Ik blijf ook hier mee kletsen tot iedereen op roze staat! Zal hier wel iets minder zijn omdat ik niet meer over eitjes, wachtbankjes, veel te vroeg testen etc mee kan kletsen. Maar uiteraard ben ik wel geïnteresseerd hoe het bij jullie allemaal gaat en verwacht ik van @Maudje123 iedere ronde op 7 dpo een test Anders is Maudje ziek Maar ik hoop uiteraard dat er voor iedereen niet veel rondes meer komen ❤️
♡ Zwanger- en NOD-lijst 16 t/m 30 april 2022! ♡ ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ De volgende ronde: (eventuele nod-datum - naam - leeftijd - hoeveelste kindje - ronde) 11 mei - Groenebomen- 3e kindje- ronde 7 14 mei - Nylla - 40jr - 1e kindje - ronde 9 15 mei - Leali - 31 jaar - 5e kindje - ronde 8 17 mei - Momoftwo12 - 30 jaar - 3e kindje - ronde 6 23 mei - Maansneeuw - 31 jaar - 2e kindje - ronde 4 28 mei - Ingeltje - 41 jaar - 4e kindje (1e samen) - ronde 2 28 mei - SintPannenkoek - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 Angel02 - 43 jaar - 2e kindje - ronde 4 JulieMomof3 - 28 jaar - 4e kindje - ronde 6 Caithxxx - 32 jaar - 2e kindje - ronde 14 Ajuuparaplu - 34 jaar - 3e kindje - ronde 28 (eerste ronde iui) Wil1982 - 39 jaar - 2e kindje - ronde 15 Happymom5 - 36 jaar - 6e kindje (1e samen)- ronde 2 Bambiniheart - 33 jaar - 1e kindje - ronde 15 Fultimemommy - 28 jaar - 6e kindje - ronde 2 Pattyx - 27jaar - 1e kindje - ronde 7 IrisBloem - 41 jaar - 2e kindje - ronde 3 Kells - 38 jaar - 3e kindje - ronde 2 Loulou12 - 32 jaar - 2e kindje - IUI 1 - ronde 21 Missmoobs - 36 jaar - 4e kindje (3e uit buik) - ronde 5 KarlijnA91 - 30 - 2e kindje - ronde 2 Anar91 - 30 jaar - 4e kindje - 4e ronde Mammavan1 - 34 jaar - 3e kindje - ronde 2 Imyselfandi - 25 jaar - 1e kindje - ronde 4 Maudje123 - 45 jaar - 3e kindje - ronde 24 MM34 - 35 jaar - 2e kindje (1e samen) - 1 jaar bezig (nasleep MA 25.03) Penniej -34 jaar- 3de kindje - ronde 11 ♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡♡ Zwanger: Vinorosso - 33 jaar - 2e kindje - uitgerekend op: Secret Promise - 29 jaar - 2e kindje - uitgerekend op: Zusje90 - 31 jaar - 2e kindje - uitgerekend op: FlowerRose - 29 jaar - 2e kindje - uitgerekend op: WinMom90 - 31 jaar - 4e kindje - uitgerekend op: 28-12-2022 Samss010 - 35 jaar - 3e kindje -uitgerekend op: 30-12-2022 xxKimm - 30 jaar - 2e kindje - uitgerekend op: 05-01-2023 Saby - 33 jaar - 3e kindje - uitgerekend op: 01 -2023 Main2 - 37 jaar - 2e kindje - uitgerekend op: 07-01-2023 Je kunt dit bericht kopiëren door op 'reageer' te klikken onder aan de laatst geposte lijst, en de woorden [QUOTE ] en [/ QUOTE] aan het begin en einde van het bericht weg te halen (en dan natuurlijk niet vergeten om je eigen wijziging door te voeren).
Dames maak me heel even zorgen .met die 1 dag menstruatie .ei die verstoppertje speelt .vroeg aan mijn moeder of er vroege in de overgang in de familie zit en dat zit er wel mijn tantes en oma vanaf 40 jaar .denk nu echt oh nee hoop niet dat ik dat heb 6.5 jaar lang zei ik wil geen tweede en nu ik het zou willen lukt het misschien niet .mijn man zei we gaan gewoon door en dat vind ik ook super lief .maar hoop dat het oms nog gegeven is . Klaagzang uit ❤
Begrijpelijke zorgen op onze leeftijd. Die gedachte dringt zich bij mij soms ook op. Vroege overgang schijnt inderdaad ‘in de familie’ te kunnen zitten, maar ik heb begrepen dat een betere indicator de leeftijd waarop je moeder in de overgang is gegaan. Al heb je natuurlijk nooit garanties. Daarbij is het zo dat de overgang eerst een ‘aanloopperiode’ heeft. Daarin kun je nog gewoon een eisprong hebben, dus zwanger raken. En daarbij, je weet helemaal nog niet of dit het begin van de overgang is he. Een cyclus kan soms ‘gewoon’ in de war zijn zonder duidelijke oorzaak. Als je meer duidelijkheid wilt zou je je huisarts kunnen vragen om een bloedonderzoek te doen?
Niet te veel zorgen om maken hoor! Ik snap je helemaal, ik vind het ook spannend en toch kan ik niet veel anders dan gewoon vertrouwen hebben. Ik heb ook niet veel opties meer haha. Mijn vriend heeft nog geen kinderen dus we eten ook niet of hij 'vruchtbaar' is. Voorlopig gewoon ons best doen. Mocht het na half jaar niet lukken, misschien eens zaadonderzoek doen ofzo. Maar ik hou vertrouwen, ik ben diep van binnen overtuigd dat het goed gaat komen. Vertrouwen ♡
Zou het je niet meer rust geven als je je waardes laat prikken? Maar snap helemaal wat je bedoelt hoor Hoop dat het jullie gegund is ❤ Enne klagen mag hè
Ik ben echt benieuwd wat jouw lijf aan het doen is. Ik gok toch op een komende ongi (of natuurlijk nog veel liever een zwangerschap) en dat je ei gewoon niet helemaal duidelijk is gesprongen ofzo. Ik weet niet hoe dat werkt haha. Je temp blijft in ieder geval prima hoog! Dat is fijn
Zwangerschap zal het niet zijn, dit is mijn basale temp, tussen 36.4 en 36.5 Ei is niet geweest vermoed ik, maar het is mij om het even Ongi of ei Als er maar wat komt
Ja ik ga eens informeren bij de ha of zij dat kunnen doen . Mijn temp is ook gewoon hoog en blijft dat snap er echt niks van .ovulatietest negatief. Had uitgerekend als mijn ei terug komt van verstoppertje spelen en het is bv overmorgen dan zit ik weer aan 40 dagen was net zo blij dat het aardig normaal leek de cyclus lengtev dus hopelijk krijg ik.snel antwoord . Dank je wel❤ .ik hoop ergens dat mijn ei en jouw ei samen verstoppertje spelen . Als de mijne dan komt komt die van jouw ook . Al.zou het natuurlijk beter zijn als die van jouw even opschiet.en dat we dan snel.op roze kunnen