NOD 16-30 dec !! wie ook???

Discussie in 'NOD forum' gestart door truelove4ever, 15 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Engeltje1

Engeltje1 Niet meer actief

2. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Hoi dames,

Al een tijdje aan het meelezen hier, alleen nog nooit iets geplaatst. Nu toch maar de stap genomen om mee te kletsen. Vind het altijd een beetje spannend dat er toch iemand achter komt dat mijn vriend en ik bezig zijn voor een kindje. Niemand weet dit namelijk! Want nu krijg ik toch mailtjes binnen als iemand weer iets geschreven heeft hier? Of kan ik dat ook uitschakelen?

Wat spannend allemaal zeg, alle testen die hier worden gedaan. En wat fijn dat we het op deze manier aan elkaar kwijt kunnen. Soms zou ik het er ook wel eens allemaal uit willen gooien! Nu kan ik dat hier!

Wij zijn bezig met ronde 5 en heb steeds een mooie cyclus van 27-28-29 dagen. Vandaag dag 28 en wel al ongikrampen. Zou het dan weer niet raak zijn? Extra moeilijk zo voor de kerst. En ook omdat mij jongere zusje een aantal weken heeft verteld dat ze een kindje krijgt: meteen raak in de 1e ronde. Ik ben blij voor haar, maar mijn wereld stortte op dat moment in. Ik wilde zo graag ook zwanger zijn!

Nou meiden, bedankt voor het lezen van mijn verhaal.

Mel; al nieuws???

3. Esthertie

Esthertie Niet meer actief

@Ess22 Welkom en gezellig dat je mee klets. Je kan die berichtjes volgens mij bij je gebruikersinstellingen uitzetten.
    Het zou mooi zijn als je straks tegelijk met je zusje zwanger bent. Nog even een dagje afwachten, spannend!!

4. Engeltje1

Hoi Es22

gezellig dat je mee komt kleppen :D
    je weet het nooit, gewoon nog even afwachten.
    Wel gefeliciteerd met je zusje, word je tante!

ik ben eergister tante geworden van een lekker ventje :D ik ben helemaal trots
    was voor mij ook moeilijk om te horen dat mijn zus zwanger was, maar je gunt het er natuurlijk wel heel erg. 9 maanden verder heeft zij een beebje, en wij hadden alleen een gesprek met de gyn weg.

maar geeft de moed niet op! en we gaan lekker kletsen hier :D

5. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    @Esthertie
    Thanks! Ik zal eens gaan kijken of ik dat kan uitschakelen.

6. Engeltje1

Mel is al 14 minuten weg.. zou ze aan het plassen zijn ?

7. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    @Engeltje
    Zeker heel leuk om tante te worden! Fijn dat je me wel begrijpt :)

8. Esthertie

Haha ze probeert er een paar druppels uit te persen ;)

9. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Whahahaha lig hier dubbel van jullie! Heb er een kwartier over gedaan, maar het is gelukt... Helaas...

10. Engeltje1

komt helemaal goed meis

Esthertie: hahaha ahhg we zetten der wel een beetje onder druk he :)

11. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Wacht nu maar gewoon mijn ongi af en maak mezelf niet meer.

12. Engeltje1

:$helaas?? nee joh!? :(:(:( misschien net als mij toch nog even een dagje wachten!!

zitten we samen in de wachtkamer :):)

13. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Jammer Mel, maar geef de moed nog niet op. Zoals ik hier vaker heb gelezen: geen bloed geeft moed!! Hihi :p

14. Esthertie

He, helemaal niets?? Nou moe :( Niet leuk Dan hoop dat of de rode duivel toch snel komt of je over een paar dagen alsnog positief test natuurlijk. Balzen zeg..

15. mel05

mel05 Fanatiek lid

13 nov 2009
    3.253
    1
    38
    Aangezien ik de vorige keer al 3 dagen voor nod positief testte geloof ik er voor mezelf niet meer in. Wel vreemd dat ik nu al op 13 dpo zit terwijl ik normaal een lf van 10 dagen heb. Het zal wel tussen mijn oren zitten ben ik bang!

Jeetje, ik baal echt heel erg!

16. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ess22 Welkom hier!! Leuk van je zus... en voor jou komt het vast wel!! We willen hier allemaal roze zien ipv rood dus we begrijpen je helemaal...

@ Mel
    helaas betekend... wit denk ik?

ff off topic

Vriendin belde net, die heeft al een prutjaar achter de rug en als eindejaarsklapper heeft ze als vroeg kerstkadootje een zware hernia gehad!! Kunnen we buiten ieder zijn ei bij de proost ook op een MOOI 2011 proosten voor iedereen...een jaartje goed nieuws zou wel mooi kunnen zijn.... wel saai voor de journalisten maar die moeten dan maar n keer over lammetjes en komkomers schrijven:p

17. dianana

dianana VIP lid

18 dec 2010
    10.359
    0
    0
    zaanstad
    gimena zegt :
    maart 2011 Jongen

Nou ik ben benieuwd of ze gelijk krijgt

18. Lex

Lex Bekend lid

11 okt 2010
    517
    0
    0
    @Mel, balen!!!!!!!!
    Nu zitten hier dus 3 meiden die overtijd zijn, maar een negatieve test hebben...
    pffff, dat is niet zo fijn!

19. gekko

gekko VIP lid

11 okt 2010
    10.962
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ok dat is balen mel.... gewoon eersteklas balen....

20. Druifje

Druifje Fanatiek lid

13 dec 2010
    2.374
    0
    36
    Helemaal mee eens Gekko. Soms hoor ik zulke nare dingen dat ik denk: waar maak ik me druk om!

Deel Deze Pagina