Esthertie??? en en en? slimpie balen meis! En dan ook nog een babyshower kan me voorstellen dat je dan wel ffies door de grond gaat.. Mel05 spannend bij jou! Ben benieuwd! Hier gisteravond behoorlijke ongi krampen! Voelde me helemaal blegh. Maar tegen de tijd dat k naar bed ging was t alweer over.. Zat gister op 8dpo dus kan me ook niet voorstellen dat de ongi er al aankomt.. Nu ook helemaal nergens last van..
Esthertieeeeeeeeeee!!!!!!! Van harte gefeliciteerd meid!!! Ooh meid het is je zo gegund.. Geniet er van! WAUW!!
@Slimpie Ik baal heel erg voor je en hoop dat het in de volgende ronde raak mag zijn. @Aily Gister had ik ook de hele dag door bruin oud bloed, steeds een heel klein beetje. Dus verwachtte ik vanacht weer de duivels, maar zoals je ziet komen die (hopenlijk) de aankomende maanden niet. Ik hoop zoo voor jou dat het ook van de innesteling was. @mams Dankjewel, ik heb mij aan de afspraak gehouden he. Zullen we er dan ook een voor jou maken voor over een paar dagen? @dianana Dankjewel! @mel Dankje. Weet je zeker dat je toch niet nog een testje wilt wagen nu?
Esthertie, pas je de lijst ook nog even aan! Staat zo leuk, weer een op roze hiihihi! Nee, ik weet zeker dat ik niet ga testen vandaag, gisteren negatief dus wacht minimaal tot woensdag ochtend..
Truelove4ever (32 jaar ,3e ronde ,3e kindje) 16: Manoe (24 jaar,nog niet begonnen , 2e kindje) Nijma (29 jaar,ronde 10, 1e kindje) Sabrina1984 (26 jaar,ronde 4 na mk, 2e kindje) Tinkerbell (23 jaar, 1e ronde, tweede kindje) ZWANGER!!! 17:Tess2010 (27 jaar, ronde 4, 2e kindje) Gekko (28 jaar, 3e ronde, 1e kindje). Naomi1971 (38 jaar, 3e ronde, 1e kindje) Dnze22 (22 jaar, 2de ronde na MK, 2de kindje) 18: Bianca8 (23 jaar, 4e ronde, 1e kindje) bamaca (30 jaar, 4e ronde, 2e kindje) ZWANGER!!!!! Mama09 19: Norah12 ( 21 jaar, 1e ronde, 1e kindje) Slimpie (29 jaar, 3e ronde, 1e kindje) Linnie (28 jaar, 3e ronde, 2e kindje) Moi78 (32 Jaar, 2e ronde, 1e kindje) Engeltje1 (25 jaar, ronde 14, 1e kindje) Patronique (24 jaar, 22 ronde, 1e kindje) ZWANGER!!! Aily (28 jaar, 1e ronde, 1e kindje) 20: Lex (30 jaar, 3e ronde (na mk), 1e kindje) September08 (27 jaar, ronde ?? 8 mnd, 2e kindje) ZWANGER!!! 21: Mel05 (3e ronde, 3e kindje) G0nca (23 jaar, eerste kindje) ZWANGER !!!!!!!! Esthertie (28 jaar, 1e ronde na MK, 1e kindje) ZWANGER! Aggie(26 jaar, 4e ronde, 1e kindje) 22: Dianana 23: Bren79 (31 jaar, 10/11e ronde, 1e kindje) Harma00 (bijna 22 jaar, ronde 1, 1ste kindje 24:Guapetona (37 jaar, 6e ronde, 2e kindje) Miranda (28jaar, 2e ronde, 2e kindje) mams87 (23 jaar, 7e ronde, 2e kindje) 25: Moettie30 (31 jaar, 4e ronde, 2e kindje) Bolbuikje(34 jaar,4e ronde 1e kindje) Lunacy (23 jaar, 1e ronde na vasovasostomie, 1e kindje) 26: Lauraa (21 jaar, 2e ronde, 1e kindje) Doudou (33 jaar, 9e ronde, 3e kindje) Miss C (25 jaar, 5e ronde, 1e kindje) Daantje (28 jaar,1e ronde,3ekindje) 27: Madeliefje1987 (23 jaar, 3e ronde, 2e kindje) Beppie1983 (27 jaar, 2e ronde, 3e kindje) Berenbotje (31 jaar, 2e ronde, 3e kindje) 28: 29:Bonnie1 (29 jaar, 1e ronde, 2e kindje) 30:Nataik (24 jaar, 14e ronde, 1e kindje) 31: Pinda83 (27 jaar, ronde 6, 1e kindje) Kylie1986 (24 jaar, 1e ronde, 1e kindje) @Mel Hij's aangepast, vind het zo goed dat je blijft wachten en wacht in spaning met je mee. Ik ga straks de VK bellen voor een afspraak, ben benieuwd of ik een vroege echo mag ivm mk vorige keer. Ik geloof het nog steeds niet helemaal omdat we rond mijn ei maar een keer geklust hebben, ik er een week later achter kwam dat toen mijn ei geweest is. En dit de 1e ronde en de 1e keer unsafe was na mk. Dus echt super veel geluk gehad, hoop zo dat het een plakbeeb is.
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhh, super COOOOOOOL voor je!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd meissie!!! Echt helemaal super!!!!!!! Heb jij eigenlijk symptomen behalve bruinverlies? Heb jij trouwens alleen bruin of ook al een keertje wat donker/wijnrood bloed erbij gehad? Ff om voor mezelf te checken Geniet van het gevoel, super voor je! Hoe reageerde je mannetje? XX A
@ Estherthie? Op hoeveel NOD heb je getest? @ Mel... morgenochtend ga jij he? Ik denk ik ook weer! Zit nu al te shaken v/d zenuwen.... Gisterochtend had ik met ochtendurine 1 test met dunne licht streepje (na ong. 3 minuten), wel echt te zien. Gisterochtend met 2e plasje was ie negatief... Het was met CB. Misschien had ik valspositief die ochtend....? Pfff, spannend allemaal he meis... @ Slimpie, zag net pas je berichtje... Had ik gisteravond overheen gelezen denk ik, sorryy.. Balen dat je ongi bent geworden meis......... Dikke knuffel vanaf deze kant van de kabel!
Haha esthertie je bent t inderdaad nagekomen hahah en ik moest je dr nog wel niet op vast pinnen haha. Ik heb vrijdag mn nod zullen.we iig afspreken dat t echt mn NIET ongesteld dag word haha. Bij mn zoontje testte ik pas met 4w3d licht positief... Uiteraard ga k vrijdag wel ff een testje doe als k nog niet ongi ben..
@ Aily Dankjewel. Ik had sinds vorige week maandag hele lichte krampjes onderin mijn buik, dit heeft ong. 4 dagen geduurd. Ook had ik veel last van mijn darmen (buikpijn, gasjes, gerommel). Sinds eersgisteren een paar keer maagzuur (dat had ik de vorige keer heel erg). Vrijdagavond een heel kleine beetje licht roze/bruin slijm, zaterdag een paar keer bruin/oud bloed bij het afvegen, gisteren over de hele dag oud/bruin bloed bij afvegen. Bij mij dus geen rood/vers bloed. En verder voel ik mij ok en heel gelukkig Ik heb net mijn vriend gebeld, hij was onderweg naar z'n werk en zat met 2 collega's in de trein. Heb het toch maar gezegd maar hij kon natuurlijk niet heel erg reageren. Hij belt straks nog even. Op hoeveel dagen na je laatste menstruatie zit jij nu eigenlijk en wanneer had je de test gedaan?
Ja, heb het nu ook nog steeds. Ff wat details hoor, sorry - zitten er bij jou i/h bruinverlies ook soms wat kleine 1cm lange slijmsliertjes, ook donkerbruin? - ik maak me zorgen dat ik 1 keertje (vrijdagavond 3 uur na eerste keer bruinverlies) wat donkerrood bloed ben verloren dat er ook ineens echt zo uitliep.. (niet veel, ong. twee 'vegen' -> stom woord maar je snapt m ) Wat denk jij? Kan dat? - gisterochtend had ik bij het bruin ook een stuk of 4 donkerrode puntjes zitten wat wel iets lichter leek dan het bloedverlies van de vrijdagavond.... die puntjes waren ongeveer 1 tot 2 cm groot. Zou dat ook bij innesteling kunnen horen? Behalve tepels verder geen symptomen hier (alleen vlagen van maagzuur), weet niet of dat normaal is, vandaar dat ik jou ook vroeg of je symps hebt...
Goeiemorgen Meiden, bedankt voor de felicitaties, hier een foto van mn kleine neefje het is echt een snoepie Esthertie gefeliciteerd!!! mooi kerstkado hier nog steeds niet ongesteld
@ Engeltje: Wauwwwww... Wat een snoepie!!!!!!!!!!! Helemaal logisch dat je gelijk verliefd was hoor!!!
@mams Jaaaa dat spreken we af, vrijdag geen bloed en een testje!! @Aily volgens mijn temp. kaartje zou ik woensdag mijn nod hebben. Maar mijn cyclus is onregelmatig dus ik weet het niet 100% zeker. De test is ook echt knal roze, bijna even roze als de teststreep. Zou dus ook kunnen dat ik vandaag al 1 dag na mijn nod zit. @Engeltje Dankjewel en wat een snoepie, zo lief!!! EN zeker een leuk kerstcadeau. Ga het 2e kerstdag ook maar aan mijn ouders vertellen. Even een leuke manier verzinnen. Vraagje 2e kerstdag gaan wij sushi eten, iemand enig idee of dit verstandig is?
Dank je wel Karine! ik ben nog nooit zo trots geweest Ik wilde hem gewoon mee naar huis nemen!! hahaha de kriebels worden groter en groter!! ik hoop dat wij allemaal zo'n frummeltje zullen hebben in 2011!!!!!!
Ik zit nu op 30 dagen na eerste dag van menstruatie. Ik denk alleen dat mn ei 10 of 11 dec was (is mn enige verklaring voor wat er nu gebeurt), dus dan zit ik nu pas op 10 of 11 DPO... 10 of 11 dec mn ei toen begon maagzuur en gevoelige tepels middag voor nacht 14/15 gelige afscheiding nacht van 14 op 15 eventjes erge buikpijn (innesteling?) ochtend van 15 verandering in tepels (ineens allemaal witte bultjes) vrijdagavond 17 begon bruinverlies (3 dgn voor NOD) op nod licht positief getest met ochtendurine (met plasje daarna weer negatief getest) sinds gisteren duidelijk donkere schaduwrand rond tepels Gisteren dus met ochtendurine dus een test met heeeeeeeeeeeeeeeeel licht streepje. Pff, ben zenuwachtig joh.... Ben bang dat ik 't me allemaal verbeeld en daardoor zelfs zo'n licht posi test heb kunnen 'creeeren' hahaha. Ik ga voor morgenochtend KV testen kopen en ook weer een CB... Misschien wel die digitale, weet t nog niet. Die van testpoint lijkt me ook wel betrouwbaar, die meet vanaf minder hcg.. 12 hcg/ml of zoiets, weet dat veel testen pas vanaf 20 meten (wat t precies inhoudt weet ik niet maar iig test die dan dus eerder positief)
Spannend en zo knap dat je nog tot woensdag wacht. Zoals je ziet is het bij mij dus raak, paar berichtjes hierboven staat een lijstje met mijn symptonen. Ik ga ook duimen voor jou