wel dat onderlipje dan gebruiken he Gekko!! hahahaha 12-12 waren we 2 jaar samen en we zijn sinds 22-09 geregistreerd partners.. dus eigelijk ook man en vrouw
@mams Ja dat is waar maar de meesten weten dat ik erg gevoelige darmen heb. Waar ik vaak last van heb dus denk dat dat wel meevalt.
ok ok dan... hopelijk is dit de eerste en de laatste keer dat je darmen opspelen in 2011 (en de rest van je leven).... beetje mopperen? als het om de hoek is.... kan je ook ff bellen en afspraken maken... je bestelt gewoon maar achter de bar is er een vertaal lijstje.... glas rode wijn... druivensap. glas witte wijn... appelsap glas bubbels.... enz
@gekko Ik denk dat die darmen wel lekker aan de gang blijven in '11 Zeker als de boel daar wat krapper gaat worden straks. En het is bij een vriendin thuis.. Misschien een eigen fles meenemen en hier een spaje indoen ofzo..
ok ok ok...... je kan in ieder geval niet zeggen dat we niet met je meedenken.... Maar een sapje mee in een fles kan natuurlijk..... Is het niet raar als je je eigen fles helemaal leegdrinkt?
Bedankt voor de felicitaties!! @gekko Je denkt zeker met me mee, dankjewel!!! Ik zie het tegen die ijd wel..
Esthertie, lastig he om te moeten liegen over alcohol rood vlees e.d. Ik heb een hekel aan liegen dus had er heel veel moeite mee. Meestal zei ik gewoon dat ik er geen trek in had. Hier loop ik elke half uuur naar de wc.. pfff begint nu echt zenuwslopend te worden, vooral omdat ik helemaal geen ongi krampen heb!
ik moet nog zoooolllaang tot mijn volgende ei..... wie heeft een plaatselijke tijdsversneller? en die kwaaltjes mogen van mij ook wel weer ophouden.....
Zekers! Heel spannend. Heb ff de laatste pagina's doorgelezen. Ik vind die smoes van de antibiotica kuur wel goed! Zelf zit ik niet zo met die alcohol, want ben sowieso niet zo'n drinker. Valt dus niet op. En ik ben vegetariër, dus met dat rode vlees zit ik ook niet! Opluchting, want ik ben een open boek: kan totaal geen stalen gezicht opzetten... Oh ja, en ik ben getrouwd. Nu zo'n drie en een half jaar.
Slim dat je alleen de laatste pagina's hebt doorgelezen.... om alle 200+ door te lezen dan zit je wel ff
estertie GEFELICITEERD!!! Genieten meid. Hier vanmorgen bruinverlies gespot...heel klein beetje...maar veel te vroeg voor mijn ongie.....ik heb er geen goed gevoel over....