Ja ik las het bij topiclijst van december..dikke knuf meid..echt rot!! Ik voel echt met je mee!! Wie weet zit ik straks ook te balen en dan drinken we samen lekker een bakkie warme chocomel met slagroom, goed? We slepen je er wel door heen hoor!
ja thanx madeliefje!!!! had echt goede hoop vooral na die knal posie ovu test!!! ben ook stukke vroeger ongie geworden dan verwacht!! maar ja kan ik ook weer eerder klussen
Maaike is nog maar 1 jaar..! Ja, jammer dat ovutest geen bevestiging is voor een zwangerschap he..die strepen springen ervan af! Idd raar dat je korte lf had! We hebben deze ronde echt super op tijd geklust..maja..geen garantie op zwangerschap helaas!
nou heel leuk die computers haha gisteren ook al, ze broer hoort hier bij het meubilair, dus ben het wel gewent
ach weer die post of past !!!!! mwahahaha al die codes hier als n man dit zou lezen snapt ie dr geen bal meer van
@ Dianana haha..ik zei ook klussen tegen hem..hij zei: das geen klussen zeg! Das liefde bedrijven! hahaha O ja en het woord ongi snapte die ook al nie