@Daantje dat is toch echt wel een streepje hoor. Morgen ga je er toch nog een doen?? Ben heel benieuwd of die dan donkerder is.. Duik zo lekker m'n bedje in Beunas noches
shit meiden...heb ik net echt super lang bericht getypt..druk ik op verkeerde knop alles weg!!heb iedereen zitten antwooorden maar nu is alles weg...grrrrr.. dan maar even kort: ik wil alle testers van morgen veel succes wensen,super spannend meiden!! Aily; heel spannend ook voor jou zeg!ben benieuwd mamavantrio: hopen dat jij morgen ook weer donkerder test, vast wel, bianca ook! heb verder geloof ik iedereen al gefeliciteerd, anders hier nog een keertje: gefeliciteerd alle zwangeren! pfff..baal echt dat heel mn bericht weg was...had er echt lang over gedaan..nouja, volgende keer weer!jullie kletsen zoveel!
Jeetje meiden! Wat geweldig al die zwangeren! Heel erg gefeliciteerd. Voor degenen die in t rood staan: heel veel geluk voor de volgende ronde. En voor iedereen op t wachtbankje: hoop dat veel van ons op roze mogen gaan! Hier geen symptomen, behalve borrelende buik en wat sporadische steken. Ga morgen voor t eerst testen. 4 dagen voor dpo, dus ws niet zo slim, maar hou het niet meer uit vd zenuwen. @mel en mammavantrio, mijn jongste heeft ook een snotoog en de oudste impeticho aan zijn oor & ooronsteking. Arme mannetjes. Wordt tijd voor kerstvakantie! Tot morgen allemaal, trusten.
Trouwens nu ik in bed lig opeens wel lichte krampjes. Bedenk me ook dat t morgen 5 dagen voor mijn NOD is ipv 4, dus stel t testen nog even een dagje uit.
Hee ladies! Hier vanaaf Risk gespeeld met mijn mannetje, dus niet zo veel berichten gepost. Nu ga ik slapen (veeeeel te laat natuurlijk....), maar nog even snel bijgelezen (anders kan ik morgen niet naar mn werk ). Het is echt spannend allemaal, deze week weer heel veel testers. @ Estherthie: bij mij begon t ook vrijdagavond, zelfde als jij Ik had alleen mn ei veel later dan jij (toch?? Ik had m de 10e als 't goed is). Pff, weet t ook allemaal niet hoor..... Had vandaag nog wel bruinverlies, maar het is gewoon echt heel erg weinig, dus niet zo noemenswaardig eigenlijk. Misschien heb ik wel gewoon wat Mel zei; bruinverlies door stoppen met de pil en ben ik niet zwanger. Dan was die CB misschien een vals positief lijntje? Of kan dat daarbij niet? Heb me sufgegoogled op indrooglijntje, of die CB die had of niet, maar kon 't niet vinden. Vanmiddag met kruidvat niets te zien, maar was met middagurine natuurlijk. Snap dat je vriend nuchter is, het is natuurlijk ook hartstikke spannend, zeker in het begin en voor hem/jullie natuurlijk extra gezien de vorige keer... Mijne zegt ook steeds: als je zwanger bent, moeten we eerst de 12 weken afwachten, dat weet je he? Hij wil me denk ik beschermen voor verdriet e.d. Wel lief. Aan de andere kant is t ook belangrijk om er wel helemaal van te genieten. Een collega van mij had t al wereldnieuws gemaakt met 6 weken. Zijn argument: ik heb er gewoon het volste vertrouwen in en als er iets misgaat dan kan iedereen ons troosten. Ja, zit ook wel weer wat in... @ Daantje: gaaaaf!! Lijkt me duidelijk he Gefeliciteerd hoor, super cool zo vlak voor de kerst!!! Gaan jullie t vertellen?? Jij nog dilemma's over kerstetentjes en wijntjes? Hier krijg je goede adviezen hihi. @ Mel: ik ben zooooooooooo benieuwd morgen!!! Leuk dat jij ook gaat testen!!!!!!! Ik ben super zenuwachtig, twijfel nu zelfs wel of ik 't moet doen, ben zo bang dat ie negatief is...... @ de rest: sleep well en tot morgen!!!! Oh ja, mijn mannetje weet er wel dat ik hier op zit en hij vindt t heel erg leuk voor me (omdat ik natuurlijk steeds zeg dat ik t er verder niet met vriendinnen over kan hebben). Hij is ook super nieuwsgierig wat hier allemaal gezegd wordt en vindt t soms ook leuk om mee te lezen. En als ik me onzeker voel over iets vraagt hij ook wat jullie er van vinden of denken, dus het is best wel vergelijkbaar allemaal met jullie, leuk he? XXXXXX Aily
Daantje, wat een mooie test! Van harte gefeliciteerd meid! Aily, ik ben zoooo benieuwd naar je test! Jij hebt er al een in huis toch? Mijn duimen draaien overuren hier! Doudou, jij gaat morgen testen hè?! Spannend!!! En hier: tot mijn hele grote verbazing, nog steeds niet ongi!! Whaaaah!!!! Nu echt heel erg zenuwachtig aan het worden. Ook een nieuwe kwaal, heel vroeg wakker al 2 dagen, had ik de vorige keer ook. Straks maar naar het kruidvat..
goede morgen dames zet mij maar op rood hoor verder iedereen gefeliciteerd! of suc6 met testen , ben zeer benieuwd liefs
Goeiemorgen meiden!!! @ Mel: Spannend!!! Ga je nu vanmiddag testen?!? @ Aily: Hoe is het bij jou?? @ Mamavantrio: Bij jou ook nog alles goed???
Zie je nou, zie je nou, zie je nou!! Hup snel die test halen, wij zijn super nieuwschierig... Ik was de paar dagen voor t testen ook steeds vroeg wakker. Geen idee of t door de zenuwen kwam of door de zw.
Dianana balen zeg Ik wens je heel veel succes in de volgende ronde en hoop dat dat het lekker raak is. Blijf je nog mee kletsen of even niet?
Ik moet werken vandaag dus kan t helaas niet bijhouden.. testers succes! En ik kom jullie vanaaf meteen feliciteren!. hier vanmorge op 10dpo het toch niet kunnen laten maar wat nega! Blegghh
Daantje, die is positief he.. gefeliciteerd!! Mel05: 2 dagen overtijd, nog niks te bekennen maar test blijft negatief
Jammer, maar het is nog wat vroeg he. En Geen bloed, geeft moed. Over een paar dagen nog eens testen misschien? Werkse vandaag!!!
Jeetje da's vreemd, irritant en zenuwslopend, je zou dan toch verwachten dat de test posifitef is. Heb je wel een regelmatige cyclus? Wat ga je nu doen..?