Ook redelijk. Inleiding over 3 weken. Besef sloeg vanmorgen pas echt in. Over 3 weken hebben we weer een baby. Had gisteren acupunctuur. Hormonen gaan helemaal los lol. Drie weken...
Alles gaat prima en verloopt rustig! Hier ook maagzuur 's nachts, dat dan helaas weer wel Maar verder gaat het eigenlijk nog gewoon goed! Vind het een gek idee dat de kleine al elk moment kan komen, terwijl ik aan de andere kant juist zoiets heb van "nou, kom maar op" Hoe gaat het met jou?
Wat bijzonder allemaal, de eerste mama's van de lijst zijn aan het einde! Ik hoop dat jullie een mooie bevalling mogen krijgen. En dat het verse baby geluk maar flink mag verspreiden naar de lieve dames die nog wachten op hun positieve tests ❤️
Net controle gehad. Alles goed! Ze ligt mooi vast in m'n bekken, en de druk die ik af en toe voel was begrijpelijk haha. Verder goed gegroeid, van p10 naar p16, geschat op 3 kilo. Dinsdag weer controle en als ze zich in tussentijd niet meld wordt ik gestript op 27 december. Verwachting is dat ik dan sowieso al ontsluiting heb, van sowieso bij de laatste 2 had ik met 39 weken al 3cm ontsluiting.
@Saby yeahhh! Wat ontzettend fijn! @WinMom90 fijn om een plan te hebben. En fijn dat ze goed ligt. Afwachten maar
Goed! Trapt als een malle haha. Ligt nog steeds altijd op z'n kop, maar dat is goed. Alleen wel bizar dat hij met zo veel ruimte echt alleen maar onderin blijft hangen. Gek kind. Metingen blijven op p95/96 hangen dus dat zal wel een goede schatting zijn denk ik na 3 of 4 echo's. Verder voel ik me goed mits ik rustig blijf doen. Dit weekend mag ik 3 kerstconcerten met ons koor zingen in Uden, daar heb ik heel veel zin in maar zal ook slopend zijn haha
Haha dat zijn goede berichten! Ja het zingen zal vast pittig zijn, vooral 3 kerstconcerten. Maar uiteindelijk ook genieten natuurlijk!
Hahahhaaha ja dat komt dus omdat ie zo onderin ligt ofzo Ik heb zelfs meer lucht dan niet-zwanger zo lijkt het wel Al zou je dat niet zeggen na de trap op hoor.