ok ik ook maar voor de lol wie weet komt t uit en voor jou zou je nu voor de lol het geslacht kunnen doen ik hoop dat gimena het fout heeft en dat t de volgende ronde raak is!
helemaal onder aan de lijst van forums staat er 1 met pendels daar kun je het vragen ik had gimena ben wel benieuwd waar ze bij jou mee komt
@dianana Dat hoop ik ook voor, laten we het erop houden dat de pesndels onzin zijn Ik ga niet pendelen, zie bij de 20 wk. echo wel wat het gaat worden. Willen jullie eigenlijk weten wat het wordt als je zwanger bent?
ik wilde het niet weten bij mn dochter maar mn man wel nou die kan zn mond niet houden dussss toen wist ik t wel ik was overtuigt van een jongen maar het was een meisje maja ik ben wel vaker overtuigt van iets he dat had ik toen zelf gependeld met een naald aan n touwtje daar kwam toen uit jongen meisje jongen maar nu denk ik dan de 1e was een mk dus de tweede een meisje en nu de 3e x dan een jongen dus dan zou gimena gelijk hebben maar als ik er echt vanuit ga en ik zwanger zou zijn en het zou weer een mk worden dan krijg ik geen kinderen meer dus ik ga maar gewoon nergens van uit en zie wel waar t schip strand
ik denk dat t voor een man ook echter is als hij weet wat t wordt en sommige zeggen makkelijk voor t kamertje maar die was bij mij heel neutraal en alles wit ik heb een oom die kreeg een zoontje en had glazen flesjes met de naam gezandstraalt en toen werdt t geboren en was t toch een meisje. kijk dan heb je dus wel een probleem zn dochter kreeg ook die flesjes als kaartje maar dat de naam met een plakband erop ik had ook een heel roze kaartje voor mn dochter maar had dezelfde ook in het blauw gemaakt voor t geval dat
@dianana Wat bedoel je met 'maar als ik er echt vanuit ga en ik zwanger zou zijn en het zou weer een mk worden dan krijg ik geen kinderen meer' ..
@ Dianana Hoeft niet hoor...laat ze elke dag op je buik luisteren en tegen die kleine praten...dan voelen ze zich er al helemaal bij betrokken! Maar ik zou het niet willen weten van te voren..ik hou van een verrassing!
esthertie toen ik zelf pendelde kwam daar uit jongen meisje jongen de eerste was een mk als ik uitga van die pendel zou dat een jongetje geweest zijn de tweede een meisje de derde zwangerschap een jongen als ik dan een mk zou krijgen zou ik dus niet meer zwanger raken want die pendel zei 3 kinderen daar ga ik dus niet van uit want dan maak je je zelf helemaal gek maar die gimena zegt jongen dus wie weet krijgt t met mijn trucje ook gelijk
O, om evt. zw.klachten te noemen: Moeheid (maar dat kan door minder slaap) niet lekker/misselijk (maar dat komt vast door spanning) trekkerig gevoel in de borsten (kan door beha's die klemt ofzo..wordt gewoon dik hihi) Meer zin in klussen of verbeeld ik me dat nou?hih
Hoi Meiden, ik kom toch maar wel even, me zwager is er dus gaan ze weer met ze 2 playstationnen ik ben al erg moe, maar hou me wakker tot half 9 nog leuke nieuwtjes?