NOD 16-30 dec !! wie ook???

Discussion in 'NOD forum' started by truelove4ever, Nov 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

Nov 9, 2010
    2,441
    0
    0
    limburg
    hai meiden

aangezien er nog geen onderwerp was voor meiden die tussen 16 en 30 dec hun NOD hebben vond ik het wel leuk eentje te starten

dus meiden kom op en klets lekker mee!!

samen lekker lachen,kletsen,meeleven maar vooral AFTELLEN tot NOD!!!!

groetjesssss:D

2. bianca87

bianca87 Bekend lid

Oct 8, 2010
    752
    0
    0
    Verpleegkundige
    Omgeving Utrecht
    Ik doe ook mee ;) Mijn NOD is op 19 december

3. jannanas

jannanas Fanatiek lid

Nov 10, 2007
    1,816
    1,700
    113
    Mijn NOD is 16 december, en oooooohhhhhh, wat lijkt dat nog lang weg zeg! Dan is het al bijna weer kerst.....

4. bamaca

bamaca Lid

Nov 2, 2010
    59
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kom er ook bij voor 17 december

5. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Ik zit ook ergens de 2e helft dec. Waar, dat weet ik pas als ik een ei heb gespot..
    Vind onszelf wel een beetje zielig, duurt nog zoooo lang!!!

6. Wijfie79

Wijfie79 Actief lid

Oct 15, 2010
    208
    1
    0
    Zuid-Holland
    Ha meiden, mijn NOD is als het goed is op 18 december... Klinkt idd nog zooooooooo ver weg..... Succes allemaal deze ronde!!! :D

7. Mama in spe

Mama in spe Fanatiek lid

Aug 2, 2010
    1,837
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik meld me aan voor 17 december. Alweer ronde 7 voor ons voor onze eerste hummel. Succes allemaal!

8. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,220
    1
    38
    Mijn NOD is 16 december!!! Al is het nog niet echt onze eerste ronde, we beginnen v.a. 1 december, misschien heb ik me ei al wel gehad dan maar als ik geluk heb nog neit :D Maar ik klets gezellig mee! Hopen dat we snel zwanger mogen zijn van een plakbeeb!

9. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,220
    1
    38
    @ September! Hoi we hebben gekletst in een ander topic "gaan voor een 2e maar nog even op het wachtbankje" leuk je hier weer tegen te komen :D

10. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    He Manou,
    Inderdaad! Ben ondertussen eindelijk ongi geworden en zelf als een bezoek bij de gyn. gehad.
    Na het bloedonderzoek ga ik waars. starten met clomid. Afspraak staat op 14 dec. Al hoop ik dat niet nodig te hebben, maar rondes van 28 dgn die ik dan zou krijgen,klinkt mij ook erg hoopvol. Dus ben weer wat positiever hierzo.
    Spannend dat je nu voor het echie mag. Maar waarom hou je je zo aan 1 dec.? Als ik vragen mag? en niet nu meteen na je laatste ongi?

11. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,220
    1
    38
    @ September lekker meid dat je weer hoop hebt gekregen! Klinkt allemaal positief! Ja 1 december haha dat is onze deal hierzo :p Eigenlijk dus volgende ongi afwachten maar werd de vorige maand pas dag 36 ongi dus was wat dagen opgeschoven! Snap je me? Maar ja 1 december wil me man gewoon vasthouden eerst was het mei2011 maar hebben we het al weer een paar maanden eerder gezet! Hoop dat bij jullie het snel mag gaan lukken!!! Succes met klussen :p

12. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Ook ik mag me hier melden, mijn nod is 21 december ;)

13. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Haha.. dus je hebt al een beetje je zin gekregen, 5 maanden eerder. Goed gedaan! ;) Neem aan tenminste dat het het zelfde is als hier, vrouw wil toch iets eerder als de man.
    Nou ik hoop voor je dat het snel raak mag zijn, leuk de kids zo kort op elkaar!

14. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,220
    1
    38
    @ September haha ja wel een beetje me zin gekregen ja ;) Maar hij heeft er wel veel zin in ook! Maar net wat je zegt, de vrouw wil meestal toch wel eerder! Maar heb er ook veel zin in! Leuk ja 2 zo vroeg achter elkaar :D (nooit gedacht voordat we aan kinderen begonnen om dat te denken ;) ) Dacht dat ik er wel 4 jaar tussen zou willen hebben! Jij wilde ook eerder als je man/vriend?
    Nou meid hoop dat we snel roze mogen worden van een plakbeeb!

15. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Ja natuurlijk wil je er samen voor gaan. Maar ik wilde idd na een maand of 6 er weer voor gaan. Omdat de 1e keer een half jaar duurde en zwanger zijn op mijn zoontjes 1e verjaardag leek me super. Mijn vriend vond die tijd ook prima, maar was bang dat het nu misschien in 1x zou lukken. En dat vond hij ook wel een klein beetje eng. Doordat ik niet ongi werd, zijn we er samen dus toch maar meteen voor gegaan. Maar nu zijn we dus de 1e verjaardag al voorbij... Dus nu heb ik wel meer een ik wil het nu gevoel als een half jaar geleden.

16. Zia86

Zia86 Fanatiek lid

Jan 9, 2009
    2,220
    1
    38
    @ September, ja kan begrijpen dat je er dan met 6 maanden er weer voor wil gaan! En dan zo lang niet ongi geworden hoop dat je nu geen 6 maanden hoef te wachten maar dat het sneller raak is ;) zou toch leuk zijn! Wanneer is je kleine 1 geworden?!
    Hier houd manlief rekening met dat het weer in 1 keer raak is, net als vorige keer, eerst een MK en daarna weer gelijk zwanger...ik ben bang dat hij nu langer gaat duren en al helemaal bang dat ik weer een mk krijg...maarja niet te veel bij na denken en lekker genieten ook van de voorpret! Wel lekker voor je dat je cyclus weer een beetje normaal is en dat je evt. de 14e naar de arts kan zodat je zeker je cyclus terug krijg! We zullen duimen meid! ;)

17. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Thx...
    In 1x raak, wauw!!! Dat zou ik ook wel willen!!! Tja, als je goed vruchtbaar bent en je weet dat je op de goede tijd klust, kun je natuurlijk al heeel snel zwanger zijn! Zou wel super zijn natuurlijk, zonder de mk dan he?! ;)
    Mijn zoontje is 2 nov. 1 jaar geworden, net iets ouder als de jouwe dus...

18. Naomi1971

Naomi1971 Bekend lid

Oct 21, 2010
    740
    0
    16
    woonbegeleidster gehandicaptenzorg
    home sweet home
    Ik kom me hier ook melden, ik heb 17 dec mijn NOD. Ben net van mijn ongesteldheid af.
    Wat ik vreemd vind is dat volgens de menstruatiekalender ik begin volgende week in mijn vruchtbare dagen zit maar als ik naar mijn banner kijk duurt het nog wat langer. Wat moet ik nu geloven?

19. mel05

mel05 Fanatiek lid

Nov 13, 2009
    3,253
    1
    38
    Ik klets ook graag mee! Mijn NOD is 21 december. Volgens de menstruatiekalender heb ik mijn ei ook eerder dan de banner, maar ik voel mijn eisprong inderdaad later dan de kalender zegt.

20. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Meiden die banners en kalenders zijn gemiddelden. Als ik naar Naomi kijk zou ik zeggen hou 33 aan, dan kan het alleen maar meevallen denk ik. Maar zorg ervoor dat je iets ervoor ook klust. Zou dus zijn dag 19, maar dan ook vanaf dag 15 bijvoorbeeld.
    En Mel bij jou zou ik zeggen de langste dat is 34 en dus dag 15 tot dag 20 als gemiddelde vruchtbaarheid. En als je hem voelt is het helemaal handig!!! Succes dames!!!

Share This Page