@Esthertie: gefeliciteerd meid!! wat een onwijs leuk kerstcadeau!! Volgens mij mag je geen sushi eten omdat dit rauw vlees is en dat mag niet in de zwangerschap..maar ik denk dat je vast wel een lijstje kunt vinden op internet met wat je wel of niet mag..
Ik snap dat je hem mee naar huis wilde nemen Maar ik denk niet dat z'n moeder het ermee eens zou zijn... *LOL* Ennuh.... Helemaal mee eens meis!!!! Gaan we voor!!! 2011 Here we come!!!!
Ik zou je sushi vraag ff stellen aan de VKs! Staat ook al een nieuwe vraag over tonijn bij. Wat ik weet: -gebakken vis kan gewoon -met rauwe vis moet je voorzichtig zijn, dan moet het wel heel vers zijn!!!! gerookte zalm moet je vermijden. Persoonlijk? Ik zou GEEN ENKEL risico nemen en het niet opeten..... (of t vers is, ja dat zegt elke kok, dus helemaal zeker weten doe je 't nooit) Je beebje gaat nu voor alles En stel je voor dat je het wel eet en daarna je constant zorgen moet maken? Is ook niks!!! Cool dat je zo'n duidelijk donkere streep hebt he Ik snapte met mijn test ineens wat jij bedoelde met 'half positief' hihi
@Esthertie !!!!!!!Gefeliciteerd!!!!!! @ Alli Raar bij jou allemaal.... Kan me heel erg in jou vinden... Ik heb ook rode duivels op bezoek gehad... temp wilde niet zakken (tot vandaag dan) maar nog steeds symptomen(pijnlijke tepels, misselijk/geen honger, draaierig bij tijd en wijlen....) Hopelijk krijg je wel langzaam inzicht. @ Engeltje Gefeliciteerd met je kleine neefje!!! Leuk zijn die kleine frummeltjes he? @ Beppie Gaat het al iets beter met je familie? Of hebben ze je aangestoken ondertussen?
Jeetje wat spannend allemaal en het zou zomaar kunnen. Ik heb met de KV 2voor5 getest. Je kan die ook morgenochtend gaan proberen. Ik doe er woensdag ook nog een voor de zekerheid hoor. Je weet maar nooit.
Engeltje1 Wat een heerlijk ventje!! Esthertie: deal met 4w3d was t 3 dagen na nod (had toen nog een 28d cyclus) dus dan zou k nu op ma 27e posi testen, op dag 34. ben benieuwd of t voor me weggelegd is deze maand.. Aan t klussen zal t niet liggen
haha ze was het er indd niet mee eens.. jaaaa we gaan ervoooooorrr Dank je wel Gekko.. ja echt heerlijk en zo zacht! helaas woont ze een uurtje rijden van mij.. dus kan er niet zo effe naartoe maar die foto doet me al goed! haha Dank je wel Mams87! Ik ben zo met me neefje bezig dat ik niet eens meer aan mezelf denk haha ik ben nog steeds niet ongi... gister had ik een posi ovu test en een negatieve zw test vreemd he wanneer zal ik nog een testje wagen? denk dat ik gewoon tot het weekend wacht.
Aaaaahhh dames ik heb echt last van zorgdrang...... Ik moet of NU een baby, of NU dat lieve hondje dat ik op de algemene asielsite heb gevonden.... Hij kwispeld al een week of drie naar me..... Geef me tips om mannielief om te praten... Hij houdt wel van honden maar wil ze niet.... Alleen met van dat weer van nu zitten we allebei te balen dat we geen hond hebben....
haha ja dat is waar! Gekko: ik kan je niet helpen, ik kan mijn man ook niet ompraten dat ik een chihuahua wil... misschien omdat ik al 5 poezen heb.. maar ik zei: "de chihuahua past ook op de kattenbak " maar hij trapte er niet in hahaha
Esthertie: zie al wle dat jij zwanger bent, jahoeeeee!!gefeliciteerd!!! Ik heb vanmorgen weer testje gedaan,ongeduld die ik ben.. en het was duidelijker, het streepje.. nog wel te vaag om goed zichtbaar te zijn op de foto,helaas helaas.. maar zie het zelf zo goed in het echt, daarom is het irritant dat ik hem niet zo duidelijk als ik het zie op de foto krijg..maargoed..zal hem toch plaatsen! en het streepje is ook echt roze..kwam ook binnen binnen 5 minuten (geloof na 3 minuten ongeveer) en tussen 5 en 10 minuten duidelijk..(in het echt dan!) spannend
Hahahaha... Dat heb ik ook al aangedragen met een chiwawaf.... Hier was het antwoord... dan eten de katten hem op...db wil man een echte hond....*zucht* maar aan de andere kant wil hij geen hond.... Maar 5 katten is wel al heel veel... ik heb er maar twee.... en een stuk of wat vissen.... Heel leuk allemaal.... maar die brengen geen bal terug... en heb je weleens een vis geprobeerd uit te laten.... Geen doen!!!
Daantje. spannend meis!! jij ook ongeduldig haha gelukkig heb ik geen testen meer liggen en ook geen tijd om ze te kopen, want ik pak liever niet de auto als het niet MOET. misschien vrijdag nog een x testen, op kerstavond mooi cadeautje
Hoe verder je bij de foto af staat hoe beter je m ziet.. K heb m klein op mn tel staat daar zie k de streep goed
Gekko, Whahaha ik leg helemaal dubbel hier, me collega keek me aan zo van nee die vissen heb ik ook gehad, maar die waren indd saai. Kan je geen leuke hond geven voor kerst, strikje eromheen... cadeautjes die je krijg breng je ook niet terug naar de winkel als je ze niet leuk vind
Hahahahahahahaha..... ik zou het kunnen proberen.... maar ik denk dat het voor de relatie beter is als hij het er gewoon mee eens is Kan natuurlijk wel een hondenriem geven