Ik heb nog nooit vals positief gehad bij easy@home. Alleen na indrogen wél eens een lijntje. Maar 5dpo is wel beetje vroeg idd
Ik ben net weer terug van de echo. Liep uiteindelijk even uit dus begon al te twijfelen of ik wel op het juiste moment was haha. Maar het klopte gelukkig en even snel wat doorgenomen en toen de echo. We hebben alleen een uitwendige echo gedaan omdat het puur voor locatie bepalen was en of er hart activiteit was. En direct een knipperend hartje! Verder heeft ze een beetje proberen te meten en dat was passende bij de termijn. Maar over 4 weken gaan ze pas echt de meting doen. En maandag 23 mei de volgende extra echo
nee precies, Ik heb nu wel wat licht roze afscheiding.. normaal heb ik dat net voor m’n menstruatie dus dit is wel nieuw.
Super fijn!vooral dat er al een hartje was is dan toch een geruststelling denk ik. nou snel weer de volgende echo en dan een mooie groei al te zien.
Nou dames hoop niet dat mijn ei raar gaat doen. Ik zie nu dat hij Op de een of andere manier pakt hij hem op zijn kop de testen
Hoe gaat het verder met @GroeneBomen ? En @Maudje123 had jij nog getest of morgen pas? Door zenuwen vanochtend weet ik eigenlijk niet meer wat ik langs heb zien komen @Zusje90 hoe gaat het nu met jou?
Iedereen bedankt voor de lieve berichten! Vond het wel dubbel om in de NOD groep te zetten, ik wil niemand kwetsen. ❤️
Je kwetst niemand tenminste als ik voor me zelf spreek . Ben juist hartstikke blij voor je en lekker blijven posten voor mij ❣️❤
Ik had vanmorgen toch nog wel een testje gewaagd, maar hetzelfde vage streepje, temp 0.1 gedaald Verwacht niks meer deze ronde