ben er weer moeilijk om indd te liegen ja! ik zou het denk ik ook niet voor me kunnen houden heb net een boterhammetje op met bob de bouwer worst en ben een partij misselijk! pff ik denk dat ik zo maar naar het dorpie rij, om toch een testje te doen, of zou die toch negatief zijn aangezien die gister ook negatief was. ben nu wel een dag overtijd manlief had afgelopen zaterdag een biefstukje gebakken en ging haast over me nek van de geur! maarja het kan ook toeval zijn en dat ik alsnog ongie word pff ik ben in dubio :x
goedemorgen allemaal, Hier nog steeds geen ongi en vanmorgen een 2e test gedaan nadat ik me gisteravond niet kon in houden en daar een licht streepje op had. Nu heb ik de clearblue digital gebruikt en deze geeft aan niet zwanger. Dus helaas....
jaaa..hahhaa. 200 pagina's doorlezen, daar zou ik ook niet aan beginnen.. Ik heb de smoes van antibiotica ook gebruikt tijdens mijn eerste zwangerschap...niemand had het door! Ik weet het, gewoon door blijven ademen...maar heb nog nooit een week voor NOD bruinverlies gehad....lijkt me een voorbode van een vroege ongi.... Maar we wachten gewoon af...net als alle andere meiden hier... Het schiet in ieder geval al wel weer op....het is al bijna kerst en dan oud op nieuw.
Waaaauw super van harte gefeliciteerd !!! Mooie duidelijke test. Jou dag kan vast niet meer stuk !!! Vandaag mijn nod, nog geen duiveltjes dus brrrr spannend !! Ik hou jee op de hoogte !! Geniet van je goede nieuws ! :d
goedemorgen all @esther van harte gefeliciteerd meid maar is indd erg lastig smoes te verzinnen om op een feestje niet te drinken. toen ik zwanger was (wat een mk werd) ging mijn beste vriendin trouwen en kon toen ook niet drinken en toen vroeg iedereen ook van moet jij niet drinken erg lastig om dan te zeggen nee kan niet want ben zwanger pffff. ik elke x maaar zeggen nee ik heb geen zin ben niet echt lekker. niemand die dat geloofde denk ik maar ja. s6 hopelijk ga je je eruit redden hihi hier is alles nog rustig pfff dat wachten duurt zo lang. wel wat missenlijk en wat rommeltjes in de buik en weinig energie. hoop zo dat die rode duivel weg blijft en het weer raak is en een mooi kerst tegemoed gaan dat afwachten elke maand weer is echt killing nou meiden fijne dag allemaal nog spring lekker zo onder de douche en dan weer werken pffff geen energie voor maar ja moet maar liefs bren
Berendbotje.. Een week voor nod is een week na ei toch?!. misschien is het juist een heel goed teken you never know! optimistisch blijven wij doen met je mee
Heb ook wel eens van iemand gehoord die een leeg bierflesje steeds vulde met roosvicee! Had niemand door Maarja, als je ergens anders bent is dat niet zo makkelijk te doen en bovendien is bier niet echt een kerstdrankje... 't Is toch meer wijn enzo.
Dankjewel!! Ik ben heel beneiuwd naar jou test. Heb net vk gebeld en heb een intake op 10 jan. morgen kan ik bellen voor een echo. Wil die graag een beetje vroeg vanwege mk vorige keer. Het geeft natuurlijk geen garantie maar toch voor m'n gevoel.
@bren&janna Het is een cocktail party dus helemaal lastig aangezien er van alles gemixed wordt. Jullie kunnen ook al bijna testen, zo spannend!
Engeltje, ik had gisteren ook een negatieve test. Misschien kan je beter 1 dagje overslaan en dan nogmaals proberen. Als is dat makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk. Ik zit hier ook te twijfelen naar de kruidvat te gaan hoor, hahah!
@esthertie ja is indd erg lastig. maar goed dat je al vroeg vraagt voor een echo ik zou als het weer raak is ook willen na dat eerste x mis is gegaan ook al is zo`n echo niet een bevestiging als het dan goed zit dat het daarna niet fout gaat maar voor je eigen gevoel is dat wel prettig denk ik. over 3 dagen is mijn nod mijn vriend en ik zeiden gaan na de kerst pas testen alsje nog niet ongi bent maar weet niet of ik dat vol hou. maar als de uitslag dan nega is dan heb je niet zo`n leuke kerst maar ja is die posi dan heb je natuurlijk een super kerst. nou we gaan het wel zien moeten in elk geval nog 3 lange dagen wachten. liefs brenda
ja precies mel we wachten gewoon af. weet zeker dat ik me waarschijnlijk niet kan inhouden als de rode duivel weg blijft hihi de tijd zal het leren
Hier nog niet ongi, wel een test gedaan met mijn slaperige hoofd (gewone van de kruidvat, niet de 2v5) en was negatief. Nu kwam ik echter later (weer) uit mijn bed en zie ik een heel licht streepje. Kan een indroogstreepje zijn, maar had ik bij de vorige testen niet. Het is ook een optie dat ik hem vanochtend met alleen lamplicht niet gezien heb. We wachten dus verder af hier! Voor de helderheid, ben er even uitgegaan om te testen toen mijn man naar zijn werk moest en daarna weer het bed in gedoken
Ooh Mothertobe, dat maakt het wel extra spannend hoor! Esthertie, ik hoop dat je een vroege echo kunt krijgen! Je zou anders evt. nog naar een echobureau kunnen gaan. Bij mijn laatste zwangerschap ook gedaan met 7 weken, koste 25 euro ofzo en kon gewooon uitwendig.
esthertie, kan me voorstellen dat je een vroege echo wil. Gewoon vragen, meestal snappen ze dat wel, en dan plannen ze dat gewoon in....stress is ook niet goed voor de baby he!