NOD 16-30 dec !! wie ook???

Discussie in 'NOD forum' gestart door truelove4ever, 15 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Esthertie, hier geen spoortje van bloed, geen ongi krampen meer maar wel nog steeds steken in onderbuik..

Bij jou dus ook gelukkig nog geen ongi!

2. Doudou

Doudou Actief lid

8 dec 2010
    176
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank, gedeelde smart is halve smart :)

3. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Hoi All!

Chocopasta altijd, hagelslag moeilijk, kunnen we hier helaas niet kopen :(

Maar ik heb een segafredo amandel in choco op, was ook ff lekker hihi!

En ja, op naar de volgende maand, we gaan gewoon lekker door met klussen!!

Vannacht een rotnacht gehad! Om half 3 belde mijn vriendinnetje uit Nederland dat ze mamma was geworden! Ik natuurlijk helemaal happy voor haar! Daarna kon ik niet meer slapen van de buikpijn joh! Had steken in mijn buik! Aspirine genomen en daarna weer ik slaap gevallen gelukkig!!!

4. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Doudou, ik zit de hele dag hier te kijken of er al ontwikkelingen zijn. Met een ander mee hopen kan ook zo spannend zijn hahaha!

5. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    de eerste keer dat ik zwanger was voelde ik het ook meteen maar dat werd een MK
    toen in zwanger was van mn dochter was ik 2 dagen over tijd zonder dat ik het wist
    toen vroeg mn man wanneer ik het moest worden, even gerekend ehhhh.....eergister. getest met digi test en...ZWANGER.

6. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Dat lijkt me heerlijk op die manier!

7. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik hoop dat velen van jullie op roze mogen deze ronde, helaas weet ik wat het is om te wachten..
    had hier net iets raars sta op van de stoel en krijg een steek in mijn onderbuik echt niet normaal zweet brak me uit en werd er naar van.
    Nu beurs gevoel (ik kan echt niet zwanger zijn dus geen innesteling en ik weet hoe dat voelt dat is echt anders)maar weet iemand wat het wel kan zijn?

8. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Ricmar, geen idee wat het zou kunnen zijn maar het klinkt in ieder geval niet prettig!

9. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@dianana Dat is dan een leuke verassing. Ik had ook helemaal geen klachten de vorige keer (dacht ik). Mijn cylcus is ongerelmatig dus toen nog heel lang gewacht, een test gedaan en ik bleek zwanger maar helaas resulteerde het in een vmk.

@moi Ai da's geen fijne nacht dan op die manier. Je bent natuurlijk blij voor die vriendin maar baalt zelf als een stekker! Goede vriendin van mij is vandaag uitgerekend (nog niets gebeurd). Ik was eigenlijk in dezelfde week uitgerekend, wat toen erg leuk was. Ik ben heel blij voor haar maar vind het soms nog lastig. Zou leuk zijn als ik haar straks kan vertellen dat t weer raak is.

@moi Ga je morgen opnieuw testen of wacht je nog even?

10. mams87

mams87 Actief lid

1 mrt 2010
    278
    0
    0
    aan zee. NH
    He bah.. Tuurlijk blij voor je vriendin maar t is wel vervelend als je zelf zo graag wilt maar net ongi bent :(

11. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Esthertie, dat lijkt mij heel moeilijk! Ik ga extra hard voor jou duimen!

Moi78, hopelijk vliegen dezedagen voorbij zodat je snel weer aan de klus kan, dat is toch prettiger dan deze (vind ik nutteloze) dagen..

Aily, waar zit je?? Hoe is het bij jou vanmiddag?

12. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    laat je het morgen al weten esthertie?
    als je hebt getest?

Het was alleen wel appart dat toen ik eenmaal wist dat ik zwanger was (de tweede keer zeg maar)
    ik ook misselijk werd,en het heeft 4,5 maand geduurd
    Iedereen die dan zegt joh langer als 3 maanden zal het niet duren .Dus toen die maanden voorbij waren en het ging nog even door...ppffffffft

Ik zou het er zo weer voor over hebben.

13. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@dianana Ja natuurlijk laat ik het morgen ochtend meteen weten. ZIjn er nou nog meer mieden die morgenochtend testen?
    Oef 4,5 maand misselijk, da's wel lang zeg. Maar ik snap het je het er zo weer voor over hebt :)
    Ik had alleen veel last van maagzuur. We dachten eerst dat het door het eten op vakantie kwam (de baby was op vak. gemaakt) maar later bleek het dus een symptoon te zijn en ik werd na een paar weken 's avonds erg moe.

14. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    heb helemaal geen last gehad van zuur
    op de misselijkheid na eigenlijk helemaal nergens last van gehad.
    naar het einde toe wel benauwd geweest maar dat ging ook weer over.
    mn Dochtertje is 2 weken te vroeg geboren best lekker hoor want het komt dan heel onverwacht, maar ik vond t wel gezellig ze had van mij best wat langer mogen blijven zitten.

heb wel halverwege een keelontsteking gehad waar ik amoxiline voor kreeg en daar kreeg ik dan weer een schimmel van.
    de ha wilde geen medicijnen geven alleen zalf omdat ik zwanger was
    nou met zalf gaat het dus niet over kan ik melden
    de schimmel zit van binnen en daar smeer je natuurlijk geen zalf
    uiteindelijk wel zo'n groot kippe ei pil gekregen en toen was t zo over

15. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    He, ja, ik ben heel blij voor mijn vriendin! 2 keer mk en daarna direct zwanger, ikke nu half jaar gestopt, zij in een half jaar ditte... nuvaring was weg en ze was zwanger!!! dus blij, jaloers, verdrietig dat ik nog een maandje moet wachten en noem maar op...

16. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    nou hier is t einde verhaal voor deze maand!
    tis net losgebarsten 3 dagen te vroeg
    geen id wanneer ik nu mn ei heb

17. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    @Dianana; Wat een teleurstelling.

@moi78: 'k kan me voorstellen dat het een heel dubbel gevoel is.
    Maar als we de pendels moeten geloven komt er bij jullie nog een mooie kleine meid aan.

18. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    moet ik nou een gemiddelde nemen
    of mn afgelopen cyclus?
    30 dagen of zoals t nu is en dus 27 dagen ?

19. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    ik zou uitgaan van 27 dagen, dan ben je nooit te laat. Moet je alleen wel langer klussen :)

20. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    Je meest vruchtbare dag valt op of omstreeks: 03-jan-2011

volgens sensitest

Deel Deze Pagina