduldig. .
Als mijn echo volgende week goed is, heb ik nog wat easy@home ovulatietesten over, als iemand ze wil overnemen voor alleen verzendkosten laat maar weten!
Durf er nog niet echt in te geloven al merk ik aan van alles dat er wat gaande is.. Na vorige twee keer is het vetrouwen er nog niet zo.. Wou vandaag even een grote schoonmaak doen, maar ben nog niet verder dan hele keuken, jaloezieën allemaal afstoffen, kasten en tafels, en stofzuigen.. Gewoon bek af haha
Ik snap je helemaal hoor, maar ergens moet je ook een beetje vertrouwen hebben in je lichaam. Er is genoeg gaande in je lijf, dit gaat gewoon goed nu!
Op de tweede foto meen ik wat te zien, maar het is inderdaad meer iets voor de opticien Ik hoop het zoooooo erg voor je!!