Nou nee..... Baas zat al voor we stopten met de pil te vissen wanneer er kindjes kwamen..... Dus toen we stopten gelijk maar gezecht dat vissen niet meer nodig is Het is wel fijn want het is een hele open cultuur dus we kunnen er lekker over kletsen en ze is lekker nuchter... Afgelopen zondag zijn we maar tot de conclusie gekomen dat niet alleen ik... maar ook mijn lichaam RAAR is.... achja....als dat het ergste is kan ik daar prima mee leven
@ Ailly Ik wil je plezier niet drukken... geloof me alsjeblieft!!!!! Maaaaarrrrr..... Toen mijn eerste NOD na de pil eraan kwam.... pffff wat een ellende..duizelig, misselijk, pijn aan mijn boobies alsof iemand mijn tepels had zitten bewerken met schuurpapier en er toen met rode pepertjes over had ziten wrijven, linker werd ook groter, puilde echt uit mijn bhcup. Dat was dus allemaal ontpillen... Ik werd ongi en gelijk alle klachten over. Tweede periode alleen gevoelige boobies(maar niet meer zo erg.) Nu dus derde periode, en ik denk dat ik gewoon weer problemen heb met dat ontpillen ofzow....Ik lijk wel een probleem te hebben met lichaamseigen hormonen
Ik ben 1,5 jr. geleden gestopt met de pil. Maar we hebben toen nooit echt gericht geklust ofzo. Meer zoiets van we zien wel. Ik had nooit 'klachten' met mijn menstruatie dus toen ik stopte ook niet. Volgens mij had ik toen wel weer redelijk 'normale' cyclus (kan t me niet zoe goed herinneren). Na 6 maanden bleek ik zwanger en na de mk was ik na 5 weken weer ongesteld en sindsdien heb ik een onregelmatig cyclus. Na een paar maanden er weer voor gegaan en al die tijd getemperaratuurd. Totdat mijn vriend 3 weken geleden zei, zuellen we maar weer en dus was het de eerst klusbeurt zonder condoom meteen pats boem raak. Niet gericht geklust want ik kwam er dus pas later achter dat ik vlak daarna mijn ei had. Vind t dus wel naar dat het bij sommige van jullie niet lukt terwijl je er zo'n rekening mee houdt en het bij mij meer een soort van per ongeluk is gegaan. Iig had ik zeker niet de verwcahting dat t meteen weer raak zou zijn. Ik zou straks echt gaan temperaturen, geeft je een hoop meer inzicht. Zeker als je het een paar maanden doet (wat we niet hopen natuurlijk). Je kan er ook je 'klachten' bij opschrijven zodat je de volgende maand weet of dit bij je ongi hoort of dat het misschien een zw kwaaltje is. Sorry voor mijn lange verhaal, is iets meer info dan waar je om vroeg
@gekko Nou dan si het wel fijn dat je bass het weet toch. En hoezo is je lichaam raar?? Iedereen heeft toch 'dingetjes'?
Hahahaha...... Ik werk op zondagen soms in een winkel. (Je weet wel... ben officieel werkzoekende) Maar ik kan nogal kletsen.... weet veel weetjes, vaak dingen waar niemand iets aan heeft en maak dus veel mensen aan het lachen....maargoed....zo krijg je dus wel het stempel...raar.... db als het buiten koud is.... zijn mijn handen warm...is het buiten warm... dan zijn mijn handen koud....zodoende... raar...
@gekko Hahaha, juist grappig hoor. Beter dan mensen die niets te vertellen hebben. EN als je zelf maar plezier hebt!
Nee joh, ik ben juist ENORM blij met deze informatie. Ik weet nu alleen niet vanaf wanneer ik moet gaan tempen en ovutesten want weet dus niet of ik nu nog in mn oude of al in mn nieuwe cyclus zit?! Snap je wat ik bedoel? Wat zou jij doen als je mij was? Nu starten met tempen en ovutesten, en dan dus maar wat meer geld eraan uitgeven maar wel duidelijkheid? Of is het zo dat ik nu sowieso geen eisprong meer kan hebben voordat ik echt duidelijk ongesteld ben geweest?? Houd jij zelf tempgrafieken bij of via een website? En nee, jij hoeft je zeker niet bezwaard te voelen dat je 'per ongeluk' zwanger bent en wij meer moeite moeten doen. Het is je van harte gegund!!
@Aily Ik zou misschien nog wachten met de ovu testen omdat je nu eigenlijk geen flauw idee hebt hoe of waar je zit in je cyclus. Ik zou toch wachten daarmee totdat je misschien echt ongesteld bent geworden... Het blijft lastig maar het beste kan je nog een paar dagen wachten. Zeker omdat je nu waarschijnlijk naar verwachting op 10/11 dpo zit, maar dat weet je dus niet zeker. Je kan morgenochtend al beginnen met temperaturen, maar het beste is om toch te beginnen op dag 1 van je menstruatie. Dan heb je denk ik het best inzicht. Ik hou alles bij op Ovulation Calendar and Ovulation Chart - Fertility Charting super handige website. Dit zijn mijn ideeen en adviezen he, misschien denkt iemand anders er wel anders over..
Ailly Je moet gaan tempen vanaf de eerste dag van je menstruatie.... Of in ieder geval voor je ei.. als je de 10e je ei hebt gehad is je NOD de 24e en de 31 is dan 7 dagen over tijd.... Je bent dus best wel vroeg geweest met je testen
zit ik @!$%#^#5285#^$%& op een klantje te wachten die om 10.00 zou komen voor nagels belt ze 10.30 af omdat ze niet durft te rijden:x:x dit maakt me echt pissig laat me dan niet eerst een half uur wachten!!!! vervolgens wilt ze deze week nog een afspraak as het sneeuw weg is! hoe brutaal ben je dan,ik zit godverdorrie helemaal vol! dit ook gezegd dus ze hebt lekker pech!:x:x:x:x sorry moest dit ff kwijt hahahaha
Goodmorning ladies! Aily: ja dankjewel! hier idd goede adviezen met hoe het stil te houden haha..gaat niet meevallen..ik had steeds heel snel een buik..(ben zelf heel smal,ook na beiden zwangerschappen) en draag niet graag hele wijde kleren..maar heb wel paar hele leuke shirtjes (doe ik dan een longsleeve onder) die onder wat wijder vallen..dus dat doe ik dan wel aan!(in het begin reageren mn darmen heel snel,vandaar, en daarna snel groei van baarmoeder) Mel: dankjewel!ben ook blij met de test!en jij nog steeds niet ongi!spannenddddd!!ben nog aan het bijlezen maar beantwoord eerst even alle berichtjes! Dianana: balen meid..knuf voor jou! Karine: goedemorgen,jij nog maar 1 dag te gaan voor nod! Esthertie: bij jou ook alles oke? lekker zwanger aan het zijn? ik merk wel dat ik s nachts snel misselijk ben,vooral als ik mn bed uit moet voor de meiden (de oudste is erg verkouden en heeft keelpijn) of naar wc ga.. Mams: balen van de nega test,maar: geen bloed geeft moed! Engeltje: dankje meid! balen dat je test nega is maar kan nog steeds alle kanten op,ik duim! maar raar idd dat je cyclus ineens zo raar doet..bij mij doet ie laatste maanden ook wat raar, 25 dagen, 25 dagen en nu weet ik het dus niet precies daarvoor was het 29 dagen of 28 dagen..ik hoop voor je dta je straks toch een mooie posi test krijgt! Vervelend ook die dromen zeg, knuf! Mel: oh, vanmiddag testen lees ik nu, spannend!!!!! Engeltje: oh wat lief van je man dat hij van die smsjes stuurt!zou daar ook emo van worden hoor,super dat hij er zo goed mee omgaat en zo. Beppie: oh, wel de kwaaltjes dus,spannend ook bij jou. vervelend die buikgriep,is iedereeen weer helemaal opgeknapt?oh,lees nu dat het beter gaat gelukkig. Engeltje: als het nog zo nog een week duurt ofzo,zou ik toch de ha bellen voor bloed prikken?gezien ook de kwaaltjes die je hebt enzo en overtijd. Misschien idd dat je hcg langzaam wordt aangemaakt,bloedonderzoek kan het dan wel aangeven. Aily: aah, nee balen meid, ja die digitale is dan echt zo van BAM! niet leuk nee. maar je zit nog steeds vroeg hoor,en misschien was je ei toch wel wat later. 11 dpo is nog vroeg, zou wachten tot 14 dpo en anders 18dpo.. hele dikke knuf meid! Gekko: hoe gaat het met jou meid?hopen dta je snel een superei hebt!! Mel; jammer dat je kleintje nog ziek is, beterschap! ah ff een boodschapje doen..bij de kv Gekko: gezellig toch, al dat gekletst vind dat zelf ook wle leuk! Hier; misselijk..lijk het meer te voelen, rommelende darmen..af en toe maagzuur..en meer posi testjes..heb er mee gedaan..enja hoor allemaal posi! wacht nog wel ff want kan nog steeds fout gaan natuurlijk..maar heb mn vorige cyclussen zitten bekijken en die waren dus 25 en 26dagen? daarvoor was het 28/29 dagen..dit is pas de eerste ronde eigenlijk..dus had net even teruggekeken in mn tel, daar stond het in en rekende uit dat ik dus 25 en 26 dagen cyclus had. maar zit vandaag op 10n dpo... mn man vind het ook maar spannend,haha..zo snel al? had ook wel even een vervelend gevoel toen ik dacht dat niet iedereen snel zwanger wordt,voel me daar dan toch beetje rot over eigenlijk. ook al kun je daar niks aan doen. plaats later misschien nog een foto van de testjes
Beppie: dat is idd wel irritant zeg!raar dat ze dan niet eerder belt, dan had ze gisteren al kunnen bellen om te zeggen dat ze met sneeuw niet durft te rijden en afspraak af wil zeggen..en anders vanmorgen rond 9uur..sommigen mensen...snappen het niet zo goed. wel balen voor jou, zo lang voor niks gewacht!
Jeetje de berichten gaan wel snel hier haha kan het bijna allemaal niet bijhouden! Maar de meiden die gaan testen heel veel succes!! Ik duim voor jullie! Kga zometeen werken en dan vanavond alle pagina's maar terug lezen hahaha!
@daanktje Hier alles ok, nergens last van behalve soms een beetje maagzuur. Vorige keer ook helemaal geen klachten gehad behalve maagzuur en 's avonds iets eerder moe. Dus als de rest v/d tijd zo blijft teken ik ervoor hoor
zo jullie gaan hard met de pagina's! haha Beppie: dat is wel irritant ja! om half 10 wist ze dan toch ook dat ze niet durf te rijden... Daantje: haha kan je man er een beetje aan wennen en je hoeft je helemaal niet rot te voelen hoor, we willen allemaal hetzelfde alleen bij de 1 duurt het iets langer is maagzuur ook een kwaal? dat heb ik al een paar dagen, tot vervelends aan toe! Ik heb wel ff zin in een foto van een posi test eigelijk... Daantje komop, Esthertie heb ik jou foto eigelijk al gezien? (me geheugen gaat achteruit )
@Engeltje Maagzuur is zeker een symtoon. Heb er nu een beetje last van en de vorige keer werd ik er niet goed van. Dus een extra teken voor jou?!?! Hierbij nogmaals mijn test, niet schrikken van het roze hoor View attachment 116390
supper zo roze!!! ik zit te twijfelen om straks een test te doen of lekker te wachten tot vrijdag! ben bang dat te vroeg test of naga uitslag!