Hoeveel dagen na NOD zit je nu dan?? En wat het testen voor NOD betreft: Sommige meiden hebben eigenlijk gewoon geluk dat ze dat kunnen... Velen kunnen dat niet en moeten dus echt wel bijna een week overtijd zijn om nog een positieve test in handen te hebben. Natuurlijk kan het ook de andere kant zijn; je hebt een langere cyclus deze maand en de ongi komt alsnog (Ik duim dat het niet zo is voor je ) Maar je kán écht hele lage HCG waarde hebben hoor!!! Is van mij écht ervaring van mijn zwangerschap van mijn zoon.... Houdt moed!!!! @ Brunette: Gefeliciteerd meissie!!!!!! TOP!!!!!
Nou, hopen dat ik ook langzame aanmaak heb dan Bij mijn vorige zwangerschap wat miskraam werd had ik 1-2 dgn na HCG nog best wel lichte test. Dus wie weet!
2 dagen na NOD. gister en eergister negatief getest langere cylcus zou wel vreemd zijn aangezien het al een jaar 28 dagen is. ik probeer moed te houden lastig lastig...
Beppie wat ontzettend balen zeg! Heel veel geluk in de volgende ronde! Brunette, joepie! Van harte gefeliciteerd meid! Geniet er van! Was ik bij de KV net, moest ik toch nodig plassen daar! Normaal kan ik het lang ophouden maar ging nu niet lukken. Ben nu dus thuis, test ligt naast me, maar kan niet meer plassen hahhah
Met zo'n mooie cyclus van 28 dg lijkt het mij ook niet zo waarschijnlijk dat je ineens een cyclus hebt van 30+ dg.... Gewoon moed houden dus nog inderdaad... Misschien morgen of overmorgen nog even testen, dan moet er echt wel iets komen te staan (in ieder geval overmorgen...)
@ Mel.... Ben je bij de kruitv naar de toilet geweest? Moest je zo nodig? Je hebt dat wel vaker he bij die kou als je dan ineens naar binnen gaat moet je naar de toilet offuh.... zou er iets anders zijn
@ Engeltje en Karine, Ik zit in precies zelfde schuitje als Engeltje! Zit nu 2 dagen na NOD en heb net nog negatief getest met kv 2v5 euro (die toch heel gevoelig zijn) Normaal gesproken ook nooit langere cyclus. Maar goed, ik heb 3 maanden geleden miskraam gehad, dus dat kan natuurlijk invloed hebben op de cyclus.
Volgens mij heeft de miskraam er na 3 maanden niets meer mee te maken, want je mag dan gelijk weer zwanger worden (Volgens mij ook na curretage?!?!) En jij hebt er "netjes" 2 mnd tussen zitten met een mooie cyclus van 26 en 27 dg... Dus lijkt me onwaarschijnlijk door de MK... Ik hoop echt voor jou en Engeltje mee *knufff*
hahaha ow Mel je houd het wel spannend!!! *even een ander vraagje* morgen en donderdag zijn de winkels open.. en vrijdag ook nog gewoon? zaterdag en zondag sowieso niet denk ik he ?
gewoon ff googlen... vaak hebben winkels op de 24e een eerdere sluitingstijd... maar open zijn ze wel.... (je moet wel over hoofden willen lopen en mis willen grijpen)