Oh lieverd. Herken het helemaal. Lig al een uur ko op de bank. Rusteloze benen, misselijk. Maar hey! Alles voor het goede doel. Gelukkig zorgt manlief voor de peuter.
Duim voor je! Heel veel moet je nog niet op rekenen om te zien hoor! Bij mij was mijn eerste echo puur om te kijken of er een (goede) zwangerschap was en op de juiste plek. Die spanning en zenuwen had ik zelfs bij echo 3 haha. Ze beginnen ook eerst met de echo bij mij en vervolgens alles doornemen
Ik heb me vandaag ook aangemeld bij de vk. Na die test van vanmorgen durf ik het wel aan. Wordt denk morgen gebeld om een afspraak in te plannen. Ik hoop dat het rond de 7 weken kan/mag. Anders moet ik nog een week langer mn mond dichthouden
Wat spannend, maar wel fijn om alvast een kijkje te nemen. Ik duim voor je dat het op de goede plek zit en het er goed uit ziet!
Ik ga mee duimen voor een mooie echo .en ik hoop dat je al stiekem iets ziet van een hartslagje heel veel succes ❤
Ik zei vorige week iets over die hartslag. Dat hij stijgt bij een zwangerschap klopt duidelijk, hartslag is in rust nog niet eerder (zover ik kan zien) zo hoog geweest. En merk ook dat ik het eigenlijk niet meer koud heb, maar eerder gewoon warm.
@Padmee succes en veel plezier vandaag!! @Basisuil mijn hartslag stijgt ook nog steeds gestaag, ik heb het ook sneller warm merk ik.
Het is niet goed.. Hij zag niks in de baarmoeder. Het is waarschijnlijk (weer) een bbz. Bloed laten prikken en vanmiddag krijg ik meer te horen. Ik ben er kapot van.
Ik zei vorige week iets over die hartslag. Dat hij stijgt bij een zwangerschap klopt duidelijk, hartslag is in rust nog niet eerder Neee! Dat meen je niet! Oh jakkes Padmee, wat naar Sterkte en een dikke knuffel!
Ik had even op je gezocht, was zo benieuwd en vooral bezorgd over hoe het met je ging, verdorie. Gewoon weer kl#te bbz!!!! Wat een stress en zorgen ook nu
Neeneenee! Potverdorie Padmee wat naar, kut, klote, alles. Wat had ik graag anders gelezen voor je. Hele dikke knuffel voor jou sterkte