NOD 16-30 april 2022 - door tot we allemaal roze zijn

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ingeltje, 23 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Jaa goed van je .je testen zien er goed uit hoor . En we gaan allemaal mee duimen dat je goed blijft gaan ❤

maansneeuw vindt dit leuk.
  2. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Oh deze zie ik zeker wat leuk zeg .❤en dag biertjes maar wel voor het goede doel :D

maansneeuw en Imyselfandi vinden dit leuk.
  3. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Ik zou zeker bellen .in jouw situatie wil.je gewoon meer zekerheid hebben . Hopelijk.krijg je meer zekerheid .en nee je bent niet een onzekere trien . Je wilt gewoon weten gaat het wel goed .❤

xxKimm vindt dit leuk.
  4. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Ga morgen weer testen, heb geen bloed of bruin meer gezien gelukkig. Ben benieuwd, vind het wel echt spannend worden of het oploopt. In maart was de test die ik morgen ga doen (qua cyclusdag) al niet echt opgelopen, dus ik hoop zo dat dat nu wel duidelijk gaat zijn.. Wat een spanning. Maar ik probeer rustig te blijven. Ik voel me veel beter dan toen het uiteindelijk mis ging in maart, dus oh ik hoop het zo

xxKimm en Ingeltje vinden dit leuk.
  5. Zusje90

Zusje90 Bekend lid

3 jan 2020
    520
    529
    93
    Vrouw
    Ja, ik zie een tweede streep hoor! Wat super!

6. Main2

Main2 Bekend lid

15 jan 2022
    599
    551
    93
    Vrouw
    Duidelijk!!

Imyselfandi vindt dit leuk.
  7. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Super spannend weer hier!

Bij mij nog niet echt. Zit op 5 dpo. Kwaaltjes die ik kan ontdekken zijn slapende armen in de nacht (ken ik uit vorige zwangerschappen) en weer dat trillend ooglid. Heel bizar, had ik vorige maand ook (en nog nooit eerder gehad). En het was meteen weg toen ik ongesteld werd.

Ik heb eigenlijk ook het gevoel dat m'n eitje bevrucht is geweest vorige cyclus maar niet goed is blijven plakken.
    Dus ben benieuwd. Zit nog wel even op het wachtbankje.

8. Imyselfandi

Imyselfandi Bekend lid

23 mrt 2022
    735
    712
    93
    Vrouw
    hoe heb je dat dan gemerkt denk je ? Ik heb nu wel krampen, maar had die vorige maand ook. Ik heb wel angst dat het in m’n eierstok is genesteld; daar zitten de krampen namelijk

9. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    Heb je nog gebeld? Mag gewoon toch, voor je eigen gemoedsrust..

xxKimm en Ingeltje vinden dit leuk.
  10. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Nou door wat gekke kwaaltjes die ik anders nooit heb. Dat is voor mij een teken dat er echt wel even iets gebeurd is

11. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    Ik heb gebeld… ik heb vrijdagochtend een echo.

Maar ben wel ff van mn stuk gebracht. Op dit moment voel ik me echt heel down en ben ik zo bang voor slecht nieuws. :cry:

Ik had verwacht dat de vk me zou geruststellen maar in plaats daarvan bevestigde ze mijn onzekerheid en begreep ze heel goed waar ik vandaan kwam en wilde zij dat ik deze week nog werd gezien.

ze vroeg of ik onlangs nog een zws test had gedaan en ja toevallig had ik dat dus maandag en ik legde uit dat die wel beduidend lichter is dan die van 8 mei en ik zei van dat hook effect maar zij zei ja het kan natuurlijk ook zo zijn als je hcg echt afneemt, ja idd dat kan… het kan ook het hook effect zijn, het kan allemaal o_O

Toen vroeg ze, verlies je bloed. Ik zeg nee dat niet dus daar hou ik me aan vast. Waarop zij zegt ja alleen ook dat zegt natuurlijk niets dus ik zeg nee ik weet het dat als het hartje niet meer klopt en het vruchtje nog niet zelf los laat dat je dan ook niet bloed idd dus daarom is dit allemaal zo dubbel.

dus…. Vrijdagochtend… moment van de waarheid. Ben nu onzekerder en banger dan ooit. Als dit mis is… dan stop ik er voorgoed mee. :(

12. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

14 nov 2011
    9.867
    992
    113
    Nederland
    Nou zeg, dat is ook lekker van de VK. Dan wil je toch juist even horen dat het gewoon goed kan zitten en niet wat er mis kán zijn want dat had je jezelf ook allemaal al wel in je hoofd gehaald.
    Dus nu overleven tot vrijdag en dan pas uitsluitsel, mennn... :( ik wens je heel veel engelengeduld.
    Enorme knuffel voor jou ♥️♥️♥️ want wat een vervelende onzekerheid weer.

Is een CB digitale test met wekenindicator trouwens nog een idee? Weet niet tot wanneer die kan maar als die 3+ aangeeft zou het je misschien gerust kunnen stellen?

xxKimm vindt dit leuk.
  13. Ingeltje

Ingeltje VIP lid

16 nov 2007
    20.510
    2.427
    113
    Vrouw
    Pedagogisch medewerker
    Noord-Brabant
    Ahhh lieve Kimmie... wat is dat zwaar voor je:( je vk denkt je te helpen door nuchter en reëel te zijn, terwijl je misschien nu juist even een geruststelling wil.
    We denken aan je xx en ik hoop dat het gewoon storm in een glas water is.
    Het kan echt alle kanten op

xxKimm vindt dit leuk.
  14. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    Ja zou ik kunnen proberen, heb hem liggen maar ben bang voor de uitslag :$

15. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    Ik denk het ook inderdaad maar het mn onzekerheid daardoor wel versterkt :(

Ingeltje vindt dit leuk.
  16. Saby

Saby Fanatiek lid

27 sep 2014
    1.475
    1.219
    113
    Ohnee dat is dan even niet wat je wilt horen . Enige wat je nu kan doen is je niet gek laten maken. Kwaaltjes zijn fantastisch en klote tegelijk. Je hebt weinig invloed op wat er van binnen gebeurd. Het kan goed gaan zonder kwaaltjes en fout gaan met.
    Hoelaat mag je morgen?

Ik houd mijzelf ook voor dat de kans aanwezig is dat het mis is. Het kan altijd, zo ga ik er wat rustiger heen . Als het fout zit zal er wel een goede reden voor zijn

Ingeltje vindt dit leuk.
  17. Momoftwo12

Momoftwo12 Bekend lid

30 dec 2021
    756
    501
    93
    Vrouw
    hé meid, knuffel! Fijn dat je vrijdag al even kan spieken. Nog maar een nachtje slapen. De vk heeft het niet zo handig aangepakt, ze is realistisch want ze kan je vanuit de telefoon natuurlijk nooit garanderen of het goed zit, maar nu zaait ze juist onzekerheid. Maar dat betekent echt niet dat dit bij jou het geval is. Hopelijk heb je vandaag een beetje afleiding en is het snel morgen voor je!

xxKimm vindt dit leuk.
  18. angel02

angel02 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.866
    1.943
    113
    Oh lieverd toch . Dit wil.je echt niet horen van een vk:( .wat zij opnoemt kun jij ook bedenken . Hoe laat mag je morgen .ik ga zo hard voor je duimen dat je gewoon een mooi kloppend hartje ziet .dikke knuffel voor jouw ❤

xxKimm vindt dit leuk.
  19. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw
    Wij zijn even ver toch? Kun jij nog een test doen om te kijken hoe die van jou eruit ziet?

20. xxKimm

xxKimm Fanatiek lid

1 nov 2018
    1.172
    939
    113
    Vrouw

super lief! Ik snap haar ook wel alleen tactisch was het niet maar ik neem haar niks kwalijk. Het gaat erom dat ze mij ook geen valse hoop mag geven maarja ergens wil je horen “komt goed”.

Ik hoop ook dat het gauw morgen is .. pfoe

Ingeltje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina