Het is deze documentaire. oké hij wilt niks van mij uploaden nu . Kunnen jullie eens iets proberen te o Uploaden .dan weet ik of het bij mij ligt
Ik had laatst op tv ook iemand gezien die moest bevallen (in Amerika) en die zat aan haar maximale van 38 weken ofzo.. Dus ik denk dat de Amerikanen misschien rekenen met de NOD-datum ofzo.. Bij ons is het maximale (dacht ik) 42 weken.. Dat betekent dat in dat Ryan-verhaal diegene niet 4, maar 8 weken zou kunnen zijn.
Ja deze bedoelde ik inderdaad. Had natuurlijk ook een link kunnen plaatsen .zelf niet aan gedacht haha
Haha omg zo frustrerend dat het forum eruit lag deze ochtend ik wil die testen zien! Heb hier alvast mijn testen.. Bovenste van donderdag, onderste twee van vandaag ♥️
Man ik voel me zo zenuwachtig de hele tijd haha. M'n 9dpo test vandaag al echt een mooi streepje! HcG doet goed z'n werk, dat geeft voorlopig wel vertrouwen ♡
Snap dat je het dubbel vindt, verdriet en blijdschap liggen hier natuurlijk dicht bij elkaar en ondanks dat we verdriet niet willen, het is er soms helaas en mag er ook zijn… Wat een goed nieuws voor jou! Ben echt heel blij voor je. Haha, niets mis met een oud en nieuw kind, kun je ‘m Sylvester noemen als het een jongetje wordt
Wow, ik heb echt wat gemist zeg! Heb nog niet alles kunnen bijleren geloof ik maar @Ingeltje??? ZWANGER??? Wat goed, wat fijn! Dat geeft de oudere burger weer een beetje moed
Nu weer ok Voelde me eerder een beetje zielig. Weet dat ik vergeleken met anderen hier echt niets te piepen heb, maar had veel last van twijfels; ben ik niet te oud, gaat het ooit lukken, moet ik het niet gewoon opgeven? The usual stuff dus Ben intussen ook een jaartje ouder geworden en al had ik een leuke verjaardag, dat hakte er wel in. Maar goed, ben op vakantie geweest en toen redelijk gelukt om het even los te laten. Moest ook wel, we waren met anderen op vakantie, dus ook niet bezig geweest met eisprong, ovu-testen en seks op geplande momenten. Daardoor mogelijk m’n eisprong gemist, dus heb deze maand ook werkelijk geen idee haha. Misschien ook wel een keer goed. Moet eerlijk zeggen dat het bericht van @Ingeltje me ook weer wat positiever stemt, het kan dus nog wel op onze leeftijd Ok, dit was wel een heeeeeel lang antwoord op je vraag hoe het met me gaat
Knuff lieve @Nylla misschien goed om inderdaad even zo'n ongedwongen weekje te hebben zonder stress en druk. Wie weet ♡ En op Google is veel teveel te vinden. Ik zie ook alleen maar doemscenario's boven de 40 over onvruchtbaarheid, miskramen en allerlei andere nare dingen. Niet meer doen! Vertrouwen houden op je mooie lijf! En nog van harte met je verjaardag
Nou en! Heb ik tenminste wat te lezen. Alhoewel ik graag lees dat je je goed voelt. Even voor de duidelijkheid je bent niet zielig maar je mag je best zielig voelen hoor.. logisch ook. Denk dat we dat allemaal wel begrijpen. Ik geloof er in hoor! Jij moet er ook in geloven ❤️