NOD 16-30 dec !! wie ook???

Discussion in 'NOD forum' started by truelove4ever, Nov 15, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Hai..
    Ja fijn hoor...
    Klopt als je temp hoog blijft weet je dat je een eisprong hebt gehad. Voor mij heel prettig, omdat ik ook wel eens positieve testen heb, maar dat mijn ei niet springt. Mijn temp. blijft dan de hele cyclus laag en wordt wel ongi. Dus voor mij een extra controle dat mijn ei is geweest. Maar voor klussen is alleen ovutesten handig en temp heb je niets aan in principe.
    Van wanneer is je 2e zoontje? Zie 2010 staan.. kan natuurlijk januari zijn, maar ook sept.?!
    Wil je nu sneller een 3e? Want nu zit er 5 jaar tussen? Of heeft dat een reden? Leek mij zo leuk snel achter elkaar, maar helaas...
    Maar ach ook weer zijn voordelen... ;)

2. Slimpie

Slimpie Actief lid

Oct 26, 2010
    338
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat spannend allemall dames!
    Allemaal lekker aan het klussen hihihih

Ik heb ook wat steekjes nu al... heb denk ik vrijdag mijn eisprong gevoeld en heb op de donderdag geklust en gisteravond!!
    Ik hoop dat het raak is!

P.S. is iedere dag klussen ook wel goed? of heb je minder kans dat het eitje bevrucht wordt?

Ik weet het allemaal niet. pffff en nu nog zoveel dagen wachten tot ik kan testen! Die dagen duren altijd zoooooo lang...

3. mel05

mel05 Fanatiek lid

Nov 13, 2009
    3,253
    1
    38
    Slimpie, ik vind de dagen tot testen juist de prettigste dagen van de cyclus omdat ik dan lekker kan hopen en fantaseren. Succes meid!

September08, ik snap het. Lijkt me ontzettend frustrerend als jje pos ovu testen hebt en dan toch geen eisprong!

Mijn grote wens was altijd twee achter elkaar maar helaas was dat door omstandigheden niet mogelijk (ivm evt herkenbaarheid zeg ik dat liever niet op een forum). De wens bij mij was al die jaren zo groot, had het er echt heel erg moeilijk mee. Toen we eindelijk voor een tweede konden gaan was ik dolgelukkig maar vond het nog steeds jammer dat er inderdaad bijna 5 jaar tussen zou gaan zitten. Het heeft ook echt voordelen hoor, mijn oudste is zo leuk met de baby, echt super!

Nu zijn we na de bevalling gewoon niet meer aan anticonceptie begonnen in de hoop dat we nog een wondertje mogen krijgen. Mijn jongste is van eind julli dus het is wel snel maar wij willen het heel graag.

4. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Slimpie Om de dag klussen is voldoende en dan is de zaadkwaliteit goed. Maar volgens het smepplan klus je wel elke dag op de dagen dat je posi ovutest hebt. En dan sla je een dag over en dan nog een keer klussen, dan afwachten maar! Dus rond me eisprong ga ik elke dag klussen!

5. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    1,754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    jee meiden jullie klussen er wat af. hahah hier om de dag maar soms ook gewoon een paar dagen niet.
    me man moet erg vroeg het bed uit en ik heb ook wel eens geen zin.

ik ben nu de hele ochtend al misselijk de koffie smaakt me niet.

weten jullie dat als je een ovu test doet na je ei en hij is positief ben je dan zwanger of niet???

x sabrina

6. Slimpie

Slimpie Actief lid

Oct 26, 2010
    338
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow ik vind het zooo spannend! Ik ga ook gewoon door met klussen hahahah al denk ik dat mijn ei nu is geweest afgelopen vrijdag.

We lopen allemaal wel ongeveer gelijk op!

7. mel05

mel05 Fanatiek lid

Nov 13, 2009
    3,253
    1
    38
    @ Sabrina, misschien zou het kunnen al denk ik zelf van niet. Als je zo vroeg al met een ovu test zou kunnen testen, zou iedereen dat wel doen en de zwangerschapstesten overbodig worden. Spannend voor je hoor, ik hoop op 2 strepen voor jou deze maand!

@ slimpie, je hebt helemaal gelijk meid! Klus maar lekker door, je weet nooit.

8. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    1,754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    mel05 ja dat is waar ook. maar voel me zo mega ZWANGER!!!

hier de kwaaltjes: koffie niet meer lekker (drink normaal zon 10 bakjes per dag)
    last van me buik.
    misselijk.
    me baarmoeder voelt als spierpijn.
    trek in chocola eet ik normaal bijna niet.
    veel moe.
    kortaf.

dat is het zon beetje denk ik.

wat denk jij???

gr sabrina

9. Slimpie

Slimpie Actief lid

Oct 26, 2010
    338
    0
    0
    NULL
    NULL

@ Sabrina! Jij klinkt zwanger! Ik hoo het voor je! Wanneer mag je testen?

10. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    1,754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    ik moet de 16de pas ongi worden.
    maar ga denk ik van het weekend testen heb bij me dochter ook 4 dagen voor nod posi getest en me de 2ling ook.

x sap

11. berenbotje

berenbotje Fanatiek lid

May 6, 2008
    1,308
    0
    0
    Brabant
    @ testen....ja hoor nog effe wachten en er mogen hier al meiden gaan testen.. SPANNEND!!!

Ik moet nog aan de klus, zit pas aan het einde van mijn maand met mijn NOD, mijn ei moet nog komen.....
    Hier ook om de dag aan de klus....'s morgens loopt de wekker ook erg vroeg af hier....

12. mel05

mel05 Fanatiek lid

Nov 13, 2009
    3,253
    1
    38
    Sabrina, bij mijn tweede voelde ik mij ook kort na mijn ei zwanger. Ik teste 3 dagen voor nod knalpositief.

Je symptomen klinken veelbelovend, ik hoop het voor je!

13. Sabrina1984

Sabrina1984 Fanatiek lid

Jun 9, 2008
    1,754
    0
    36
    verkoopster
    oosterblokker
    Ik denk dus ook dat ik echt zwanger ben.
    maar pfff moet nog lang wachten tot testen.
    en die dagen duren al zolang omdat ik me niet lekker voel.

x sap

14. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    2,557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    succes lady's (ik moet nog zo langgggggggg wachten)

15. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Ik ben er ook weer eens :D:D:D ik zal er nu ook vaker zijn ;)
    Ik vind de tijd na ei het spannendst :p

Het wordt spannend hier :):) hopelijk gaan we allemaal zwanger of bevrucht het jaar uit 8)

16. Gerlinda

Gerlinda Niet meer actief

Ga je wel voor je nod nog testen?

Whaaw je hebt al vroeg kwaaltjes.. ik duim voor je meid, want ik weet zelf hoe sterk de zwangerschapswens is na een miskraam ;)

17. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

Oct 13, 2010
    6,203
    7
    38
    Zuid Holland
    @ Sabrina Hoe weet je dat je ei al geweest was? Want misschien misschien is je ei later gesprongen dan je dacht. Allemaal kwaaltjes die bij een zwangerschap passen!! Ik ben heel benieuwd! Duim voor je!!

@ Beppie Hier nog 1;) Maar we mogen nu wel gaan klussen..de fase met enkel wachten is voorbij!

Manlief moet er ook altijd rond 5 uur uit, maar we klussen altijd savonds...kun je een romantische sfeer creeeren met kaarsjes etc. :D

18. Maris22

Maris22 VIP lid

Aug 7, 2007
    5,402
    2
    38
    Female
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ik heb mijn NOD 20 Dec..
    Vandaag als het goed is mijn ei word erg spannend de komende tijd...
    Liefs Maris

19. Daantje1

Daantje1 Fanatiek lid

Jul 19, 2010
    1,314
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hoi,

ik kom ook weer ff kijken hier, heb tijdje terug hier ook al iets geplaatst..ben nog aan het wachten op mn ei..is nog even afwachten ook wanneer die precies komt...kan vanaf zaterdag zijn..tussen zaterdag en maandag denk ik..ben benieuwd!
    en dan weer wachten tot nod!

Sabrina; klinkt idd wel heel zwanger ja!spannend!

20. beppie1983

beppie1983 Fanatiek lid

Nov 10, 2010
    2,557
    0
    0
    verzorgende,eigen bedrijfje in kunstnagels
    den haag
    ja wij klussen ook altijd s'avonds!
    wij hebben onze nod dezelfde dag!
    ik ga duimen voor ons en ook natuurlijk voor de andere lady's
    ben benieuwd hoeveel van ons zwanger worden!!!!

Share This Page