ik heb een gemiddelde genomen van 28 dagen wel jammer mijn ik hoor hier eigenlijk niet meer thuis maar alweer bij de januari NODers
Diana, wat ontzettend balen meid! Hopelijk kan je er een mooie nieuwjaarsklus van maken! Blijf je gezellig met ons mee kletsen? Dan gaan we straks met zijn allen naar een nieuw topic, zwangeren en niet zwangeren.
ja das goed begin je net een beetje je draai te vinden zou je al weer weg moeten misschien gaan jullie wel mee naar de nieuwe maand nieuwe ronde nieuwe kansen (hoop t voor jullie vanniet natuurlijk) maar dan blijven we wel gezellig bij elkaar
Esthertie, ik wacht met testen tot ik minimaal 2 dagen overtijd ben.. Jij succes met testen morgen, ik duim voor roze!
mooi dan blijf ik hier spannend he voor esthertie ga je als enigste testen morgen of gaan er nog meer?
Nou balen zeg, dat was niet de bedoeling. Heel veel succes in de volgende ronde!! @mel Wat knap van je at je nog 2 dagen langer wacht! Doe je dat omdat je al een neg. test gehad hebt? Als ik m'n kortste cylcus aanhoud ben ik al 10 dagen overtijd haha maar dat kan niet. Als ik naar mijn temp. kaartje kijk zou ik wensdag mijn nod hebben (cyclus van 34 dagen)
Esthertie, ik wacht inderdaad vanwege mijn negatieve test. Denk dat de kans voor mij heel klein is dat ik zwanger ben, al hoop ik van wel natuurlijk! Op hoeveel dagen na ei zit je nu dan?
hallo allemaal, hier toch maar net een testje gedaan en wat blijkt.... een heel erg licht streepje zichtbaar. Te licht voor op een foto, maar zelfs mijn vriend zag hem zitten (geloof mij maar, dan zit ie er ) Omdat hij toch zo vaag is doen we er morgenochtend met ochtendurine nog maar 1 haha. Daarna gaan we pas feesten
Meiden, hier nog steeds niet ongi.. maar ik ben vandaag ook een trotse tante geworden!!!!!! mn zus is bevallen van een zoontje ow ik ben zo blij!! en wat een lief klein hummeltje!!! mijn dag kan nie meer stuk
nou de sluizen zijn echt open hier ik had alle middelen al weggegooid dus man dr maar op uit gestuurd naar de AH (kon ie mooi meteen een kleintje wijn meenemen) Ik heb gelukkig het positieve van de hevigheid bedacht grote schoonmaak voor een superomgeving voor een januari babytje bianca streepje is streepje toch ?
Bianca, wat fijn meis! Omdat je zelf ook nog voorzichtig bent, feliciteer ik je morgen pas bij een dudelijkere streep! laat je het ons weten als je getest hebt? Engeltje, van harte gefeliciteerd meid, met je neefje! Ook fijn dat je nog niet ongi bent, wanneer is je nod?
lieve meiden ik ga heerlijk vroeg mn mandje in voor iedereen die morgen gaat testen suc6 en ik kom zodra ik kan kijken wie er allemaal gefeliciteerd mogen worden esthertie ik duim voor je liefs en tot morgen