je lacht slap af en toe toen we voor de eerste gingen wist mn man dr meer van af als ik die zat echt zodra die kon te kijken op internet
haha o ja? Nou ,die van mij is sowieso niet echt handig op internet en heeft met zulke sites helemaal niks!
wij kijken er altijd op wist niet dat je daar je eigen profiel kon maken nou dat heb ik dus niet idd hahaha
hallo meiden was een beetje druk dus ga ik morgenvroeg pas testen nog geen ongi dus da t wel positief
Zo geduldig ben ik ook niet nee! Morgenmiddag gaan we K2v5 halen..hoor ik zoveel posi geluiden over! En overmorgen ga ik weer es testen! Das dan zeker 4 dgn voor NOD..dus dan zou het kunnen...
ja das rot..maar dat is dan bij elk zw.test! Ik wil graag zeker nega hebben of zeker posi..en geen twijfeltest...en als ik weet dat ik ongi ga worden, moet ik wel ff wat lekkers opslaan voor het weekend...doe ik al..maar dan speciaal daarvoor!
ja maar de ene blijft nog heel licht en de andere kan dan al donkerder zijn..of is al wel posi en de andere niet. Erg he..kan ook gewoon paar daagjes wachten..scheelt ook geld..maja