NOD 16-30 dec !! wie ook???

Discussie in 'NOD forum' gestart door truelove4ever, 15 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Nou het gekke is dat ik vanmorgen met ochtend urine een vet positieve ovu test had... (vraag me niet waarom ik die gedaan had)

3 uurtjes later heb ik een zw test gedaan die negatief was, dus ik snap er ff niks meer van :(

2. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@mams dat was inderdaad wel de afspraak, we zullen zien.
    @Engeltje Van harte gefelicicteerd met je neefje!!
    @Bianca Als hij morgen echt roze is ga ik je feliciteren.

Haha met zoveel meiden die voor mij duimen moet het toch lukken morgen, bedankt! :)

3. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

Meiden, ik ga douchen en naar bed, was weer een lange dag vandaag

sweet dreams voor straks :)

4. mams87

mams87 Actief lid

1 mrt 2010
    278
    0
    0
    aan zee. NH
  5. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    @ Engeltje: Gefeliciteerd met je neefje. Leuke naam heeft hij.

@ Bianca: Heel voorzichtig proficiat, maar jah streepje is streepje. Over een aantal dagen zal die vast veel duidelijker zijn.

@ esthertie: m'n duimpjes draaien.

Welterusten en tot morgen!

6. tanja8

tanja8 Niet meer actief

ik meld mij hier ook aan NOD 1e kerstdag.

Denk niet dat het positief wordt want heb nu al weer pijnlijke borsten en het rommelt wat van binnen dus wenig hoop!

succes meiden

7. Brunette01

18 dec 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    Als het zo zou zijn zou het een super mooi kerstcadeu zijn!
    Ik word niet goed van het wachten.. Sinds enkele dagen ook erg last van mijn onder rug, kan natuurlijk ook zijn dat toch mijn ms er aan zit te komen. Morgen mijn nod, denk dat ik pas woensdag ga testen aangezien bij mijn vorige zwangerschap de hcg ook erg laag was :(.. Hoe zit het bij jou?

groetjes

8. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    ik wacht op ongi en hoop aankomende ronde mijn ei te vinden.
    dan kunnen we voor KID gaan

9. Brunette01

18 dec 2010
    15
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Hoi Estertje !! Dankjewel voor je berichtje, vind het wel gezellig hiero. Ja mijn nod is morgen al, echt super spannend!!! ben zo nerveus.. Ik ga woensdag pas testen aangezien de vorige keer mijn hcg ook heel erg laag was. Wat zijn jou symptomen dan als ik vragen mag? :) ben benieuwd en jij ook heel veel succes ! hopen op een mooi kerstcadeau :D !!!

groetjes

10. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Kom hier ook meekletsen als dat goed is..Mijn NOD is 30 december denk ik. Na mijn bevalling van vorig jaar is mijn cylcus wat onregelmatig (28 tot 34 dagen)...Goed ons best gedaan voor een tweede wondertje; afwachten dus... Zal een beetje gaan inlezen hier...

11. happy79

happy79 Fanatiek lid

19 nov 2008
    2.334
    0
    36
    Ergens in Brabant
    Dianana balen...geniet maar van je wijntje dan. Succes in januari!

Spannend Brunette; kan je je inhouden tot woensdag?? Hoop een vette streep.

Gefeliciteerd met je neefje Engeltje. Hoe je op slag verliefd kan zijn he.

@tanja8; pijnlijke borsten klinkt juist goed toch? Of heb je dat elke maand. Ik had het toen ik zwanger was...wie weet meid.

@Bianca streepje is streepje. Ben benieuwd hoe je test er morgen uitziet; ff spammen hier, kijken wij wel mee!

12. Slimpie

Slimpie Actief lid

26 okt 2010
    338
    0
    0
    NULL
    NULL
    LAdiessss helaas.... ben vandaag toch echt ongesteld geworden... vandaag was ook mijn NOD... een testje was dus niet nodig :(

13. Aily

Aily Fanatiek lid

7 dec 2010
    1.314
    0
    0
    @Mel; was naar het verjaardagsfeestje van mn vader!! Dus daarom geen gebabbel van mijn kant vanmiddag. Net als teruggelezen toen ik thuiskwam natuurlijk (met laptop in bed, stervenskoud boven de dekens, mn vingers vriezen er bijna af haha). Wat super goed dat je nog 2 dagen gaat wachten! Is ook wel heel goed denk ik, omdat je nu zenuwachtig bent door je neg.test. Dat je overigens eerder al drie dagen voor NOD posi testte, wil niet zeggen dat je dat bij een nieuwe zwangerschap ook zou doen. Dus het hoeft nog helemaal niets te zeggen, je neg test. Dus remember, komt ie weer :), geen bloed geeft moed!! Sleep well meis, xxx

@Esthertie; woeeehoee, morgen testen!!!!!!!! Ik ben zoooo benieuwd! Laat je 't weten?

@Truelove; je bent echt een kanjer dat je zo met me meeleeft. Verga hier ook van de spanning, geen idee hoe het nou precies zit allemaal. De VK heeft op het forum laten weten dat ze denkt aan een innestelingsbloeding, hoe ik het beschreef, dus dat klinkt positief :) Vandaag hele dag rustig, alleen heeeel lichte vegen donkerbruin in de middag en net voor het slapen gaan wat donker slijm met wat kleine sliertjes erin. Ik heb echt geen id wat ik moet denken!!! Ik houd je iig op de hoogte :) Hoe was het sleeen vanmiddag? Morgen nog een leuke sleedag: dan gaat de zon ook schijnen!!! (blijft wel koud helaas...)

@Bianca: super gaaf voor je! Streepje is streepje zeggen ze, maar had vanochtend zelf ook een hele vage... dus ga dinsdagochtend opnieuw testen. Ook geen idee wat ik moet denken nu... Hoop dat jij vet posi test morgenochtend!!

@de rest: keep the spirit!! En voor de ladies die ongi zijn geworden: digitale knuffel!!

XXX

14. ricmar94

ricmar94 VIP lid

17 dec 2008
    11.713
    1
    36
    zelfstandig ondernemer
    Gasselternijveen Dr
    slimpie balen hopelijk mag je snel zwanger worden

15. Slimpie

Slimpie Actief lid

26 okt 2010
    338
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben vandaag ook nog naar een babyshower geweest... was wel even confronterend :(
    Maaar ja op naar de volgende ronde :)

16. truelove4ever

truelove4ever Fanatiek lid

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    meid wat klote voor je....wij gaan samen de volgende ronde zwanger zijn afgesproken???;)

17. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    @aily het klinkt iig heel pos!!
    mss had ik dus toch gelijk aan de hand van de gele slijmpjes hihi:D
    maar jij bent ook een lieverd hoor die heel erg met anderen mee leeft;)

het sleeen was super leuk....werd alleen wel op de gehele terugweg he-le-maal ingepeperd door me zoontje en me vriend....ik was net een wandelende sneeuwpop!!:$.....maar was wel geweldig leuk:D

@bianca...super geweldig gefeliciteerd meis geniet ervan

@slimpie.......ik ken het...het baal gevoel....bah....heb me ook een flesje wijn opengetrokken vanavond...deels van balen...deels omdat het een gezellige avond is ondanks alles

18. Slimpie

Slimpie Actief lid

26 okt 2010
    338
    0
    0
    NULL
    NULL

Afgesproken!
    En o wee als je me in de steek laat :D

19. truelove4ever

9 nov 2010
    2.441
    0
    0
    limburg
    hihihi oke hihihi

20. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    #2060 mel05, 20 dec 2010
    Laatst bewerkt: 20 dec 2010
    Goedemorgen meiden!

Slimpie, wat ontzettend jammer meis! Hopelijk is januari jou maand!

Aily, het klinkt nog steeds hoopvol bij je! Ik ben zo benieuwd en hoop heel hard voor je

Esthertie, vandaag is de dag! Moest gewoon gelijk op het forum komen om te zien of je al getest had.. Maar je bent er nog niet, ik blijf duimen voor je deze morgen..

Truelove, klinkt gezellig zo'n sneeuw gevecht!

Nieuwe meiden welkom!

En hier.... Nog steeds GEEN ongi! Krijg nu wel de zenuwen aangezien ik op 12 dpo zit nu en normaal een lf van 10 dagen heb.. Maar ja, die negatieve test hè!

Deel Deze Pagina