Over 2 weken pas dus duurt nog wel even Nee geen bloedverlies meer! Was echt adertje gesprongen ofzo. Gelukkig maar
Ja nog wel getest maar was niks helaas Ik zag het ook en vele met mij, zelfs mijn vriend Maar ook nog geen ei gevonden
Ik weet niet meer wie..... Weet wel dat @cherrytomaatjes (aka @SintPannenkoek ) met vaderdag haar partner blij ging maken met pannenkoeken
Jaaa hoop.echy dat jij snel mag vertellen dat je zwanger bent .dat moet gewoon met wat jij allemaal meemaakt
Yes wij, mislukt Wilden het gisterenavond de kinderen vertellen, maar man was ontzettend laat thuis van werk, dus die sliepen al. In de ochtend zijn wij niet op ons best. Dus nu besloten toch te wachten tot na de echo, dan zijn schoonouders ook weer thuis van vakantie Kun we het face to face vertellen. En hoop tot die tijd dat ik m'n moeder niet al te vaak zie
Ik blijf het toch vreemd vinden dat jij dit steeds hebt. Ik had het dus ook steeds en toen zei een vriendin van mij dat ze dit ook al een langere tijd had voordat ze zwanger werd. Heel toevallig had ze laatst dus een test gedaan om het te laten zien en idd.. spiraal en alles maar ze had echt tuurlijn op haar test. Bizar dat dat kan..
Ja bizar blijft het Maar linksom of rechtsom, ik ben nog steeds niet (blijvend) zwanger Zo'n stomme lange cyclus waarbij mijn ei zich volgens mij terug getrokken heeft ofzo
Oké maar mijn temp is wel omhoog gegaan sinds gister. Ik weet vrijdag had ik een aardige donkere test maar geen smiley. Zaterdag een lichtere test opeens dus misschien een korte piek .dan ga ik het maar in de gaten houden. Wat mijn temp doet