Testdrang, controlfreak en omdat ik graag een testje waag Heb ik wel gehad, vorige ronde nog Extra teleurgesteld? Nee, teleurgesteld ja Maar ben onderhand zo gewend aan witte testen na 23 rondes dat ik er niet meer van opkijk
Oké dat snap ik ergens wel .hoop voor jouw onder andere extra dat je nu een mooie test krijgt en dan natuurlijk dat het goed blijft gaan ❤ knuffel
Haha jaa Nouja het haalt ook wat druk van de ketel. Die testdrang herken ik echt wel hoor! En uiteraard is iedere witte test teleurstellend, maar een menstruatie ook, voor mij was een menstruatie tenminste elke keer teleurstellender dan een witte test
Dat is wel.waar wat je zegt .dat heb ik eigenlijk.ook wel . Ik zeg ook altijd ik test pas met nod .maar dan test die en die en die dus dan doe ik het ook maar hahac
Ach weet je, zo af en toe ben ik die teleurstelling voorbij. Net alsof ik weet dat het toch niet meer gaat gebeuren Maar we blijven gewoon nog even door proberen
Deze is mooi hoor! Ze kleuren niet zo veel vroeg Afgelopen ronde kleurde die bij mij ook pas op 12 dpo
Toch vind ik hem er wel goed uitzien! Lastige is natuurlijk verschillende testen om goed te oordelen Maar volgens mij super hoor!
Ik heb sensitest ook voor 3e keer gedaan en ik zie nu ook wel oploop. We wachten af, heb geen invloed op t verloop verder en ik stap maar gewoon in de achtbaan
Jaa inderdaad, uiteindelijk kan je niets anders doen. Maar voor nu wil ik je sowieso alvast voorzicht feliciteren, want na alle maanden hier vind ik dit al zooo geweldig ❤️
Dank Ik ben er ook rustig onder. Ben zo moe, super misselijk dus merk echt wel dat er wat gaande is. Ik ben ook blij dat de hormoonspuiten wel effect hebben gehad.
Heb je wel steeds zelfde merk test? Ik zie hem goed hoor. Eerste dagen lopen ze sowieso niet hard op.