NOD 16-30 april 2022 - door tot we allemaal roze zijn

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ingeltje, 23 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nylla

Nylla Fanatiek lid

20 mrt 2022
    1.403
    1.255
    113
    Vrouw
    Wat een nasleep zeg…Begrijpelijk dat je de laatste dagen wat minder actief bent. Als je voelt dat je afstand moet nemen, dan moet je vooral doen wat goed voelt. Soms kan dat ook goed zijn. Gek om dit zo te ‘zeggen’, maar hoop dat je testen spoedig negatief zijn en je weer verder kunt. Heel goed om je gedachten op minder stressvolle dingen te richten. Geniet van het mooie weer, de natuur, doe iets liefs voor jezelf. Knuffel voor jou!

Ingeltje vindt dit leuk.
  2. Zusje90

Zusje90 Bekend lid

3 jan 2020
    520
    529
    93
    Vrouw
    Ja dat komt zeker goed. We zijn vandaag gaan picknicken met mijn ouders en vanmiddag hebben we eindelijk een zandbak gekocht voor ons zoontje. Kon hij lekker spelen. Wij hebben lekker een biertje erbij gepakt en pizza besteld, helemaal top.

Wat hebben jullie met dit mooie weer gedaan?

maansneeuw vindt dit leuk.
  3. Nylla

Nylla Fanatiek lid

20 mrt 2022
    1.403
    1.255
    113
    Vrouw
    Heerlijk genoten dus, mooi zo!
    Hier de vrije zondag gebruikt om van alles in huis te doen. Ook fijn, geeft altijd weer een opgeruimd gevoel :)

4. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    gefeliciteerd nog lieverd!

5. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.671
    27.312
    113
    Vrouw
    3 weken pfoe.

Ik ben ook even extra dit weekend met de kinderen bezig geweest, even positieve energie opdoen en bijtanken van de stress.

Ik ga morgen weer testen, 48 uur na vorige test. Dus hopelijk nu daling te zien. Bloeding is ook al wat minder na 3 zware dagen.

6. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    ik moet echt veel aan je denken, vind het zo bizar weer wat je moet doorstaan.. hoop ergens dat je een daling ziet maar aan de andere kant ook weer zo dubbel want had nog gehoopt op een wondertje..

7. Pattyx

Pattyx Bekend lid

31 okt 2021
    804
    1.221
    93
    Vrouw
    #427 Pattyx, 16 mei 2022
    Laatst bewerkt: 16 mei 2022
    Vannacht gedroomd dat ik een positieve test had.
    Werkelijkheid is alleen wel anders.
    9dpo vandaag.

Bijgevoegde bestanden:

8. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Hè da's wel jammer, zou toch mooi zijn als dromen echt konden voorspellen. Ik droomde ook dat ik zwanger was. Maar ga zondag pas testen dus moet nog lang wachten om te zien of het voorspellend was :roflmao:

9. Pattyx

Pattyx Bekend lid

31 okt 2021
    804
    1.221
    93
    Vrouw
    echt hè haha ik dacht op een gegeven moment wat te zien dus net nog een gedaan en een ovulatie test om te vergelijken. Leg ik ze bij elkaar leek het alsof ik wel een licht lijntje zag op de hcg test maar ik denk dat ik nu gewoon dingen wil zien :roflmao::roflmao: ach we wachten maar weer af haha.

Bijgevoegde bestanden:

maansneeuw en xxKimm vinden dit leuk.
  10. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.671
    27.312
    113
    Vrouw
    Hier is de afloop de testen begonnen, bloeding stuk minder dus hopelijk snel witte test en geen verplichte pauze

Ingeltje vindt dit leuk.
  11. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    Is het raar als ik het ook zie :roflmao:

12. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    Ja heb je een foto?

wel vreselijk verdrietig maar ergens wel blij dat je lijf het zo snel doorheeft gehad

13. Pattyx

Pattyx Bekend lid

31 okt 2021
    804
    1.221
    93
    Vrouw
    Tuur ogen :roflmao: nu hij opgedroogd is zie ik hem nog steeds en hij lijkt paarsig. Maar ik ben ook zo goed in turen en elke maand wel iets te hebben op een test. :o:

xxKimm vindt dit leuk.
  14. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.671
    27.312
    113
    Vrouw

Rechts is vanochtend en opgedroogd ook.

15. Pattyx

Pattyx Bekend lid

31 okt 2021
    804
    1.221
    93
    Vrouw
    Zit alleen zo niet lekker in m’n vel ineens, beetje mopperig en chagrijnig wat ik normaal heb net voor m’n menstruatie dus dan denk ik al meteen dat het niet gelukt is :rolleyes:

16. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Dank jullie wel dames voor de felicitaties ❤️

17. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Oh als dat zou kunnen dat als we het dromen dat het gebeurt dat zou fijn zijn. Heb helaas wel dat negatieve dingen die ik droom vaak voorspellende dromen zijn :(
    Jeetje dat is wel meteen heel duidelijk . Ergens fijn dat het geen nasleep heeft .maar liever natuurlijk niet zo n test
    Dikke knuffel voor jouw ❤️
    Dat snap ik.heel goed hoor .dat denk ik.ook aardig als ik dat ben .omdat ik precies weet hoe ik kan zijn tegen mijn.menstruatie aan .

18. Geeltje

Geeltje Bekend lid

28 apr 2022
    709
    785
    93
    Vrouw
    Ik heb afgelopen nacht ook gedroomd...
    In de droom deed ik 2 testen en op de ene niets en op de andere een vage positieve. In mijn droom ging ik er maar van uit dat het niks zou worden... Daarna droomde ik dat mijn vriend een echo deed, hij bewoog het instrument zo dat je eerst gewoon de zijkant zag en daarna ging hij bijvoorbeeld op het hoofd van het kindje enzo, heel vreemd. Dat schijnt heel knap te zijn van een onervaren iemand. Ik vond het vooral heel speciaal en was ontzettend trots op hem, natuurtalent!!

Ik heb eigenlijk nergens last van behalve buikpijn (steken, zeurend gevoel af en toe) en hele pijnlijke tepels. De zijkant van mijn borsten ook wel een beetje, maar meer bij het uitkleden en als je het echt opzoekt. Ik verwacht niet dat dit al iets te betekenen heeft en dat het gevoel in mijn buik gewoon door mezelf gefantaseerd word ofzo.. Gewoon omdat ik het graag wil. Dan lees ik voor de 100e keer dat een innesteling vanaf een week voor de nod is en dat het dus nog niet kan, dat helpt een klein beetje..

maansneeuw, Ingeltje en xxKimm vinden dit leuk.
  19. Geeltje

Geeltje Bekend lid

28 apr 2022
    709
    785
    93
    Vrouw
    Ik heb hem de droom nog niet kunnen vertellen, maar heb me wel voorgenomen dat als hij het leuk zou vinden, we tegen die tijd aan de echoscopist zouden vragen of hij inderdaad het apparaatje even vast mag houden (of met de hand van diegene erbij) en met instructies zelf op zoek kan gaan naar ons kleintje. Dat lijkt me heel speciaal. Als je dan een echofoto maakt, heeft hij die zelf gemaakt.. (hij heeft een liefde voor fotografie) :)

Verder las ik nog een artikel over slaaphouding, en er stond een stukje in wat voor jullie misschien ook wel interessant is: "Iedereen heeft een favoriete slaappositie. Als jij het liefst op je linkerzij slaapt, dan hebben we goed nieuws. Volgens wetenschappelijk onderzoek blijkt dit de meest gezonde slaappositie. Voor zwangere vrouwen is slapen op de linkerzij sowieso gezonder, omdat de bloedstroom van de moeder naar de foetus in de baarmoeder dan beter is"
    Tsja, je kunt het maar weten he.... ;)

En voor de rest, wachten... pfffff.... 2 weken duren lang en als ik meer dingen ga voelen gooi ik er zodra het kan een early tegenaan. Ik ben niet ongeduldig hoor..... :roflmao:

Veel succes ladies!!! :thumup::thumup:

Ingeltje en xxKimm vinden dit leuk.
  20. Pattyx

Pattyx Bekend lid

31 okt 2021
    804
    1.221
    93
    Vrouw
    10dpo….. kom uit nachtdienst maar al lang niet meer gedronken extra ..onderste loopt op want ik geloof het niet.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina