Zal een foto bijvoegen. Het rechter rondje is wat ze niet zeker weten wat het is.. iemand die dit ook heeft gehad toevallig?
Niet leuk ik.herken dat helaas .je lichaam kan je inderdaad zo voor de gek houden .is er nog een kans misschien test je te vroeg.
Wat fijn dat je een vruchtje hebt gezien met een kloppend hartje ❤ snap je wel met het onbekende. Ik ga duimen dat het volgende week weg is bij de echo
Echt zo onzeker nu. En je kan niks doen dan afwachten. Ik ga echt zo hard hopen dat het goed is volgende week. 17 juni is de volgende echo dus volgende week vrijdag dan ben ik 7+5.
Ik heb geen ovulatietesten gedaan deze ronde of getempt. Ik zit ergens tussen 8/10 dpo, heb een lf van 11. Dus er is nog een kleine kans , al voelt dat niet zo..
Ah meid , stom dat je je nu zo onzeker voelt, wat helemaal te begrijpen is. Fijn dat de kleine op de goed plek zit, en er een mooi hartje klopt. Probeer daar voor nu aan vast te houden . Hopelijk gaat de week snel om voor je!
Dat snap ik heel goed! Hebben ze niet aangegeven wat het evt kan zijn? Of evt doorverwijzing vragen naar gyn, iemand die er iets meer verstand van heeft?
Ik zit al bij de gynaecoloog, die keek ook mee. Ze kunnen niks uitsluiten omdat er een witte rand omheen zat en dat kennen ze niet bij bloed. Dus het is echt afwachten. Als het kindje goed blijft groeien en die bol blijft ook zitten word er nog academisch naar gekeken maar voor nu omdat het ook zo pril is is het gewoon met de week kijken.
Mmm balen zeg! Je wilt gewoon alleen goed nieuws. Hopelijk volgende week op de echo duidelijke groei.
Gos wat spannend @Pattyx! Het is dus ook geen leeg tweede vruchtzakje? Wel heel fijn dat je kindje op de goede plek zit en het hartje klopt ♥️
Nee joh maakt toch niet uit ! Heb 2 a 3 uur na inname vannacht 1 volle maandverband en verloor heel veel op het toilet , grote stolsels met daarin de tabletten maar wie weet nog veel meer. En vanaf dan tot nu 1 maandverband niet vol en bloedverlies is alweer bruin... Vraag me af of dat wel goed is. Vanavond laatste 4.
Ik ben ondertussen wat bij gekomen en probeer positief te denken, ons kleintje is perfect op termijn met een kloppend hartje. En volgende week moet het gewoon nog steeds goed zijn. Voor nu kan ik er niks aan doen en gaan van het beste uit.
Ik heb net de stoute schoenen aan getrokken en een geboortefotograaf benaderd (Zij was er bij de jongste ook bij en wol haar ontzettend graag weer!). Vanavond even bellen. Kan het ook nog steeds niet helemaal bevatten en ben er nu een soort van rustig onder. Vannacht wel enorm slecht geslapen
Dat is sowieso een heel goed teken! Hartslag en perfect op termijn is het belangrijkste. We gaan uit van het positieve, dat "het" andere onschuldig is. ❤️ Kwartje moet nog even vallen zeg maar, haha! Hier geloofde ik het pas echt na de eerste echo! Dat slapen herken ik, zooo vervelend! Jeetje wat gaat dat snel! Kan het in "etappes" gaan misschien? Anders even contact opnemen of het goed is zo? Leef in ieder geval met je mee! ❤️