NOD 16-30 dec !! wie ook???

Discussie in 'NOD forum' gestart door truelove4ever, 15 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    @ engeltje balen zeg dan kun je zeker maar beter ongi worden dan ben je tenminste van de onzekerheid af.
    en weet je waar je aan toe bent.
    afwachten is gewoon killing zo als ik al eerder zei.

@esthertie ja mannen hebben makelijk praten ff een paar dagen wachten wat maakt het uit zijn maar 2 dagen ofzo pffffff.
    ben blij dat mijn vriend zelf ook niet echt van afwachten houd en het ook graag zo snel mogelijk wil weten :)

ff off topic word net gebelt door mijn baas stond op punt om naar mijn werk te gaan (vorige week donderdag vrijdag ziek gemmeld om ff bij te tanken zitten midden in verhuizing omdat onze woning word gerenoveerd) zegt mijn baas voor vanmiddag heb ik nog iemand dus je kan lekker nog een dagje thuis blijven (nou ja thuis bij moeders de komende 3 a 4 maanden) heerlijk zeg. zo met moeders maar is kerstkaarten halen en schrijven moet nog gebeuren pfffff

liefs bren

2. Gerbera

Gerbera Niet meer actief

Hallo allen,

Aan de titel van het topic te zien pas ik hier ook tussen :)

Ben onregelmatig ongesteld met een gemiddelde cyclus van 35 dagen. Laatste keer ongesteld was 15 november (1e dag). Dus ik heb dan rond 20 december of iets later mijn NOD (precies weten doe ik het dus niet). Ik ben sinds juli met de nuvaring gestopt en deze maand voor het eerst zonder condoom, dus ervoor gegaan!

Ik heb heel veel kwaaltjes en voel me zwanger. Maar ik heb al een paar negatieve testen gehad vorige week. Gevoel zegt dus zwanger, maar verstand niet. Zou ook wel heel veel geluk zijn zo snel natuurlijk. Vanochtend dacht ik dat ik ongesteld was geworden, maar het bleef bij wat lichtbruin verlies tot nu toe. Ff afwachten of het doorzet. Snap in ieder geval niks van mijn lichaam :(

3. Maris22

Maris22 VIP lid

7 aug 2007
    5.402
    2
    38
    Vrouw
    Assistent Manager Horeca
    Zuid holland
    Ik heb vanaf woensdag ook ziek gelegen,buikvirus en keelontsteking... Werd ook al vrijdag ongesteld terwijl ik eigenlijk vandaag ongi had moeten worden.. Het is balen,maar de aankomende maand gaan we met de ovutesten in de weer,toen ik deze gebruikte met zwanger worden van Julian was het in de 1e ronde raak! Hopelijk heb ik dan zo een beter beeld op wanneer ik me ei zou kunnen hebben!

4. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    K zou het wel ff navragen... In principe kan je veel maar ik weet niet of het verstandig is te gaan boarden...

5. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

Ja heb al een beetje zitten googlen. Het kan/mag in principe wel als t nog zo pril is. Alleen rustig aan doen en oppaasen dat niemand je onderuit skied. Ik wil wel heel graag natuurlijk ben al een paar jr. niet geweest. En anders ga ik wel en dan maar veel wandelen :)

6. MotherToBe

MotherToBe Actief lid

22 nov 2010
    474
    0
    16
    NULL
    NULL
    Volgens mij mag het gewoon nog, heb vrienden die ook veel skieën. Het vruchtje heeft nu nog zoveel ruimte om te zwemmen zonder dat er iets gebeurt dat het niet uit maakt. Na drie maanden wordt het volgens mij afgeraden omdat het dan allemaal wat krapper wordt van binnen.

7. Tinkerbell1987

Tinkerbell1987 Fanatiek lid

22 nov 2010
    1.195
    548
    113
    Vrouw
    Waar is de lijst?
    is er al meer roze!!??

8. Esthertie

Jaaaaaah, hier is het dik roze vandaag!!

9. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Esthertie..van harte gefeliciteerd zeg!!!!

meiden...morgenavond heb ik eindelijk een laptop en dan hoop ik veel vaker mee te kletsen!!

10. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Krijg wel het idee dat roze vandaag rood heeft ingehaald:D:D:D Zou het dan toch een toffe kerst worden?

11. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    ja laten we hopen dat roze de overvloed gaat hebben dan was het een goede vruchtbare maand voor vele.
    helaas niet voor iedereen :(

12. Esthertie

Jaaa ik strooi een berg HCG zodat het dit jaar een roze kerst wordt!!!!

13. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Dat is fijn!!

14. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

ja ik vang het :D

15. Lynx

Lynx VIP lid

19 jul 2008
    8.696
    2.511
    113
    Gefeliciteerd!!!! Geniet ervan.
    En ja wat betreft snowboarden. Als je met 6/8 weken van de trap valt, wordt je ook nagekeken, dus zorg ervoor dat je geen hele flinke smakken maakt.
    Misschien van de babypiste gaan ;)

16. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Mag ik ook in de lijst? Mijn NOD is 29 dec 8)

17. moi78

moi78 Fanatiek lid

19 jul 2010
    4.213
    0
    36
    Op deze aardkloot!
    Zou ik doen als ik jou was... Het zekere voor het onzekere..

18. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    bren vangt een beetje hcg van esthertie :D
    dank je meis hoop dat het helpt hihi.
    en es je voelt zelf het beste wat je kunt doen of je wel of niet aan durft om te boarden.
    doe wat je hart je ingeeft. en doe zeker gewoon lekker voorzichtig en niet sneeuwhappen ;)

liefs bren

19. Esthertie

@moi&bren Ik ga zeker gewoon rustig aan doen en kijken hoe het gaat&hoe ik mij voel. Het duurt nog een maandje..

20. bren79

bren79 Fanatiek lid

30 dec 2009
    3.374
    0
    0
    kassa medewerker
    arnhem
    tijd zat om te zien wat je wil es geniet in elk geval van je vakantie wat je ook gaat doen daar.
    lekker genieten ontspannen en genieten van de uk die in je buik aan het groeien is :D

Deel Deze Pagina